cichy303

LTZ AVTO problem z pompą paliwa nie odpala

Polecane posty

cichy303    0

Witam 

 

wczoraj mój ltz zgasł w polu myślałem że to brak paliwa więc dolałem pompowałem pompką paliwa  potem na zaciąg przez kilkanaście min

 

i nic ciągnik nie odpowiada na rozruszniku kręci 

 

w maju regenerowałem pompę paliwa 

 

odkręciłem 4 przewody wtryskowe i kręciłem rozrusznikiem i z pompy nie wychodziło żadne paliwo czy tak ma być 

 

pomóżcie jak sprawdzić czy to na-pewno pompa paliwa?

 

roboty w dużo a ciągnik stoi 

 

pozdrawiam 

 

 

moja pompa 

http://allegro.pl/rolnex-pompa-wtryskowa-mtz-oryginal-i5556143141.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Cóż za przypływ inteligencji. 

Nie zmień ale sprawdź. czy pompa wtryskowa  jest zasilana paliwem w czasie kręcenia silnikiem lub pompowania pompką ręczną. 

Jeśli nie to sprawdź zasilanie układu w paliwo, pompkę zasilającą i samą pompę wtryskową. Jeśli wszystko przed pompa jest ok to pozostaje pompiarz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzagus97    41

skoro pisze że mu w polu ustal to nie mogła tak nagle pompa się rozwalić.. Mam identyczny sprzęt i nie raz to robiłem. Pompka zasilająca jest to ta Pompka przy której jest ręczna Pompka zamontowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pierwsze si diagnozuje a potem wymienia a nie na odwrót. Skoro nagle zatrzymał się silnik  to może to być lecąc po kolei zatkane zasilanie paliwa, pompka zasilająca, filtr paliwa, pompa wtryskowa. To trzeba określić a nie wymieniać sam fakt że stało się nagle nic nie zmienia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy303    0

dzisiaj grzebałem przy nim bo myślałem że odpali 

 

a więc pompkę paliwa rozebrałem i wyczyściłem niby ok pompuje paliwo ręcznie

najpierw idzie lekko potem ciężej i słyszę jak się wlewa do zbiornika

jak odkręciłem przewód wyjściowy z pompy i kręciłem rozrusznikiem to lekko paliwo się wylewało

 

i prytanie jak odklęciem 4 przewody wyjściowe do wtrysków to czy podczas kręcenia rozruchem to powinno z pompy wylatywać paliwo czy nie??

 

 

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Co to za określenia "Ma lecieć"?

Jeżeli odkręcisz przewody wysokiego ciśnienia z pompy, dasz dawkę paliwa na max i zakręcisz rozrusznikiem ma z króćców tryskać paliwo. 

Takie rzeczy trzeba określać jasno.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj