antonio86

wymiana osi okrągłej na płaską

Polecane posty

antonio86    38

Wymieniał ktos z was oś okrągłą na płaską w c-360? da się tozrobić bez wymiany wspornika?

czy trzeba roztoczyć otwory na sworzeń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    208

Kolego jeżeli masz okrągłą os i jest dobra to trzymaj ją jak najdłużej !!!!

 


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    799

Wszystko masz do wymiany oś, zwrotnice i wspornik. Szkoda zachody dobrą okrągłą zamieniać  na płaską. Dzisiejsze produkty są przeokropnie kiepskiej jakości.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    675

<p>nie rób tego !!!</p>
<p>nawet ori montowane osie płaskie były słabe, brak wzmocnień/odkosów, jak w ciężkiej serii czy zetorach</p>


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

Co do wymiany wspornika to już wiem że nie trzeba wymieniać. Wystarczy otwory we wsporniku roztoczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez black08
      siema mam pyt jaka powinna być róznica w odległosci miedzy przodem i tyłem koła (czy 3-11mm) jest dobra? oraz gdzie ma być szezej z przodu czy z tyłu felgi , wydaje mi sie ze z tyłu wieksza odległość ale nie wiem wiec pytam, z góry dzieki
    • Przez diora6
      Witam
      Rozebrałem wczoraj przednie zawieszenie w c 4011po ideas były duże luzy na sworzniu. Okazało się, że wyrobiły się otwory we wsporniku wiec do regeneracji. Ale martwi mnie inna rzecz ponieważ zainstalowany jest z przodu hak i do niego jest przymocowany sworzeń na kołku. Patrzyłem po sklepach to sworzeń do osi okrągłej jest inny teraz i pytanie jak go zablokować że wspornikiem jak nie pasuje do haka? Jaki patent zastosować żeby rozdzielic stary sworzeń od haka bo ten kołek jest niby luźny ale nie chce wyjs.
      Proszę o poradę.
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez jedrus2020
      co sądzicie o takich oponach do 60 na przód?? Weszły by na oryginalna felge?
    • Przez Tadeusz1212
      Tak jak w temacie !!! Piszcie swoje propozycje!!!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.