News
cichy303

LTZ AVTO problem z pompą paliwa nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
cichy303    0

Witam 

 

wczoraj mój ltz zgasł w polu myślałem że to brak paliwa więc dolałem pompowałem pompką paliwa  potem na zaciąg przez kilkanaście min

 

i nic ciągnik nie odpowiada na rozruszniku kręci 

 

w maju regenerowałem pompę paliwa 

 

odkręciłem 4 przewody wtryskowe i kręciłem rozrusznikiem i z pompy nie wychodziło żadne paliwo czy tak ma być 

 

pomóżcie jak sprawdzić czy to na-pewno pompa paliwa?

 

roboty w dużo a ciągnik stoi 

 

pozdrawiam 

 

 

moja pompa 

http://allegro.pl/rolnex-pompa-wtryskowa-mtz-oryginal-i5556143141.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    800

Cóż za przypływ inteligencji. 

Nie zmień ale sprawdź. czy pompa wtryskowa  jest zasilana paliwem w czasie kręcenia silnikiem lub pompowania pompką ręczną. 

Jeśli nie to sprawdź zasilanie układu w paliwo, pompkę zasilającą i samą pompę wtryskową. Jeśli wszystko przed pompa jest ok to pozostaje pompiarz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzagus97    30

skoro pisze że mu w polu ustal to nie mogła tak nagle pompa się rozwalić.. Mam identyczny sprzęt i nie raz to robiłem. Pompka zasilająca jest to ta Pompka przy której jest ręczna Pompka zamontowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Pierwsze si diagnozuje a potem wymienia a nie na odwrót. Skoro nagle zatrzymał się silnik  to może to być lecąc po kolei zatkane zasilanie paliwa, pompka zasilająca, filtr paliwa, pompa wtryskowa. To trzeba określić a nie wymieniać sam fakt że stało się nagle nic nie zmienia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy303    0

dzisiaj grzebałem przy nim bo myślałem że odpali 

 

a więc pompkę paliwa rozebrałem i wyczyściłem niby ok pompuje paliwo ręcznie

najpierw idzie lekko potem ciężej i słyszę jak się wlewa do zbiornika

jak odkręciłem przewód wyjściowy z pompy i kręciłem rozrusznikiem to lekko paliwo się wylewało

 

i prytanie jak odklęciem 4 przewody wyjściowe do wtrysków to czy podczas kręcenia rozruchem to powinno z pompy wylatywać paliwo czy nie??

 

 

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Co to za określenia "Ma lecieć"?

Jeżeli odkręcisz przewody wysokiego ciśnienia z pompy, dasz dawkę paliwa na max i zakręcisz rozrusznikiem ma z króćców tryskać paliwo. 

Takie rzeczy trzeba określać jasno.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Remek55
      Witam który z powyższych ciągników wybrać 1025.2 lub 1025.3 tamten jest 10 tyś tańszy co byście zrobili jest jakaś różnica po za wyglądem i spalinami ? czy da się trafić na te ciagniki na wyprzedaży żeby było taniej np. paru letnie z wystawy lub jaki ciągnik polecacie do 150 tyś?
    • Przez arsz63
      Hej. Ostatnio wymieniałem uszczelkę zaworów tak zwany okular . Dałem na to masę uszczelniająca i uszczelkę wszystko ładnie złapało i trzyma . Tylko teraz muszę jednak jedną śrube wymienić i mam pytanie czy jak idkrece ta śrubę to nie puści ten silikon ? Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Massey294s
      Proszę o pomoc. Ciągnik lekko dymił na czarno więc tata wyjął wtryski,kupił nowe końcówki i dał do regulacji (trochę przechulały istwierdził że nie będzie żałował). Po wymianie dymi jak z lokomotywy. Pompiarz ustawił wtryski na początek otwarcia 180( jednostki nie pamiętam). Czy to nie za mało? Tylko to mi przychodzi na myśl. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości odpowiadającej temu silnikowi. Przypomnę że chodzi o mtz 952.3 turbo
       
      Dodam, że problem występuje przy zmianie obrotów lub już przy najdelikatniejszym obciążeniu, przy biegu jałowym bez zmiany obrotów wcale nie widać spalin. Spaliny są koloru czarnego.
    • Przez zbyszekbrzuze
      Dzisiaj przeglądając internet trafiłem na coś ciekawego.
      REWERS DO MTZ!!
      Kiedyś o tym wspominałem, ale teraz zakłądam specjalny temat.
      **Zwykły rewers zastępujący nasz reduktor:.
      Oczywiście synchroniazowany.


      zestaw kpl Р70-1721020

      Do tego dochodzi wałek wejściowy do skrzyni Р70-1701032:

      Dochodzi parę innych elementów, na dole załączam link do katalogu
       
      **Jest też wersja Rewers + Reduktor. Piszą, że to pasuje również do mechanicznej niesynchronzowanej skrzyni:
      Przeróbka polega na wmontowaniu kompletnego zestawu, dzięki któremu mamy rewers i jeszcze dodatkowo synchronizowany reduktor. W połączeniu z normalną skrzynią daje to 22 biegi do przodu (jeśli nie wyjmiemy zębatki biegu wstecznego).
      Dla chętnych linki.
      Sam rewers:
      http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/mtz/mtz-570/87/
      http://mytraktor.by/Pages/Rednarev.html
      Rewers z reduktorem:
      http://mytraktor.by/Pages/Kombinirovany.html
      http://mytraktor.by/Pages/Korpysa.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakomb.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakombpr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/Remont_B-923_part-3.html
      Fajna strona, pokazują nawet jak wzmocnic ruska żeby nie pękał:
      http://mytraktor.by/Pages/Treschina.html
      Więcej mi się nie chce szukać, jeśli ktoś coś znajdzie, to zapraszam do dyskusji.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.