Skocz do zawartości
PawelmanLS

Powrót paliwa do baku.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PawelmanLS    4

Witam, mam problem otóż rurka od nadmiaru paliwa na wtryskach z jednej strony jest "bez przelotu" a z drugiej jest otworek. Nie wiem jak założyć otworem do wyjścia z wtrysków czy do odpowietrznika z filtrów? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

to ma mieć jedno zejście,tam nie ma ciśnienia,płynie sobie swobodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawek99    2

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi...

To napisz jaśniej !!

 

Przecież rurka przelewu ma z dwu stron przelot zakończony gwintami. Jedna strona do śruby odpowietrzającej na filtrach, druga strona przez kolejną wygiętą rurkę do zbiornika paliwa, ot cała filozofia, wystarczy spojrzeć w katalog lub użyć wuja Google

post-85787-0-50991600-1440274534.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

To musisz wymienić rurke inaczej będzie się wiecznie zapowietrzał. Taka instalacja bez powrotu jest w Jumzie, samochodzie Tarpan i troche podobna w MTZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelmanLS    4

Ale z tego co wiem jak mi mówił gość na składnicy,że wychodziły T25 i paliwo wracało nie do baku tylko na filtr paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

Ma wracać do zbiornika, bo jeśli nie to dzieją się dziwne żeczy, zapowietrza się, nie wchodzi na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×