bubel500

Zetor 8045 - Problem ze wspomaganiem (serwo)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
bubel500    4

Witam, jakoś 1-2 lata temu robiłem u mechannika remont silnika i przy okazji miał uszczelnić serwo.Postanowił je zregenerować, pozmieniać uszczelniacze, oringi. Serwo już nie cieknie, ale jest taki problem, a mianowicie,na postoju i włączonym silnikiem w lewo skręca się lekko nawet na małych obrotach, natomiast w prawo nie idzie ukręcić, aż podczas jazdy można jakoś skręcić. Zmienił też tą głowiczkę i wałek, co kręci się kierownicą go, i od tej pory tak jest. Co może być przyczyną?

Pozdrawiam

P.S Założyłem temat w złym dziale i nie zauważyłem tego.

Proszę administrację forum o przeniesienie do odpowiedniej, i żeby punktów nie było :)

Pozdrawiam :)

Edytowano przez bubel500

Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez Maciekkkk
      Mam problem ze skrecaniem, dodam jeszcze ze przetarł mi się filtr od wspomagania i olej zlecial na długości przejazdu pola. Założyłam nowy dolalem oleju ale i tak czasem sie zacina.  Czy to wina orbitrolu ?
    • Przez Michal_90
      Witam z racji zastosowania ładowacza czołowego w ursusie 1224 1989r produkcji zainstalowałem orbitrol i mam z nim problem mianowicie mam dziwne bicie w kierownicy podczas skręcania nie ważne czy na miejscu czy w transporcie czy zna ktoś może przyczynę takiego zachowania wspomagania? dodam że orbitrol chodzi tak jak serwo bez tura sądziłem że komfort będzie nieporównywalnie większy orbitrol AGTECH 160. wymieniłem filtr ominęłem zawór bezpieczeństwa, olej w wspomaganiu nie był zmieniany na inny w serwie był lux 10 i taki olej zastosowałem do orbitrola chociaż mam wątpliwości czy to może być przyczyna. pompę wspomagania raczej mam dobrą dla świętego spokoju wymieniłem w niej usczelniena dodatkowo podmieniałem pompę od u 912 nie było żadnej zmiany... jeśli zna ktoś przyczynę tego problemu proszę o odpowiedź bo spodziewałem się czegoś więcej po 2 tysiącach wpakowanych w ten układ
    • Przez Filipkowski15
      Witam. Tak jak w temacie zacina mi się wspomaganiew 912 wymieniłem filtr i olej, wiele nie pomogło. Jest tak gdy zapale zimny ciągnik kierownica lekko chodzi bez zacinanania pojezdze tak z 5 minut i juz przy nagłym zatrzymaniu i chęci szybkiego wykręcenia kierownica strasznie cięzko chodzi podobnie jest przy cofaniu. Wie ktoś jak to naprawić ??Z góry dzięki za odpowiedzi POZDRO:P
    • Przez radzikus
      Szanowni koledzy- w 914 została przeprowadzona wymiana/modernizacja układu wspomagania kierownicy na bazie siłownika z bizona super.
      Niestety przy zakładanym kręceniem paluszkiem kierownicy pozostała tylko idea- aby zakręcić muszę nieźle sienagimnastykować a raczej nakręcić kierownicą.
       
      Nie wiem o co kaman- może pompa za sałaba jak na taki siłownik?
      Proszę o poradę za co z góry dziękuję.
       
      Poniżej fotki.
       
      http://zapodaj.net/10d223a8bc56.jpg.html
      http://zapodaj.net/5ef64a9efc4a.jpg.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.