warchest

zetor forterra 9641 niebieski dymek

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
warchest    73

otoz z zetora forrterry co mamy go od nowosci rok produkcji 2003 ma teraz 5800 mtg i jest z nim problem taki ze strasznie kopci daje niebieski dym i to sporo i tez jakby byl troche slabszy teraz sie to pojawilo i 2 sprawa po lewej stronie poci sie olejem tak jakby z turbiny sie poci co to moze byc za przyczyna  sporawo oleju idzie uszczelke zmienialismy tam co na te 2 sruby sie przykreca w czym moze byc problem czyzby turbina byla do wymiany czy da rade ja zregenerowac jak tak to gdzie czy jaka jest przyczyna czyzby wtryskow ? a moze ze paliwo bierzemy od jednego dostawcy bylo ok a moze teraz dostawe jedna zakombinowal czy w  czym moze byc wina ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Myślę że może być to turbina, zobacz czy ma straszny luz na wirniku, czy dolot miedzy turbiną a kolektorem nie plywa w oleju, wilgotnie ok ale jesli oleju to źle, turbiny można regenerować w punktach regeneracji turbin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kemotke    1

Zalezy od punktu czasem tego samego dnia a czasem dłużej zalezy od ilości zleceń i mocy przerobowych firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
warchest    73

a moglby ktos podac jakies na miary na jakas firme co regeneruje takie turbiny ja jestem z mazowieckiego jak cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez adam12tr
      Witam
      Poszukuje osoby która posiada zetora forterre  11741 z silnikiem Deutz/same 1000.6Wt1 .W tym ciągniku jest regulator  świec żarowych, niestety nie jest on opisany w schematach dedykowanych dla tego modelu Zetora. Mam urwane dwa przewody od wtyczki tego sterownika i nie mam czasu robić doktoratu odnośnie ich prawidłowego położenia. Jeśli ktoś ma taki ciągnik to bardzo prosił bym o fotkę tej wtyczki od strony przewodów, wystarczy zdjąć prawą przednią pokrywę maski. Zamieściłem wycinek serwisówki gdzie regulator to element o numerze 79, a druga fotka to moja sytuacja;(
      Za pomoc z góry dziękuję.
      Pozdrawiam Adam12tr
       


    • Przez seat1Leon
      Witam ,mam pytanie jaka jest zasada działania hamowania przedniej osi w zetorze Proxima przy skrzyni 40
    • Przez aprochota
      Witam ma takie pytanko do was planuje założyć tura metal technik i chciałbym jeszcze założyć tuza do forterry czy to można założyć bo gdzieś słyszałem że nie zawsze to pasuje tuz przeszkadza w Zamontowaniu tura. Tuz znalazłem na olx poniżej link https://www.olx.pl/oferta/przedni-tuz-forterra-mocny-3t-c-brutto-f-vat-CID757-IDmm0si.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.