adas1999

T25 Nie chcę zapalić pomocy

Polecane posty

adas1999    2

Witam mam taki problem z t25 a mianowicie zapalił normalnie ale jak wyjechałem z stodoły to zgasł poprzedni właściciel powiedział że rurka w zbiorniku jest od dołu i jest wystawiona do 6 litrów i ja miałem właśnie tyle czy mógł się zapowietrzyć cały układ czy gdzieś jest zatkana  rurka? Ciągaliśmy władka z 4 razy i zapalił ale dostał takich obrotów w ogóle nie reagował na gaz jak się ustawiło to za chwile sam silnik dodawał sobie obrotów dymił nie miłosiernie dużo po chwili zgasł i do tej pory nie chce zapalić, nawet nie chce iść dymek z komina. Co może być proszę o pomoc i jak prawidłowo odpowietrzyć władka? I czy przedmuchać wszystkie przewody paliwowe? PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

Kolego wlej z pół baku paliwa, spóść z odstojnika syf jeśli jest. Odkręć odpowietrznik na filtrach, i pompój do momentu pojawienia się paliwa bez powietrza, piany i pompując zakręć odpowietrznik, pompój aż usłyszysz przelew do zbiornika. Potem odkręć 1 przewód wysokiego ciśnienia wystarczy kilka obrotów nakrętki na rurce. Włącz odprężnik i kręć 20 sekund dopuki nie zacznie iść paliwo z przewodu wysokiego ciśnienia rób przerwy po 5 min. i kręć znowu 20 sekund. Powiedz czy nie lałeś oleju do pompy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Kolega dobrze zapytał z tym olejem bo coś się zacina w pompie bo jak by był zapowietrzony tylko to nie wyszedł by na takie obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

kego,sam kiedyś nalałem se oleju tam gdzie nie trzeba i palił i gasł, wyciągnąłem olej i wlałem tam gdzie trzeba i odpalił ,ormalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj