Skocz do zawartości
Piters182

Czyszczenie chłodnicy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    36

odpalasz silnik i czyscisz, wentylator bedzie wysysal kurz na zewnatrz i nie bedzie lecial na cb ;)

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    111

czyszczenie chłodnicy na odpalonym silniku? chlopaku gosc nie pyta co robisz w grze tylko w rzeczywistości ,:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarciu11    21

Pewnie że na odpalonym dmuchasz a wiatrak wysyła to dalej . tomrolnik spróbuj czy w twojej grze da sie czyścić na odpalonym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

no zeby czyscic na zgaszonym to chyba trzeba by zakladac jakas maske  :P

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon88    0

Raczej nie dmuchają od strony silnika bo to niemożliwe przy włączonym - dmuchają od zewnątrz a wiatrak wsysa to do komory silnika

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

@tomrolnik czy ty jestes taki nieogarniety czy tylko udajesz? po cholere mam pchac lapy i zdzierac miedzy wiatrakiem a tunelem jak moge sobie go odpalic i od zewnatrz dmuchac jak czlowiek? tym bardziej ze wiatrak dziala na moja korzysc? No ale skoro wiesz lepiej to jak dla mnie mozesz i sobie przez zbiornik dmuchac albo i przez podsiewacz mnie to nie obchodzi tylko po co sobie zycie utrudniac? takie hobby? :)

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Nie wiem dokładnie jak inni robią, ale ja najpierw z grubsza dmucham po silniku potem po alternatorze następnie po chłodnicy od str silnika a na końcu chłodnicy od str zewnętrznej do silnika.
Tak że każdy inną metodę stosuje wg. uznania.
Metoda jaką podał kravter na
odpalonym silniku też jest dobra ale to bym powiedział tak na co dzień, lecz gdy chcesz raz na 2-3 dni to polecał bym obustronne czyszczenie na zgaszonym silniku ;) Oczywiście z maseczką jeśli jestna wyposażeniu :)

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

@kamil chlodnice powinno sie czyscic codziennie ;) dlugo to nie zajmuje a masz pewnosc ze jest czysta i ze silnik nie bedzie sie grzal ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lagunal6    1

czyszczenie chłodnicy na odpalonym silniku? chlopaku gosc nie pyta co robisz w grze tylko w rzeczywistości , :)

 

dobrze pisze chlopaku chlodnice najlepiej na odpalonym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Ale wy tu macie problem :o  niby jak

chcecie wyczyścic dokładnie od środka?? no chyba że ktoś zdemontuje wentylator to wtedy mu sie uda, najlepiej zgarnąc z grubsza ręką i dmuchać na odpalonym silniku, jest jeszcze opcja odkurzacza ale czy skuteczna na 100%?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarciu11    21

Tomrolnik widzę w galeri że masz bizona o ile twój wyjasni jak czyscisz chłodnice. Rozumiem że chodzi ci o to by czyścić w przeciwnym kierunku ruchu powietrze by nie wpychać kurzu dalej wgłąb chłodnicy tylko go cofnąć Coś jak filtr powietrza . OK ale twoje rozumowanie jest błędne musiał byś do tej operacji Za kazdym razem zdejmować osłonę chłodnicy nie uwierzę ci że jesteś całą w stanie wydmuchać od środka Nie ważne bizon claas czy co kolwiek. Wszyscy tutaj chcą ci uswiadomić że zapalając silnik i dmuchając od zewnątrz jesteś w stanie w krutszym czasie bardziej efektywnie przedmuchać chłodnice nie jedząc przy tym kurzu. Mysle tez ze po przeczytaniu tego posta o ile nie wcześniej czyścisz chłodnice naszym sposobem tylko nie moze ci przejść przez klawiature (chłopaki mieliście racje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    111

jarciu11 ładna historia tylko mając chociażby odrobine słomy na zewnętrznej stronie chłodnicy od tej od której tylko dmuchacie to tą słomę tylko wpychasz dalej w chłodnicę a wątpię aby przeleciała na drugą strone dlatego należy z oby dwuch stron , od wewnętrznej wiadomo że wszedzie nie dojdziesz ale lepiej tak niz wcale drugiej strony nie tykać . Mysle tez ze po przeczytaniu tego posta o ile nie wcześniej czyścisz chłodnice moim  sposobem tylko nie moze ci przejść przez klawiature (chłopaki nie mieliście racji)

PS. bizon jest mój a jak czyszcze ? tak jak napisałem z obydwu stron 

Edytowano przez tomrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adiksutil16
      Witam. Parę dni temu kupiłem Dominatora(jak w temacie) Jest to mój pierwszy Claas i nie wiem za bardzo co do czego służy. Mam prośbę, prześlę zdjęcia i jakby ktoś z was mógłby mi napisać co do czego służy.
       


       
      Jakbyście mogli pisać np.
      1. wajha od tego i tego
      2....
       
      A tak samo z kontrolkami np.
      L1 kontrolka od tego i tego
       
      Z góry dzięki za pomoc!
    • Przez stasek2
      silnik w moim clasie (perkins 6 cylindrowy-mercator 60) na pełnych obrotach cały czas dymi na czarno tak jakby szczelał tym dymem tak pyrkał na czarno, od połowy obrotów do pełnych. Na wolnych niema wcale dymu, nie bierze oleju , pali na dotyk. Kupiłem go 8 lat temu z niemiec i tak było od początku. 3 lata temu robiłem silnik nowe cylindry tłoki pierścienie, głowica podcierane zawory(szczelne nie wypalone), pompę i wtryski robiłem już u trzech fachofców i każdy mówi że jest ok.
       
      pomóżcie co to za przyczyna
    • Przez wojtek918
      Witam. Moim problemem są wibracje podczas jazdy na przyspieszeniu ( jak przyspieszacz jest na maksa lub w położeniu prawie na maksa) nie zależenie czy jest to 1 czy 2 czy 3 bieg a także niezależnie od tego jakie są obroty silnika. Wibracje te są strasznie wkurzające bo sprawiają wrażenie jakby kombajn miał się zaraz rozpaść. Jak pracuję bez przyspieszenia to wszystko jest w porządku. Co może być przyczyną takiego stanu. Kombajn to Claas dominator 86.
    • Przez Lukasz82
      Szukam informacji na temat wydajności dominatora 56? Podajcie ile ton na godzinę skosi jakiego zboża albo ile ha/godz przy jakim plonie. Jakieś opinie też można dorzucić.
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
×