Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
rafkap    2

Witam,

Posiadam ciągnik Ford-New Holland 8870, 210KM z roku 1995. Wykonałem synchronizację skrzyni biegów F1,F2,R. Ciągnik szarpie przy zmianie biegów z 9  na 10. Zmiana parametrów synchronizacji z biegu 9 na 10 nie pomaga. Wszystko wykonywałem zgodnie z instrukcją serwisową. Jakaś rada czemu mimo synchronizacji skrzyni, zmiany parametrów z biegu 9 na 10 nie ma większej zmiany. Ciągnik cały czas szarpie z 9 na 10. Na wyświetlaczu brak kodów błędu. Proszę o radę. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroSikora    49

Między 9-10 biegiem przerzuca z dolnego kosza na wysoki - dlatego masz taki efekt.- przy przerzucaniu musisz ujmować lekko gazu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafkap    2

Dziękuję, zobaczę jaki będzie efekt. Mam jeszcze jedno pytanie, w jednym kole przedni jak odkręcam kurek od oleju słyszę jak ucieka ciśnienie powietrza (syk), przedni napęd jest po remoncie, wymianie wszystkich wałków, łożysk igiełkowych itd. Z koła tego wygląda, że na zimeringu wycieka lekko olej jakby wodnisty. Skąd ciśnienie w kole? Mam jeszcze jedno pytanie jaki najlepszy jest olej na polskim rynku do skrzyni biegów i przedniego napędu w tym ciągniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AgroSikora    49

Kalibrację skrzyni robiłeś na świeżym oleju? i czy maszyna była rozgrzana?  rozgrzana - (to nie znaczy ,że pochodził 10 min.) - czy była kalibracja po wykonaniu jakiejś pracy?

 

Odnośnie Olejów - ja stosuję orginalne oleje z Niemiec - Pennasol - orginalne beczki z Dolgerben AVISTA OIL. - nie znajdziesz tego  w typowym "GS- ie"

 

Jaki masz olej w tej maszynie?

 

 

Edytowano przez AgroSikora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafkap    2

Ciągnik niedawno zakupiłem, oleju jeszcze nie zdążyłem wymienić. Kalibrację robiłem przy przy temperaturze powietrza 30 stopni, po 10 minutach jazdy ciągnikiem i szarpie mi też na wstecznym z 9 na 8?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mufasa    0

Jak kalibracja nic nie daje warto zajrzeć do cewek... Tam są takie sprężynki które lubią się połamać. U mnie np. były ostatnio padnięte 3 sztuki i miał takie akcje że musiałem non stop na rewersie jeździć bo inaczej się zawieszała skrzynia...

Ale jeśli chodzi o przejście z 9 na 10 to zawsze będziesz tam miał takie chrupnięcie. Możesz spróbować spowolnić zmianę biegów ale niewiele to daje...

A ole j ja stosuję VG100 do wszystkich maszyn i inc się nie dzieje. Poza tym on występuje jako zamiennik do tych skrzyń

Jak zastosujesz chyba AMBRA to może pracować ciszej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×