adas1999

Rozdzielacz pomocy

Polecane posty

adas1999    2

Witam otóż mam problem z moim rozdzielaczem a mianowicie sam jak tako podnosi ale jak już ktoś ustanie na belce to trzeba dodać gazu więc postanowiłem go wczoraj rozebrać i uszczelnić i mam dylemat ponieważ kupiłem nowy zawór przepustowy czy przepływowy już za nie wiem i mam komplet uszczelek i oringów  i jakieś plastyki do rozdzielacza i jest ich mnóstwo a jak rozebrałem rozdzielacz to okazało się że są tylko dwie duże uszczelki a tych małych nie ma czy może ktoś uszczelniał rozdzielacz? i wie jaka uszczelka do jakieś części w rozdzielaczu? Chętnie bym prosił jakieś zdjęcia i numerki uszczelek gdzie co idzie. I jeszcze jedno jak bym obrócił ten zawór o 180 stopni a mianowicie dziurką zamiast w góre to w dół coś da podnośnik będzie szybciej podnosił i wkręcił ten zawór regulacyjny do końca, i mam nie używany kiper czym bym mógł zamienić ten suwak nie wyrobiony w miejsce podnoszenia i opuszczania bo ten od podnoszenia jest trochę wyrobiony? Ktoś zamieniał sekcje tzw od kipru do podnoszenia proszę o szybką pomoc bo nie chce wydawać pieniędzy na nowy rozdzielacz a traktor potrzebny do kultywatorowania ścierniska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Prawdopodobnie twoim problemem jest zużyta pompa a nie problem z rozdzielaczem. Zawór przelewowy musi iść tak jak był w oryginale założony.Suwaki sekcji możesz zamieniać ze sobą,są takie same.

Zawór bezpieczeństwa możesz podkręcić ale najlepiej mieć manometr żeby nie przesadzić z ciśnieniem.

Nie wiem jakie masz uszczelki kupione ale poniżej masz schemat.Patrz i dopasuj te swoje do schematu.

 

post-155778-0-93546000-1438426651_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Masz kupione oryginalne uszczelki,sam rozbierałeś rozdzielacz więc widziałeś co i jak jest ze sobą złożone.

Pozycje 32,56,6,10,50,44,12,45,39,Niektóre idą x2 np na dzwignie rozdzielacza.Mogłem coś pomieszać bo dawno nie rozkręcałem rozdzielacza ale powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    185

Nie tylko suwak się zużywa ale też gniazdo w którym pracuje, także zamiana może niewiele dać, choć jest najprostsza i bezkosztowa. Prawidłowo nalezałoby podłączyć siłownik podnośnika pod sekcję wywrotu wężami giętkimi. Widziałem takie podłączenie także węze powinny być do kupienia, w ostateczności do dorobienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

Kolego suwak jest uszczelniany o obudowe i niema tam nic jak jest luźny to nic nie zrobisz, to się najwyżej galwanizuje ale w większych rozdzielaczach w tym się nie opłaci. Jak niemasz kasy to przeklładaj na drugi suwak i nic nierób więcej. Uszczelnienia są jakby gdzieś lał olejem na zewnątrz. W przyszłości kup nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szwiesiek    0

witam kolegów..a co zrobić w przypadku, gdy dzwignia ustawiona w pozycji podnoszenia podczas pracy pługiem ..odbija do pozycji neutralnej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian350z    2

A mianowicie rozdzielacza, jedyna rada przełożyć sekcje, jak padnie to nie ruszać uszczelek szkoda czasu twojego, po prostu nowy rozdzielacz i tyle. przerobiłem to w sierpniu, na wiosnę wymieniłem uszczelniacze i w sierpniu nie wytrzymał padł...

nowy rozdzielacz kup, wyczyść filtry, nowy olej hydrauliczny a nie przepalony silnikowy i złożyć i masz spokój na lata.

P.S kup hydro-siły rozdzielacz droższy ale pewniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Powiem tak rozdzielacz fabryczny wytrzymał kilka lat potem kupiliśmy nowy oryginalny też może ze 3-4 lata ,znajomy miał jakiś wyciągnięty z małej fadromki 3 sekcyjny ,sami jakoś założyli w stare miejsce bez przeróbek dużych ,dla wygody podłączany wężami ,mamy tura gdzie głównie potrzebny dobry rozdzielacz teraz to praca turem czy podnośnikiem czysta przyjemność podnosi wszystko z minimalnym gazem ,dodam że ojciec robił tą przeróbkę z 15 lat temu ,pompa fabryczna jeszcze nie ruszana ,oleje lane różne ,wiem że to roboty dużo ale dobrze że wtedy zrobiliśmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj