Kuba93145

Deutz Agrotron 110 MK2 - polbiegi i moc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Kuba93145    0

Witam wszystkich.
Obserwuje forum dluzszy czas, niestety nie moge znalezc odpowiedzi na problemy z zakupionym na wiosne DF Agrotron 110 MK2.

Sprzet pracyje normalnie, byl zaniedbany wizualnie. Pochodzi z francji. Niestety podczas pracy zdaza sie ze odcina polbiegi i wyrzuca blad A3. Dzieje sie to najczesciej gdy zaczynam korzystaz z polbiegu H, czyli z M na H, lub z S na H.
Do przykladu L i M dzialaja swietnie. A na H jest chwila zastanowienia i slychac stosunkowo mocne walniecie gdy uda sie przerzucic.
Pytanie co to sie dzieje? Czy to tylko elektrozawor niedomaga?

Druga sprawa, to ze zdaje sie slaby. Z prasa JD 590, ok 2,8t wagi trzeba redukowac polbieg na 6 biegu conajmniej o 1 od najwyzszego zeby podjechal. Z przyczepami jeszcze gorzej... 82km Zetor sobie tak radzi...
Wstepnie planuje sprawdzic przewody paliwiwe i bak, bo troche o tym pisaliscie.

Sprzetem zrobilem ok 40mth. Obecnie przekroczyl 5000mth, teoretycznie. Silnik suchy, nie kopci, pieknie pali, skrzynia cicha. Wszystkie oleje i filtry po wymianie ok 40mth temu. Wydaje sie jakby troche lepiej chodzil niz na poczatku.

Bardzo prosze o jakas porade co z tymi polbiegami bo szkoda ze nie mozna ich uzywac komfortowo. Oraz co z moca sprzety? Byly jakies blokady komuperowe? Bo fabrycznie sprzet byl ograniczony do 30km/h. 5 biegow tylko. Ktos go odblokowal, ale nie wiem jak i gdzie. W sumie sprzedajacy tez o tym nie wiedzial.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

co do skrzyni przydałby sie pomiar ciśnień na sprzęgłach

słaby - moze wtryskiwacze do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba93145    0

Ale jakby wtryskiwacze to nie byłoby czasem problemów z kopceniem i odpalaniem? na oko to każdy z nich jest tam z jakimiś plombami nie ruszanymi. Jak w ogóle jest rozwiązane sterowanie wtryskami?

A ten pomiar można wykonać samemu? Co on może pokazać?

Czy te elektrozawory od pól-biegów są wszystkie takie same?

Czego konkretnie tyczy błąd A3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Filipo    14

mam problem ze skrzynią przy df agrotron 115mk3 otóż ciagnik szarpie przy zmianie polbiegow, dzieje sie tak po rozgrzaniu oleju, co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

pomierzyć ciśnienia na skrzyni, może coś się pojawi na zegarach.

ogólnie filtry, olej od tego chyba zacząc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.