Skocz do zawartości
promokator

Montaż pompy wtryskowej, odpowietrzenie

Polecane posty

promokator    0

Witajcie, oddałem pompę wtryskową do regeneracji. Teraz ją montuję do ciągnika i co się okazuje.... obracam wałkiem pompy i nie widać paliwa na króćcach, odpowietrzyłem pompę (śrubka pomiędzy dwoma króćcami na górze sekcji) i paliwo się pokazało, ale tylko na pierwszym króćcu, na drugim sucho. I co teraz, czy tak długo pompować pompką ręczną i odpowietrzać sekcję, aż pojawi się paliwo na drugim króćcu? Czy ..... no właśnie, co?

 

Pomocy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

vademecum    25

nie zakręcaj rurek wysokiego ciśnienia, odpowietrz ile dasz rady ręcznie i kręć rozrusznikiem aż paliwo będzie szło pod ciśnieniem. To samo wMF ie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez piotrek_407
      Witam. Posiadam władmirca t25a z 1978 roku, ciagnik jest w stanie bardzo dobrym i praktycznie 100% oryginał. Silnik jest juz po 2 kapitalnych remontach, nowa (druga) pompa wtryskowa oryginalna załozona w 1995 miała regenerację w 2007roku. Już na jesieni auważyłem że po nocnym postoju żeby odpalić ciągnik musze pompowac ręczną pompką paliwo. Podczac prac na polu zdarzało że silnik się dławił mimo tego że kompletnie wyczyściłem układ paliwowy z zanieczyszczeń. Pod koniec jesieni zauwazyłem że silnik w ogóle nie chce startowac, jakby zapowietrzony... Pompowałem pompką ze 2min, nie chce palic nadal, zdobiłem tak że ja pompowałem pompką a brat kręcił rozrusznikiem, wtdy silnik wystartował z małym oporem. Czego to moze byc wina? Opłaca mi się jeszcze regenerować tą pompę, czy kupić gotową po regeneracja czy kompletnie nową. Poroszę o pomoc i porady ;]
    • Przez dwaa91
      Witam. mam prolem z wymianą pompy w ltz 55a. Czy trzeba ustawiać rozrząd po wymianie? Da się tego uniknąć? i jak ją w ogóle wyjąć? wystarczt rozkręcić wszystkie widoczne śruby czy trzeba rozkręcać to koło ze ślimakiem?
    • Przez wodnik_1974
      Witam . w moim zetorku rozleciala sie pompa i nie nadawala sie do regeneracji to w zakladzie regeneracji podpowiedzieli ze od 360 pasuje bez problemu . zregenerowalem wiec od 360 i ustawili ja na wyzsza wydajnosc taka jaka powinna byc . problem sie zaczol z ustawieniem poczatku wtrysku . najblizszy punk jaki uzyskalem wycinajac zabki na zembatce i przestawiajac sprzegielko to okolo 25 stopni wtrysk przed gmp. inne ustawienia to nawet przrstawiajac sprzegielko o jeden zabek daja duze roznice nie do opanowania. pozostaje jeszcze proba kombinacji na rozrzadzie . czy moze ktos przerabial ten temat w podobnym ciagniku i co mozna jeszcze wykombinowac by ustawic poczatek wtrysku na okolo 20 stopni.
    • Przez bronx
      Witam wie ktos moze jak ustawic pompe wtryskowa i zapłon w case jx 70?
×