PawelmanLS

Powrót paliwa do baku.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PawelmanLS    4

Witam, mam problem otóż rurka od nadmiaru paliwa na wtryskach z jednej strony jest "bez przelotu" a z drugiej jest otworek. Nie wiem jak założyć otworem do wyjścia z wtrysków czy do odpowietrznika z filtrów? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

to ma mieć jedno zejście,tam nie ma ciśnienia,płynie sobie swobodnie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawek99    2

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi...

To napisz jaśniej !!

 

Przecież rurka przelewu ma z dwu stron przelot zakończony gwintami. Jedna strona do śruby odpowietrzającej na filtrach, druga strona przez kolejną wygiętą rurkę do zbiornika paliwa, ot cała filozofia, wystarczy spojrzeć w katalog lub użyć wuja Google

post-85787-0-50991600-1440274534.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220

To musisz wymienić rurke inaczej będzie się wiecznie zapowietrzał. Taka instalacja bez powrotu jest w Jumzie, samochodzie Tarpan i troche podobna w MTZ


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maciu41
      Witam wszystkich, założyłem do swojego t25 wspomaganie, Orbitrol 100, pompa nsz10 na pasku, zawor przelewowy. Problem polega na tym, że na początku po odpaleniu wszystko działa dobrze i lekko, z czasem po nagrzaniu wspomaganie dziala coraz gorzej i tylko na wyższych obrotach. Co moze być tego przyczyną? Może złej jakości olej ktory po delikatnym nagrzaniu traci właściwości?
    • Przez karoleeeq
      Witam posiadam ciagnik wladimirec t25 i zastanawiam sie nad wymianą rozrusznika bo ten jest od nowości dużo prądu żre i kręci słabo dodam że nowe akumulatory. I nachodzi mnie pytanie jaki rozrusznik taki do 300zł max polecacie czy szybko obrotowy nada się bez przerabiania czy planetarny nie wiem czym one się różnią i polegam na was, chodzi mi oto żeby nie przerabiać nic bo jak już wspomiałem teraz siedzi ten orginalny i chciałbym żeby nowy popodłączać i odrazu palić./ z góry dzięki za odpowiedz
    • Przez mateusz9614
      Witam 
      Dziś w moim władimircu padł alternator , i teraz mam takie pytanie do was koledzy , ponieważ u mnie z altka wychodzą tylko dwa kabelki i alternator stary ma wbudowany regulator napięcia , więc chodzimi o to czy zastąpie go jakimś altkiem z samochodu. Jest coś takiego możliwe ?
    • Przez babel1992
      Witam. Wczoraj znajomy mechanik wymienił mi alternator w moim t 25 na alternator nowego typu (3 kable). czy to normalne że kontrolka ładowania gaśnie dopiero na wyższych obrotach ? 
       
    • Przez jarox1100
      Witam po wymianie uszczelek popychaczy i wyregulowaniu zaworów w moim T25 nie można zgasić traktora nawet jak się wyciągnie wajche odprężnika to dlej chodzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.