Skocz do zawartości
pioterek1907

Czy glowica od mtz 82 z turbo bedzie pasowala do jumza ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Glowica

Witam Panowie
Chce zwiekszyc moc troche zwojego jumza i myslalem o turbo zeby nic nie przerabiac to chce wstawic glowice od mtz wraz z turbo ale nie jestem pewien czy bedzie pasowac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    62

Nie bo to całkiem inny model silnika w mtz82(80) masz d 240 lub jak turbo d245 a w mtz 52(50) jest d 50  a białoruśce jest d 65 czy coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romano82    4

Nie bo to całkiem inny model silnika w mtz82(80) masz d 240 lub jak turbo d245 a w mtz 52(50) jest d 50 a białoruśce jest d 65 czy coś takiego.

Banialuki jakieś napisałeś. Silniki d 240, d 50, d 65 to w zasadzie ten sam silnik. Różni się wtryskami, głowicą, pompą, kołem pąsowym. I te silniki są mtz-a. Co do jumz to nie pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    62

To dlaczego w silnikach d 240 z lewej strony jest sprężarka a w d 50 jest tam wlew oleju do silnika. Ja nie mówię że głowica od 240 nie pasuje do d 50 ale silnik nie osiągnie raczej 78km tylko mniej może do 70 km i tyle w tym temacie a o d65 to zobaczyłem że niby jest taki w białoruśkach a nie miałem z nim odczynienia ale raczej tam powinien być silnik całkiem jeszcze inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Jako posiadacz starego mtz przestudiowałem ten temat. Sprężarkę możesz zakładać i do d50 i d65 wystarczy wymienić pokrywę rozrządu od D240. W jumz z tego co wiem to zupełnie inne silniki i poza kolorem to masa różnic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×