dragonmt852

przekaźniki świateł

Polecane posty

Sadek    1116

Tak, niekiedy można tam spotkać diodę.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Nie do końca rozumiem jak może działać zabezpieczenie wpięte równolegle. Szeregowo, to ok,ale równolegle?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Odpowiednio wpięta równolegle dioda do uzwojenia przekaźnika, ma za zadanie gasić impulsy wysokiego napięcia, jakie mogły by powstać na skutek wyłączania przekaźnika. Wystarczy poczytać o właściwościach cewek i wszystko stanie się jasne.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Dioda czasami jest zamontowana,ale żeby ten sam bezpiecznik chronił światła drogowe i światła robocze to takiego rozwiązania jeszcze nie widziałem.

Sam montowałeś te przekaźniki czy ktoś to robił?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Marian3p, rozejrzę się za jakąś lekturą :)

Bezpiecznik jest jeden prawdopodobnie dlatego,że w tych ciągnikach (chyba oprócz mojego :lol: ) jeśli są włączone drogowe i włączymy robocze, to drogowe gasną.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

 oprócz mojego  bo ja też przerobiłem że mam dolne razem z górnymi

 

czy taką oslonę na konektor można założyć bez żadnej zaciskarki? czy ją wystarczy nasunąć tylko na konektor? http://allegro.pl/oslona-plastikowa-konektor-samochodowy-6-3mm-10szt-i5596224337.html?bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Offers&bi_c=Product&bi_term=RTV+i+AGD-10_Elektronika-67193_Elektronika-67194_Części+stykowe-67203_Złącza-68368#

Edytowano przez dragonmt852

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

To w końcu przerabiałeś coś czy nie?

Jaki cel ma włączenie świateł drogowych z roboczymi?

Osłona jest na wcisk,do demontażu potrzebny jest mały płaski śrubokręt.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

1.przerabiałem że górne świecą razem z dolnymi a w temacie przekaźników nic nie robiłem

 

2.zrób to będziesz wiedział

3. czyli nie potrzeba żadnych narzędzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Asharot, na górze są żarówki R2 i oświetlają część pola,a drugą część oświetlają drogowe (dalej, bliżej ciagnika). Osobiście górne R2 podłączyłem pod włókno drogowe (oryginalnie są na mijania) i świecą trochę dalej i mocniej.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To nie są żadne światła robocze. Przepisy dopuszczają umieszczenie świateł mijania w miejscu innym niż w masce i używanie ich w przypadku gdy światła w masce są zasłonięte np. przez ładowacz czołowy. Dlatego muszą gasnąć światła mijania w masce po włączeniu tych na kabinie oraz po włączeniu świateł drogowych. Przerabianie tego jest zwykłym druciarstwem i w dodatku niezgodne z przepisami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

To co nie co tłumaczy, ale kto powiedział,że będę walił ludziom po oczach na 4 lampy jednocześnie?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

Asharot, na górze są żarówki R2 i oświetlają część pola,a drugą część oświetlają drogowe (dalej, bliżej ciagnika). Osobiście górne R2 podłączyłem pod włókno drogowe (oryginalnie są na mijania) i świecą trochę dalej i mocniej.

ja na górze mam żarówki H4 a nie R2

 

A odnośnie tych świateł to dlaczego w nowych ciągnikach robią że wszystkie światła mogą razem świecić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bo nowe ciągniki nie mają świateł mijania na kabinie. Wszystkie światła na kabinie są światłami roboczymi, więc i tak nie wolno ich używać na drodze publicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

wg katalogu to jest pokrywa-chyba w miejsce wlacznika swiatel awaryjnych .zaslepka ma numer 6011 5615


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co może być przyczyną że nie ma prądu na prawej stronie ( gorne dolne światła mijania) mijania nie działają wgl tylko na dlugich swieci lewa lampa górna lub w masce zalezy od przelaczenia. W czym szukac przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie dochodzi prąd na bezpiecznik wgl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj