Skocz do zawartości
pawel-r1234

Cieknie olej z wałaka za siedzieniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
pawel-r1234    0

Witam !

Mam problem z moim Ursusem. Mianowicie cieknie z niego olej z wałka, który jest za siedzeniem. Mam pytania:

 

1. Z czego ten problem może wynikać?

2 Jak to zdemontować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    208

Problem wynika z tego ze jest gdzieś nieszczelność.

Zdemontować najlepiej przy pomocy kluczy płaskich i nasadowych.

 

Jakie pytanie taka odpowiedź.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel-r1234    0

Jest to ursus C-360

Nie wiem jak to określić, ale nie chodzi o wałek WOM. Nad zaczepem do śruby jest taki jakby wałek, który wychodzi z dwóch stron i właśnie tam cieknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Albo cieknie z wału na którym są założone ramiona podnośnika. Zdejmij je i wymień oringi. 

Lub wałka skrętnego. Odkręć "pokrywki" i wymień oringi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    921

A wiesz jak wogole oring wygląda? wydaje mi się, że chyba nie skoro schematu potrzebujesz do czynności która wykona największy laik.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel-r1234    0

Już wiem skąd cieknie (z wałka skrętnego) tylko teraz jest problem czy do wymiany tych oringów muszę ściągać pokrywę, do której przykręcane jest siedzenie czy da się jakoś inaczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Zewnętrzne pod pokrywkami wymienisz bez problemu. Gorzej z tymi na środku koło kostki łączącej zaczep łącznika centralnego.  Czasem uda się wysunąc same tuleje na około drążka i wymienić i te wewnętrzne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Możesz wyjąć z tulei wałek skrętny ale samej tulei nie da się wyciągnąć. Wewnątrz podnośnika na tuleję jest założona dźwignia i przykręcona. 

jak się uprzesz to pomiędzy tuleją a obudową podnośnika są tulejki. Jeśli je wyciągniesz to wymienisz wewnętrzne oringi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.