Skocz do zawartości
Poznaniak

pompa paliwowa - cały czas max obroty-nie mozna zmiejszyc

Polecane posty

Poznaniak    3

Zetor forterra 135

pompa paliwowa po odpaleniu od razu wchodzi na maksymalne obroty powyżej 2300 i nie reaguje na pedał gazu, reczny ani na wajche zgaszania, mimo ze wszystkie ładnie chodza.

 Chwile wcześniej zauważyłem jedna z czterech  rurek od wtrysków co wchodzi do pompy leko uniesiona (jakiś 1cm ze manszety na tłoczku było widać) bo się jedna sruba odkręciła druga ukreciła i trzeba będzie to jakos ją potem wyjąć z pompy, póki co wkręciłem na tej jednej i odpaliłem i objaw powyżej opisałem.

Co tam się mogło stać?

 

Jak ewentualnie zdementować pompe 4 sruby i co dalej? ona ma jakas zawleczke na tym kole zębatym i trzeba odbezpieczyć ? Czy tam reguluje się jakos kąt wtrysku oraz czy można się pomylić o zabek przy władaniu czy nie idzie inaczej włozyc niż dobrze?

Edytowano przez Poznaniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Zacieta listwa. Zaznaczasz kolektorem ustawienie pompy. Oraz na wiencu moment wtrysku paliwa. Jak nastopi malutkie juz podanie paliwa to zaznaczasz


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    3

mogę prosić o bardziej rozbudowany opis dla laika? kolektorem na łączeniu pompy z blokiem? Moment wtrysku paliwa jak ustlic? Wyjąć rurki wtryskiwaczy i krecic pompom az pojawi się paliwo na którym wyjściu? Jak krecic jak pompa jest zamontowana? i gdzie to zaznaczyć , jaki wieniec?

Edytowano przez Poznaniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetores    16

Wieniec zębaty ten co napędzaza rozrusznik
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQk665-nFkgz_HKsAoLX1rdSZrrp8Qmb0O0b5Q-hj1ceuXCRW1-JQ
https://www.google.pl/search?q=wieniec+z%C4%99baty+zetor&client=tablet-android-lenovo&biw=1024&bih=552&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMItMO72-aNxwIVoodyCh1suQxG#imgrc=PMZ9lLjzJIXcJM%3A

, razem ze sprzeglem montowany. Powinno byc okiennko podgladowe jakieś. W instrukcji powinna byc kolejnosc podanie paliwa. Powinno być 1,3,4,2(nie jestem pewien)
Czyli pierwszy tłok, rurka od strony kierownicy.
Robisz tak:
Dwie osoby minimum .
Odejmujesz rurki od wtryskow przy pompie. Krecisz silnikiem za pasek lub wiencem poprzez srubokret np. i gdy na 3 rurce poda paliwo to za chwile powinno powinno podac na pierwszej. Gdy tylko juz o odrobinkke sie podnosi paliwo( podanie paliwa na pierwszy tłok od strony kierowny) zaznaczasz kolektorem na wiencu i kadłubie.
Do pompy można kupic
sciagacz jak dobrze pamietam( tez nie jestem pewien)
Przed remontem spróbuj opukac może młotkiem. Powinno czasem pomuc. A więc zaznacz na wiencu plus dodatkowo przy pompie.
Przy skladaniu patrzysz na kreske przy pompie. A potem robisz próbe z podaniem paliwa. Jak sie nie zgodzi z kreska na wiencu to ja pompe troszeczke obracasz

Edytowano przez zetores

Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Kolego @Poznaniak  jak wyszła sekcja z pompy do góry to nie jest ją tak łatwo spowrotem ją wsadzić we właściwe miejsce. Jak ją wyjmiesz do góry to zobaczysz podwójne naciecie na sekcji i takie samo musi być na listwie aby pasowało.    Najlepiej wyjmij pompę i oddaj do fachowca  bo i tak trzeba ustawić dawkę paliwa na tej sekcji. 


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    3

Może komuś się przyda w przyszłości, mocowanie pompy w mojej forterze do koła była za pomocą stożka - myśleliśmy ze będzie na klinie i nie znaczyliśmy i to był błąd .Na oscie było miejsce na klin ale w kole już nie.

Na szczęście przy montazu już za drugim przesunieciem pompy na otworach owalnych traflilismy z ustawieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Przez 3,5 roku dawałem traktor i odbierałem z serwisu po wymianie płynów , chciałem zrobić to teraz sam ma 1400mth i mam kilka pytan
      -arial supertraktoral ten sam olej lejemy do silnika 10l jak i skrzyni 40l?
      -czy do wymiany filtra paliwa i oleju potrzebny specjany klucz łanuchowy czy uszczelke tez sie zmienia
      -w jaki sposób odpowietrzamy układ paliwowy
      - za schodami do kabiny znajdują sie 2 puchy -podejrzewam ze z filtrami od skrzyni jak sie je odkreca czy moge to zrobic nie spuszczajac oleju i czy one sie wymienia czy moze się je czysci
       
×