krzycho2607

class celtis 456 problem

Polecane posty

karolas123    88

Zwyczajnie masz bajzel w kablach. Odczep sie od licznika, nie jest istotne co jest napisane z tyłu. Zajmij sie wiązkami elektycznymi, Dlatego nie odpala. Nie wykluczone, ze uszkodzony jest sterownik silnika. Jeśli nawet to nie daj sie naciągnąć daj znać załatwie w bdb kasie. Jak przeszikasz wiązki i jest w porzadku to trzeba bedzie podłączyc sie metadiagiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Licznik pewnie podmienili handlarze, bo markerem jest napisany inny model.
Przejrzałem wiązki idące do licznika i nie ma żadnych przetarć. Rozebrać konsole boczną i tam przejrzeć wiązki?
Nie masz jakiego wyjazdu w kierunku Płocka to może byś mi go ogarnął, bo już szlak mnie trafia jaki nie chce odpalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtokus    0

zatkany filtr, pompa do wywalenia, zaciety zawór, nieszczelny podwajacz

nieszczelny podwajacz czyli półbiegi tak ? jaki koszt nowych uszczelnień i trzeba go rozjeżdżać ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tompil    3968

karolas123 przejrzałem wszystkie wiązki, kostki psiukałem sprayem do połączeń i dalej to samo, nawet gorzej bo problem się nasila, jak ciągnik się rozgrzeje to nie odpala, musi postać z godzinę, jak się trochę schłodzi to odpala. Czasami nie chce odpalić, cofnę kluczyk, przekręcę jeszcze raz i odpala od strzału.

Zauważyłem, że jak nie chce odpalić to nie działa też wskaźnik temperatury, bo po przekręceniu kluczyka wskazówka się nie podnosi, próbowałem iść tym tropem ale nic nie znalazłem.
Odłączałem kolejno wszystkie czujniki temperatury i bez każdego odpala bez problemu. Odłączyłem czujnik obrotów wału i wtedy ciągnik podobnie jak u mnie kręci na sucho i nie odpala, ale tym się różni że wskazówka od temperatury działa wtedy, a u mnie nie działa, więc to chyba też nie jest wina tego czujnika. Jak wyciągam bezpiecznik FM20 "licznik silnika" wg instrukcji, to mam takie same objawy czyli nie działa wskaźnik temperatury i kręci na sucho ale nie odpala. Ale ten trop też niewiele mi dał, bo jak nie chce odpalić to zasilanie na tym bezpieczniku jest normalnie bo sprawdzałem. Chyba że gdzieś dalej ginie.
Co ma wspólnego kręcenie na sucho, rozgrzanie ciągnika, wskaźnik temperatury i bezpiecznik FM20.
Czy podpinając się komputerem zdiagnozuje się usterkę?
Dodam jeszcze, że mruga mi kontrolka od świecy żarowej, ale ona zaczęła mrugać zaraz jak go kupiłem, a problemy z odpalaniem pojawiły się niedawno.
Dzięki za każdą pomoc, bo już nie mam pomysłu na ten ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

Co ma wspólnego kręcenie na sucho, rozgrzanie ciągnika, wskaźnik temperatury i bezpiecznik FM20.

 

Moduł silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

No tak, tylko wymiana modułu na używany 2,5 tys. zł, nowy 5 tys. zł.

Serwis Claasa nie naprawia modułów. Szukam na razie innych rozwiązań. Może jest jakaś inna przyczyna. Wymiana modułu to ostateczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

Dostaniesz w serwisie regenerowane i z gwarancją. A co wolisz się bujać z tym problemem dalej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek5t55    0

Czesc mam celtisa 456 i po rozgrzaniu ciagnik traci moc i swieci dioda od temperatury i i trójkąt z wykrzyknikiem mruga trzy razy . Wymieniłem pompe wody. Termostat . Co to moze byc jeszcze do wymiany   ? Widzę ze czujnik temp nie pokazuję   moze to być przyczyna ?  Po rozpięciu czujnika temp ,świeci piorun i temperatura jest jak powinna być hmmm....

 

 

 

Przyczyną  takich błędów  był  przerwany kabel  lub brak styków  na wtyczce  pompy wtryskowej . Wymieniona wtyczka z pinami  oraz część  przewodu 2 pinowego około  20 cm .

Edytowano przez jacek5t55
Usterka naprawiona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

Jeśli fizycznie się nie grzeje i instalacja jest ok to prawdopodobnie problem tkwi w desce. Wystarczy zrobić test wskazań deski i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

Witam koledzy co może być przycYna w Celtisie 436 nagłego ruszania z walka wom a powinna stopniowo a umnie rusza nagle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norbi222    0
14 godzin temu, przecin napisał:

Witam koledzy co może być przycYna w Celtisie 436 nagłego ruszania z walka wom a powinna stopniowo a umnie rusza nagle

To chyba jest normalne, u mnie rusza gwałtownie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem w Renault z kontrolką trybka w środku piorun. Objawy ruszam ze sprzęgła nic nie miga po chwili dodaje gazu zaczyna migać ta kontrolka i piszczy. Jka dam rewers do tyłu nie piszczy nie miga po czym po kilku sek znowu to samo czyli miga i piszczy dodam że zmieniam rewers bez sprzęgła czyli czujnik ten u góry sprzęgła nie jest ruszany. Co by to mogło być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie
Chciałbym podłączyć rozdzielacz hydrauliki do Ergos jak na foto, czy wiecie jak to ma być podłączone? wejścia 1,2,3  węże mam  jeden ciśnienie z pompy,  potem powrót i na hamulce jkaby wzbudzenie ciśnienia.
Proszę o podpowiedz
Co podłączyć do 1, 2, 3??

1A.jpg

2A.png

3a.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    123

Witam, nie będę zakładał nowego tematu zapytam się tu, otóż Panowie kolega ma taki problem z półbiegiem w celtisie dokładnie po załączeniu zająca zadusza ciągnik na żółwiu jest ok, dodam że ciągnik jest świeżo po wymianie sprzęgła i traczek przed naprawą było dobrze. Gdzie ma szukać przyczyny ?


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      mam taki problem z ciągnikiem  Claas axion 830 cmatic z 2016r, otóż po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki i gasną lecz przy temp poniżej 5 st(znalazłem w instrukcji ze od tego stopnia powinien się załączyć) czy nawet na minusowych nie włącza sie układ podgrzewania wstępnego, nie zapala się ta ikonka grzania, oraz na wtyczce od cewki przekaźnika od podgrzewania wstępnego pojawia się napięcie 8.7V a przekaźnik potrzebuje 12V więc problem chyba z zasilaniem tylko jak to dalej sprawdzić? I czy mimo to ta kontrolka nie powinna się świecić? w tym przekaźniku nad silnikiem nie ma dodatkowych styków informacyjnych/potwierdzających załączenie przekaźnika. Czujniki temperatur paliwa i płynu są sprawne, 
      Jest to trochę uciążliwe ponieważ przy temp blisko 0 i poniżej ciągnik trzeba dłużej trzymać na rozruszniku, czasem na 2x próbować odpalić
    • Przez macko94
      Witam
      Mam problem ze swoim claasem aresem. 
      Gdy mam załączony WOM i zmieniam w nim połówki to z tyłu słychać taki pojedynczy stuk (przy każdorazowej zmianie połówki). Przy wyłączonym womie skrzynia (24x24) zmienia biegi bez żadnych stuknięć, zgrzytów, biegi zmienia płynnie. Zdejmowany był plecak, nie ma żadnych luzów na wałku pośrednim, pęknięć, itp. Skrzynia a dokładnie tarcze w bardzo dobrym stanie. Filtry oleju czyste, żadnych opiłków. Ciśnienie oleju mierzone i jest takie jak być powinno. Ciśnienie systemowe mierzone podczas zmieniania biegów idealnie mieści się w przedziale 17-19 bar.
      Zgrzyt jest jeszcze podczas przełączania prędkości wałka WOM na Eco/540/1000
      Ma ktoś jakieś pomysły co to może być? Może ktoś zna kogoś kto miał taki sam problem?
    • Przez tomek9111
      Witam, mam problem z układem pneumatycznym wabco, mianowicie nie do końca działaja hamulce dwuobwodowe slabe cisnienie na żółtym złączu, natomiast reczny" postojowy " działa wzorowo. Układ na płynie lhm oraz na elektromagnesie.
    • Przez Morela15
      Witam Poszukuję opini na temat obu kombajnow. Wady i zalety. Który byście wybrali i z jakiego powodu? 
    • Przez Morela15
      Witam Poszukuję opini na temat obu kombajnow. Wady i zalety. Który byście wybrali i z jakiego powodu? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj