Rafal_john3140

Zgrzyty w przednim napędzie john 3140

Polecane posty

krzys5932    0

Witam kolego mialem dokladnie ten sam problem w 3350 jest opisany na forum rozbieralem dwa razy caly most zwrotnice wszystko, okazalo sie, ze byla to wina oleju kupilem w grene specjalny olej do mechanizow roznicowych i wszystko wrocilo d0 normy . Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys5932    0

w przednim moscie masz korek na taki kwadraciak jednen spustowy a wyzej do zalania i poziomu jak sie przelewa jest okej tylko zalej odpowiedni olej do mechanizmu róznicowego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

Witam mam identyczny problem w fendcie 312lsa zgrzyty na skręconych kołach i jakby hamowało przodem. Tylko na włączonym napędzie. Nie mam dołączanej blokady ale czy mam w moście te tarczki? Posiadam ZF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten traktor juz 20 lat i u mnie jest to samo. Wydaje mi sie że jest to wina tak dużego skrętu jaki on posiada i wydaje te dzwieki dyfer.  Ponieważ przy średnim skrecie tego hałasu nie ma i koła tez sie nie 'ciągną' , dopiero jak na maxa prawie skrecisz to mozna usłyszec ten dzwiek i widac jakby koła 'hamowały'

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

Panowie wymiana oleju pomogła! Zgrzyty ustały a przód ciągnie jak należy. Dziekuje bardzo za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną był jak wspomnieliście olej. Wg katalogu fuscha dobrym olejem jest 80w90 ale u mnie w dalszym ciagu most zgrzytał.

Zalałem LS90 i problem zniknął jak ręką odjął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    37

mam podobny objaw w lewym kole przy skręcie coś pozgrzytuje i chyba bardziej nawet nie wyłączonym napędzie, wymieniłem krzyżaki i łożyska na zwrotnicy, reszta wydaje się ok, olej zalałem nowy gl4 80w90 co może być przyczyną ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mich18    89

Panowie jaki olej do przedniego mostu w John deere bo mechanik się pomylił i wlał do mostu fusch 80w 90 a do zwolnić fusch LS 90 może tak być czy w moście zmienić na LS 90 ?


Sprzedam ciągnik ursus c-360.pisac nr gg 33108236

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolego do mostu zalej zwykły, Hy Gard do skrzyni biegów. pojeździj troche i może pomoże :)

Edytowano przez LukaszJohn6930

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek0903    1

Witam, Ja w swoim 2650 miałem podobny problem, podczas skrętu coś zgrzytało, trzaskało. Okazało się iż miałem "urwane" (spaw puścił) mocowanie "słoneczka" felgi w miejscu gdzie są takie długie śruby)  Wystarczyło ponownie je pospawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
avanttura    6
Dnia 3.09.2017 o 14:19, LukaszJohn6930 napisał:

Witam Kolego do mostu zalej zwykły, ... :)

co ty  pitolisz ?nie wprowadzaj w błąd użytkownika jak nie wiesz. Do przedniego mostu musi być olej LS 90  (daje odpowiedni poślizg tarczkom przy określonym obciążeniu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

Przy zmiennych skokowo obciążeniach lub przy większy prędkościach przepływu oleju może dojść do chwilowych nieciągłości warstw oleju na pow. smarowanych i później dochodzi do takich sytuacji, dlatego w tych sytuacjach stosuje się  oleje z dodatkiem modyfikatorów (lepiszczy) LS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.12.2017 o 21:27, avanttura napisał:

co ty  pitolisz ?nie wprowadzaj w błąd użytkownika jak nie wiesz. Do przedniego mostu musi być olej LS 90  (daje odpowiedni poślizg tarczkom przy określonym obciążeniu)

Kolego, źle mnie zrozumiałeś, chodziło mi że zwykły olej-Hy Gard i do mostu i do skrzyni :) Tak napisane jest w instrukcji....

Edytowano przez LukaszJohn6930

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj