Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
rafkap    87

Witam,

Posiadam ciągnik Ford-New Holland 8870, 210KM z roku 1995. Wykonałem synchronizację skrzyni biegów F1,F2,R. Ciągnik szarpie przy zmianie biegów z 9  na 10. Zmiana parametrów synchronizacji z biegu 9 na 10 nie pomaga. Wszystko wykonywałem zgodnie z instrukcją serwisową. Jakaś rada czemu mimo synchronizacji skrzyni, zmiany parametrów z biegu 9 na 10 nie ma większej zmiany. Ciągnik cały czas szarpie z 9 na 10. Na wyświetlaczu brak kodów błędu. Proszę o radę. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroSikora    52

Między 9-10 biegiem przerzuca z dolnego kosza na wysoki - dlatego masz taki efekt.- przy przerzucaniu musisz ujmować lekko gazu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafkap    87

Dziękuję, zobaczę jaki będzie efekt. Mam jeszcze jedno pytanie, w jednym kole przedni jak odkręcam kurek od oleju słyszę jak ucieka ciśnienie powietrza (syk), przedni napęd jest po remoncie, wymianie wszystkich wałków, łożysk igiełkowych itd. Z koła tego wygląda, że na zimeringu wycieka lekko olej jakby wodnisty. Skąd ciśnienie w kole? Mam jeszcze jedno pytanie jaki najlepszy jest olej na polskim rynku do skrzyni biegów i przedniego napędu w tym ciągniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AgroSikora    52

Kalibrację skrzyni robiłeś na świeżym oleju? i czy maszyna była rozgrzana?  rozgrzana - (to nie znaczy ,że pochodził 10 min.) - czy była kalibracja po wykonaniu jakiejś pracy?

 

Odnośnie Olejów - ja stosuję orginalne oleje z Niemiec - Pennasol - orginalne beczki z Dolgerben AVISTA OIL. - nie znajdziesz tego  w typowym "GS- ie"

 

Jaki masz olej w tej maszynie?

 

 

Edytowano przez AgroSikora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafkap    87

Ciągnik niedawno zakupiłem, oleju jeszcze nie zdążyłem wymienić. Kalibrację robiłem przy przy temperaturze powietrza 30 stopni, po 10 minutach jazdy ciągnikiem i szarpie mi też na wstecznym z 9 na 8?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mufasa    0

Jak kalibracja nic nie daje warto zajrzeć do cewek... Tam są takie sprężynki które lubią się połamać. U mnie np. były ostatnio padnięte 3 sztuki i miał takie akcje że musiałem non stop na rewersie jeździć bo inaczej się zawieszała skrzynia...

Ale jeśli chodzi o przejście z 9 na 10 to zawsze będziesz tam miał takie chrupnięcie. Możesz spróbować spowolnić zmianę biegów ale niewiele to daje...

A ole j ja stosuję VG100 do wszystkich maszyn i inc się nie dzieje. Poza tym on występuje jako zamiennik do tych skrzyń

Jak zastosujesz chyba AMBRA to może pracować ciszej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
    • Przez krzeski
      robil ktos chip tuning w tych modelach? czy jest roznica w mocy na bezstopniowce? i jak ze spalaniem?  ogolem opiszcie swoje wrażenia . 
    • Przez eminem
      Szukam informacji na temat tego ciagnika bo w internecie za duzo o nim nie ma. Czym rożni sie od poprzednika t6.120? Ile taki kosztuje?
    • Przez TomaszKoncewicz
      Witam wczoraj zapalił mi się ten błąd 2265 od comon rail, wiecie co to może być? 
    • Przez Agnieszka20
      Czy ktoś wie gdzie włącza się przednie światła w New Holland T5 ?? (Chodzi mi o te na masce), będę wdzięczna za odpowiedzi;)

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.