Zaloguj się, aby obserwować  
Sniker

JD 6820

Polecane posty

Sniker    0

Wczoraj miałem okazje pojezdzic troche Jd 6820 125km z 98r . Niestety tylko jako pasażer. Ciagnał pług 4 x 50 kewerlnd + wał doprwiający (nie wiem jakiej firmy ale taki 3 czesciowy). Te bydle to nawet nie "gwizdało" w nim tylko sobie deliktnie mruczało. Sprzet super. Zdazyłem wypytac wójasa o spalanie około: 14 litrów na godzine (w tym zestawie!) Predkosci nie pytałem ale jak jechałem za nim 360 z siewnikiem (po tym wale gleba była lepiej przygotowana niz po agregacie) musiałem jechac na 3 i 1600 obrotów na zegarze. W bardzo twardej ziemi która nie była ruszana od żniw i dzien wczesniej gruberowałem pożyczonym 1224 z kosem 3m nawet łapy nie chciały wejsc ( dopiero po całkowitym poluzowaniu wałka tak ze tylko toczył sie po ziemi) radził sobie super. Lepiej niz 12 z gruberem. po zmianie na wyzszy bieg i otwarciu okien dało sie usłyszec tylko odrobine głosniejszy odgłos silnika który zagłuszało radio. Sprzet naprawde extra polecam kazdemu!

Najlepiej było jak przyjechał sąsiad który w tym roku przyprowadził zetora 11441 po jednym okrązeniu w kabinie wysiadł i załamany powiedział "żałuje ze kupiłem zetora..." szkoda tylko ze jest tyle drozszy od zetora:(

Lubie zetory ale jesli przyjdzie mi kiedys kupowac nowy ciagnik to stane na głowie ale bedzie to własnie JD ewentualnie jakis inny zachodni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Dziwne, że nikt nie zauważył tego wcześniej. W tym co napisałeś jest pewien paradoks, mianowicie serie xx20 produkowane są od końca 2002 roku, z tego względu sprzęt z rocznika 1998, o którym pisałeś musiałbyć to 6800 lub ewentualnie 6810.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0

Oj  chłopaki chyba macie racje ze cos pomieszałem jak teraz bede u stryjków to jeszcze raz o wszystko zapytam a jak udami sie skołowac cyfrówke to zrobie zdjecia Sory za wprowadzenie w błąd  :- Ps: nie wiem dokładnie kiedy sie do nich wybiore bo nie byłem juz tam jakies 2 miesiace. Ale chyba musze wkoncu wybrac bo znowu przyprowadzili jakas ładowarke. Nie wiem jaka bo tylko ojciec mi wspominał ale sam tez jej nie widział bo juz była noc i nie chciało mu sie chodzic po garazach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Nie no przecież nic się nie stało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

ja widze wyrażnie "na godzinę".kumpel ma JD6420 to z ibisem 3x48 pali mu 20l/ha


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    4
ja widze wyrażnie "na godzinę".kumpel ma JD6420 to z ibisem 3x48 pali mu 20l/ha

Ten ciągnik nie ma co robić z tym pługiem. U mnie gościu ciąga taki pług 94-o konnym NH TD95D i założył mu jeszcze pakomat własnej roboty (podwójny wałek strunowy).


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

może i nie ma...to wytłumacz mi to np.w galerii jest DF agrotron 150 km i lata z pługiem 2m także też nie powinien miec co robic.koleś mówi że bez wału pali my 14l na ha...

wogóle to ten JD 6420 jest z obniżonym dachem, z przednim WOM i "pcha" codziennie kosiarkę 2,90 z samaszu, a ciągnie zbierającą claasa.rocznie 900mth ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sniker    0
to moim zdaniem 6-tka turbo co najmniej 1,5t cięższa mniej na pewno nie pali :P

Ja mu spalania nie mierzyłem a w tym zestawie o którym pisałem wydawało sie ze to dopiero 85% (stryj ma lekką noge nie tak jak ja i tato) jego możliwosci (widziałem go przez jakies 5 godz wiec znawca nie jestem) Zwykle śmigam 1224 z ibisem 4 skibowym (4x46-48 jakoś tak) i moim zdaniem to nieprozumienie!!! Jd dużo lepiej chodzil z keverlnd (jakoś tak sie pisze)+ wał doprwiający niż 1224 z ibisem. Jesli chodzi o to spalanie to nie było ono do tej pory dokładnie mierzone Stryj wyliczył tak na oko (+/- litr) Znam go bardzo dobrze i wiem ze nie miał by zadnego interesu w tym zeby mi skłamac!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj