adikpl1

JUMZ 10244H, 10254H, 10264H

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    801

Ja wyczytałem 16/8 skrzynia. 

O carraro słowa nie znalazłem. Fakt że sprawdzałem byle jak ale nie widzę.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek88    117

ładna bestyjka :D  ciekawe jak cenowo będzie kosztował, myślę że może być konkurencją dla legendarnego belarusa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nikita_Bennet
      Pytanie o szóstkę mtz'ta 130-140KM. Jest kilka modeli ale znaleźć szczegółowego opis różnic nie potrafię, strony sprzedawców różne rzeczy podają.
      Zastanowił mnie ten ciągnik bo żniwa w kolejkach ze zbożem jedna osoba miała i nawet chwaliła bo spora moc względem ceny a niedawno było coś w agrofoto.pl ale więcej bym się dowiedział na stoisku jakiejś wystawy rolniczej niż z filmiku agrofoto.pl
      Patrząc po zdjęciach to d*pa ciągnika podobna do 952 z monoblokiem (mam takiego). Koła 520r38 na zamówienie, klima też na zamówienie. Hamulce jedno lub dwuobwodowe. Przód wygląda tak samo jak w 952. Zna ktoś różnice? Bo zapewne poza plastikiem a metalem to główną różnicą jest silnik i ciekaw jestem co w nim jest innego w tych modelach serii 1221.
      Jak jest ze skrętem - lepszy niż w ursusie 1214/1614??
      Jaka tam skrzynia siedzi - idzie ruszyć z przyczepami załadowanymi czy jak w starych 1025 jest problem?
      Ogólnie nie narzekam na te 8-9lat pracy mtz952 ale mam też Zetorka 10145 i jakby go sprzedać i w kredycie czy leasingu wziąć takiego 6 garowego mtzta .........
      Temat dla mnie do rozważenia bo zamiana szybko nie nastąpi ale też chciałbym wiedzieć czym te ciągniki 6 garowe mtzta się różnią.
      thx za sensowne odpowiedzi
    • Przez fredf9
      Tak jak w temacie jakie powinno być ciśnienie oleju w hydraulice?
    • Przez galoni
      Witam
       
      Znalazłem na allegro taki zestaw do wspomagania na orbitrol http://allegro.pl/wspomaganie-na-orbitrol-mtz-belarus-pompa-gratis-i1203511074.html
      Mam pytanie :
      -czy ktoś podobny zestaw zastosował u siebie?
      -czy to zda egzamin?
      -czy tam są wszystkie części jakie są potrzebne do MTZ-82? ( rocznik 90.)
    • Przez totylkoja
      Witam wszystkich.
      Pacjent jak w tytule- budowlaniec. Pomoc potrzebna w wielu kwestiach lecz temat skrzyni jest tematem pieklącym. Dziś podczas pracy ogórkiem zostałem zmuszony "awaryjnie" gasić sprzęt. Po opanowaniu sytuacji dźwignia zmiany biegów w pozycję  N (lewarek bez problemu chodzi w całej płaszczyźnie poziomej zgodnie z zakresem ruchu prawo-lewo) puszczam sprzęgło, żeby obrócić fotel a tu zaczyna pełzać w tył. Wycisnąłem ponownie sprzęgło żeby sprawdzić co się dzieje i... Zblokowana skrzynia na wstecznym. Przeleciałem wszystko po kolei-w skrajnej pozycji lewarka do lewej napęd prawidłowo redukuje/ przyspiesza, pozycje biegów 3/5, 4/2 wybiera prawidłowo. w pozycji R/1 - czuć, że jest martwy w pozycji R. Poszperałem trochę w necie... trochę jest, więcej nie ma. Zdjąłem środkową część podłogi z nadzieją, że coś ujrzę lecz niestety. Z tego co widziałem, to muszę zdjąć przednią część podłogi i nie wiem czy dobrze widziałem ( ciemno, jedynie lampa w środku a ja praktycznie bez narzędzi) ale wyglądało to tak, że muszę zwalić kokpit z ogórka, żeby odkręcić przednią część podłogi. kokpit w kosmos? Druga kwestia to czy dam radę cokolwiek zrobić, po wymontowaniu samego lewarka zmiany biegów czy grubsza historia?
      Następna kwestia to sam układ hydrauliczny- jest jeden filtr ten w zbiorniku czy są gdzieś jeszcze jakieś ukryte? Dlaczego pytam...olej w zbiorniku żółty a ostatnio jak strzelił siłownik łyżki to wzorzec czarnego koloru. Przy zakupie ogórka (jakieś 3miesiące temu) gdy dobrałem się do filtra w zbiorniku to się przeżegnałem. po wyjęciu nie byłem w stanie określić jakiego typu jest to filtr. dopiero po 15 minutach odrywania kawałków nie wiem czego zobaczyłem, w jaki sposób filtr jest zbudowany Ciągnąc temat tej nieszczęsnej hydrauliki- w zależności od tego w jaki sposób ją ustawię po pracy- to po ponownym odpaleniu i rozgrzaniu oleju obrót chodzi niemrawo. Raz w jedną, raz w drugą stronę-zależy na którą stronę miał przechył. i tak jak jumz sobie dosłownie pyrka kopiąc w glinie i ile (na 1.5m pojawia się woda ) to żeby zrobić odwał na "chorą" stronę to gaz do pełna... Kolejna kwestia to pompy załączana w kabinie. Po załączeniu- wycie. Z waszego doświadczenia- pompa czy jakieś łożysko na napędzie pompy? Same rozdzielacze są rozbieralne/ naprawialne? Lać się nie leje ale podcieka delikatnie, także zajrzeć trzeba.
      Pompa wody- leci od strony czoła, przyznam szczerze, że jest spory luz łapiąc za koło pasowe. Jest jakiś zestaw naprawczy czy zrób to sam? Przy wstępnych oględzinach tematu wywnioskowałem że najlepiej rwać ją od bloku ale mogę być w błędzie.
      I jeszcze z tematów, które pamiętam- prawidłowa regulacja sprzęgła i hamulca. Przy zapinaniu biegów praktycznie rzadko kiedy zdarza się wpiąć bieg bez zgrzytu. Nie mówię, że totalny dentysta i rwanie zębów ale fajnie nie jest. Chyba, że tak ma być a sam zbyt wiele wymagam. A hamulce to już całkowite nieporozumienie Ogólnie coś tam hamuje- nawet rękaw po uderzeniu się wajchą w czoło- działa... ale z nogi to wyhamować przy przeróbce któregoś z poprzednich właścicieli (fotel wyglądający na fiat 125p) jest naprawdę ciężko.
      Jeszcze jedna kwestia związana z eksploatacją/naprawą sprzętu. Czy sprzęty te mają takie krzywizny elementów przylegających, które wymagają uszczelnienia, że wszystkie remonty co widziałem na necie bądź na swoim ogórku to papier i tona czerwonego silikonu? Nauczony jestem trochę inaczej i zastanawiam się czy wystarczy kręgielit i reinz.
      Reasumując. Mile widziane są wszelkie podpowiedzi, wskazówki, instrukcje, zdjęcia, wszelkie dane o sprzęcie, części itp. Ogórka zakupiłem tuż po nabyciu starego, zapuszczonego, poniemieckiego siedliska (mazury). Ma mi posłużyć do rekultywacji terenu (karpy, rwanie mniejszych samosiewów oraz owocówek, drenaż)  i wszelkich prac porządkowych. Pracy jest naprawdę sporo. Niestety nie mam garażu na ten gabaryt a samo siedlisko 3km od miejsca zamieszkania , tak więc pomimo tego, że zaplecze techniczne większe niż u przeciętnego zjadacza chleba to i tak wiem, że napotkam na wiele problemów, w których z pewnością będę potrzebował Waszej wiedzy i doświadczenia. W kwestii sprzętu rolniczego zapewne nie pomogę bo zaczynam "przygodę" - albo tworzę swoje miejsce na ziemi ale jeśli zajdzie potrzeba to odnośnie  aut/jednośladów/quadów/itp wynalazków w ramach wiedzy/doświadczenia itp postaram się pomóc.
    • Przez masiew
      kilka miesięcy temu zrobiłem kapitałkę w swoim mtz. wymieniłem tuleje, tłoki, pierścienie, panewki korbowodowe i główne, pompę wody, i po tym remoncie zaczął mi znikać olej. i to spore ilości bo nawet 10 - 15 liyrów na dzień roboty, ciągnik mocnonie kopci, tylko daje lekką siwą smużkę, nie ma wycieków, olej nie idzie do płynu chłodniczego, ani do układu wspomagania. pomóżcie bo nie wiem co mam robić
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj