Polecane posty

Witam otóz pojawil mi sie problm ze skrzynia biegów a mianowicie z szybkimi biegami. gdy przełączam miedzy złówiem z zajacem to kontorlki sie zmieniaja ale nie zmienia sie skrzynia caly czas sa powolne biegi. Doszlo do tego w taki sposob ze kosilme rokosanem i najechalem na korzen doszlo do zatrzymania rokosanu oraz walka WOM przy okazji wbil mi sie pod spod ciagnika idealnie w czujnik zmiany miedzy zolwiem a zajacem kij. Wtyczke od czujnika wydarlo i pojawil sie probelm z przełaczaniem biegow. od kiedy wlozylem wtyczke z powrotem na miejsce kontrolka zmienia sie z zlowia na zajac i odwrtonie lecz caly czas sa wolne biegi czy ktos wie co to moze byc? boje sie ze to nie wina czujnika tylko stalo sie cos ze skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

elektorozawor ci sie zacial, moglo go troche podkrzywic i nie pracuje, wykrec go i sprawdz czy chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinSp10
      Po wrzuceniu biegu czyli 5 i 6 slychac dziwne stukanie ale tylko pod obciazeniem i jak ma wieksze obroty moim zdaniem dzwiek ze skrzyni z silnika raczej nie bo by na kazdym biegu tak bylo. 
    • Przez Użytkownik123
      Witam tak jak w temacie chodzi mi o wymianę pierścienia uszczelniającego z powodu wycieku oleju ze skrzyni, ciągnik już jest rozpołowiony ale nie wiem jak dostać się do tego pierścienia. Dołączam zdjęcie i element o który mi chodzi z numerem 6.

    • Przez MarcinSp10
      Zaczelo mi sie cos dziac ze skrzynią biegow ,dziwne stukanie na 5 i 6 ale pod większym obciazeniem z gurkii nie i podzas zjezdzania z obciążeniem potrafi wywalic mi rewers. Czy te stuki maja zwiazek z rewersem bo dzwignia rewersu jest strasznie luzna z lewej dotyka juz 
      pedal  sprzegla. 
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Posiada case international 844s 81rok 4x4 (nie xl)
      Problem taki ze na polowych cos wali w skrzyni.
      Na szosowych i wstecznym jest okej.
      Gdy jade na polowych potrafi wybic na luz.
      Obstawiam na synchronizator.
      Moje pytanie to pod ktorym deklem sa tryby od polowych? Pod podnosnikiem, czy pod tym z przodu gdzie jest orbitrol?
      I drugie pytanie czy przedni dekiel zejdzie? Bo orbitrol jest jakby pod deklem iczy to tak wyjdzie? Lub co odkrecic by wyciagnac dekiel?
      Prosze jakies wskazowki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.