PawelmanLS

Powrót paliwa do baku.

Polecane posty

PawelmanLS    4

Witam, mam problem otóż rurka od nadmiaru paliwa na wtryskach z jednej strony jest "bez przelotu" a z drugiej jest otworek. Nie wiem jak założyć otworem do wyjścia z wtrysków czy do odpowietrznika z filtrów? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

to ma mieć jedno zejście,tam nie ma ciśnienia,płynie sobie swobodnie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawek99    2

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi...

To napisz jaśniej !!

 

Przecież rurka przelewu ma z dwu stron przelot zakończony gwintami. Jedna strona do śruby odpowietrzającej na filtrach, druga strona przez kolejną wygiętą rurkę do zbiornika paliwa, ot cała filozofia, wystarczy spojrzeć w katalog lub użyć wuja Google

post-85787-0-50991600-1440274534.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelmanLS    4

Ale mi chodzi o to,że u mnie z jednej strony tam jak gwint nie ma przelotu jest bez dziury tylko z jednej strony jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    242

To musisz wymienić rurke inaczej będzie się wiecznie zapowietrzał. Taka instalacja bez powrotu jest w Jumzie, samochodzie Tarpan i troche podobna w MTZ


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelmanLS    4

Ale z tego co wiem jak mi mówił gość na składnicy,że wychodziły T25 i paliwo wracało nie do baku tylko na filtr paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

Ma wracać do zbiornika, bo jeśli nie to dzieją się dziwne żeczy, zapowietrza się, nie wchodzi na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelsax
      Panowie jaka jest siła dokrecenia klawiatury w t25?
    • Przez Marecki2922
      Panowie odnawiam właśnie swojego władzia i chcę dokupić nowe przednie lampy , dotychczas miałem oryginalną obudowę z włożonym odblaskiem H-4 z dużego fiata 125p działały pięknie te lampy ale już tak są zniszczone że pora je zmienić tylko na jakie , pełno jest badziewia  a wolałbym kupić coś konkretnego  , chciałbym żeby dawały dużo światła i żeby miały trwałą obudowę , , co polecacie ?
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez przeklinak
      jak w temacie gdzie sprawdzić i czy to jest wlew oleju co dodałem w załączniku
       
      oraz co to za rurka tu jest pod silnikiem ?
    • Przez Okolololo
      Witam, mam problem z odpaleniem T25. Nie rozpisuję dużo ale zamieszczam film z nagraniem z odpalania.
      Dodam ze bez odprężnika w ogóle nie może wystartować. 
      Przedmuchu między głowica a cylindrem nie ma.
      link do filmu: https://youtu.be/TAVtSSw-5pg
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.