Skocz do zawartości
News
cichy303

LTZ AVTO problem z pompą paliwa nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
cichy303    0

Witam 

 

wczoraj mój ltz zgasł w polu myślałem że to brak paliwa więc dolałem pompowałem pompką paliwa  potem na zaciąg przez kilkanaście min

 

i nic ciągnik nie odpowiada na rozruszniku kręci 

 

w maju regenerowałem pompę paliwa 

 

odkręciłem 4 przewody wtryskowe i kręciłem rozrusznikiem i z pompy nie wychodziło żadne paliwo czy tak ma być 

 

pomóżcie jak sprawdzić czy to na-pewno pompa paliwa?

 

roboty w dużo a ciągnik stoi 

 

pozdrawiam 

 

 

moja pompa 

http://allegro.pl/rolnex-pompa-wtryskowa-mtz-oryginal-i5556143141.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    797

Cóż za przypływ inteligencji. 

Nie zmień ale sprawdź. czy pompa wtryskowa  jest zasilana paliwem w czasie kręcenia silnikiem lub pompowania pompką ręczną. 

Jeśli nie to sprawdź zasilanie układu w paliwo, pompkę zasilającą i samą pompę wtryskową. Jeśli wszystko przed pompa jest ok to pozostaje pompiarz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzagus97    28

skoro pisze że mu w polu ustal to nie mogła tak nagle pompa się rozwalić.. Mam identyczny sprzęt i nie raz to robiłem. Pompka zasilająca jest to ta Pompka przy której jest ręczna Pompka zamontowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Pierwsze si diagnozuje a potem wymienia a nie na odwrót. Skoro nagle zatrzymał się silnik  to może to być lecąc po kolei zatkane zasilanie paliwa, pompka zasilająca, filtr paliwa, pompa wtryskowa. To trzeba określić a nie wymieniać sam fakt że stało się nagle nic nie zmienia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy303    0

dzisiaj grzebałem przy nim bo myślałem że odpali 

 

a więc pompkę paliwa rozebrałem i wyczyściłem niby ok pompuje paliwo ręcznie

najpierw idzie lekko potem ciężej i słyszę jak się wlewa do zbiornika

jak odkręciłem przewód wyjściowy z pompy i kręciłem rozrusznikiem to lekko paliwo się wylewało

 

i prytanie jak odklęciem 4 przewody wyjściowe do wtrysków to czy podczas kręcenia rozruchem to powinno z pompy wylatywać paliwo czy nie??

 

 

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Co to za określenia "Ma lecieć"?

Jeżeli odkręcisz przewody wysokiego ciśnienia z pompy, dasz dawkę paliwa na max i zakręcisz rozrusznikiem ma z króćców tryskać paliwo. 

Takie rzeczy trzeba określać jasno.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.