pawel-r1234

Cieknie olej z wałaka za siedzieniem

Polecane posty

pawel-r1234    0

Witam !

Mam problem z moim Ursusem. Mianowicie cieknie z niego olej z wałka, który jest za siedzeniem. Mam pytania:

 

1. Z czego ten problem może wynikać?

2 Jak to zdemontować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    243

Problem wynika z tego ze jest gdzieś nieszczelność.

Zdemontować najlepiej przy pomocy kluczy płaskich i nasadowych.

 

Jakie pytanie taka odpowiedź.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel-r1234    0

Jest to ursus C-360

Nie wiem jak to określić, ale nie chodzi o wałek WOM. Nad zaczepem do śruby jest taki jakby wałek, który wychodzi z dwóch stron i właśnie tam cieknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Albo cieknie z wału na którym są założone ramiona podnośnika. Zdejmij je i wymień oringi. 

Lub wałka skrętnego. Odkręć "pokrywki" i wymień oringi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1106

A wiesz jak wogole oring wygląda? wydaje mi się, że chyba nie skoro schematu potrzebujesz do czynności która wykona największy laik.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    167

Seweryn  :blink:  :huh:  ;)  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel-r1234    0

Już wiem skąd cieknie (z wałka skrętnego) tylko teraz jest problem czy do wymiany tych oringów muszę ściągać pokrywę, do której przykręcane jest siedzenie czy da się jakoś inaczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Zewnętrzne pod pokrywkami wymienisz bez problemu. Gorzej z tymi na środku koło kostki łączącej zaczep łącznika centralnego.  Czasem uda się wysunąc same tuleje na około drążka i wymienić i te wewnętrzne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Możesz wyjąć z tulei wałek skrętny ale samej tulei nie da się wyciągnąć. Wewnątrz podnośnika na tuleję jest założona dźwignia i przykręcona. 

jak się uprzesz to pomiędzy tuleją a obudową podnośnika są tulejki. Jeśli je wyciągniesz to wymienisz wewnętrzne oringi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Hitman1404
      Witam mam problem. Wyciągana była pompa paliwa w 3p praktycznie nowa pompa i po założeniu i po odpowietrzeniu i wymienieniu pompki zasilajacej odpala na 15-30 sekund i gaśnie. Zauważyliśmy, że jeśli odpalimy silnik i odkrecimy ta górna srubke na 8 klucz do odpowietrzania to leci paliwo i silnik wtedy nie gaśnie, a jeśli zakrecimy ta srubke to silnik zaraz gaśnie. w czym leży problem?
    • Przez slawoon
      Witam Wszystkich,
      Moja 60 po założeniu wspomagania (napęd z rozrządu), nowego sprzęgła, regeneracji wtrysków nie ma siły przekręcić wałem na  akumulatorach (2x nowe 195 Ah 6V). Muszę dokładać 1x 12v 90Ah. Wtedy odpala. Zakładałem już 2 inne rozruszniki (1 nowy, 1 z drugiego C360). Na co mogę zwrócić uwagę?
    • Przez ursusowski289
      Witam, niedawno kupiłem nową pompę wtryskową do 3P, założyłem ją i silnik już nie chce odpalić. Czy możliwe jest że założyłem ją nie tak jak trzeba?
    • Przez gintekk
      Witam mam taki problem z ursusem 4011 silnik po kapitalnym remoncie a z okolic sprzęgła dochodzi dudnienie. Zwłaszcza jest to słyszalne w kabinie. Co zauważyłem od razu po odpaleniu świeżo złożonego silnika że koło zamachowe ma bicie na boki. Jeszcze co zauważyłem że po naciśnięciu sprzęgła te dudnienie prawie ustaje. Mechanik mówił że takie objawy daje luźne koło zamachowe, ale jestem na 100% pewien że koło nie jest luźne. Moje pytanie brzmi czy bijące koło zamachowe może dać efekt dudnienia, dodam że przed remontem też tak dudniło. Myślałem że to tak dudni któryś wyrobiony tłok w tulei, ale to nie to skoro na nowych zestawach naprawczych jest to samo. Czy jest możliwe że nowy wał może być krzywo wytoczony w miejscu gdzie przykręca się koło zamachowe. Czy może koło zamachowe jest zwichrowane, bo płaszczyzna gdzie przylega tarcza jest popękana i była przetaczana bo się ślizgało sprzęgło. Najgorzej że nie zwróciłem uwagi czy na starym wale też takie bicie było. Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny tego dudnienia bo to jest uciążliwe podczas pracy.
    • Przez tommy66692
      mam takie drobne pytanko, gdzie mozna w lubelskim i okolicach znaleźć firme która robi remonty silnikow, chodzi mi o wymiane, zawożę stary silnik płacę dostaje inny odremontowany
      Jeśli wiecie ile może kosztowac taka przyjemnosc to prosiłbym o info.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.