rudi0018

Belarus 920 - dźwignia sterowania podnośnikiem.

Polecane posty

rudi0018    3

Witam.

Kiedy mam podczepioną pod podnośnik ciężką maszynę (pług, agregat, itd.) i chcę ją podnieść to przesuwam dźwignię w tył i muszę ręką trzymać ją w takiej pozycji do końca podziałki, dopóki nie podniesie do końca maszyny. Jeśli tylko przesuwam do końca dźwignię i od razu ją puszczam to dźwignia wraca do połowy i maszyna unosi się nie wiele.
Czy tak musi być? Trochę męczące jest trzymanie tej dźwigni na każdym uwrociu. (w tym czasie można zmienić bieg)
Mam monoblock.
Dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0018    3

W porządku, to trzeba coś opatentować, aby ciężej działała dźwignia, albo blokowała się przy końcu.
Macie jakieś na to sposoby może?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

Można skręcić bardziej ten hamulec, co jest na osi dźwigni  24 albo 27 klucz, ale znów będzie ciężej chodzić


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy2777    0

Witam

Proszę o pomoc najlepiej w postaci zdjęcia nie podnosi mi podnośnik traktor nowy jak wlączyć pompę żeby dział podnośnik tył?

PILNIE POTRZEBUJE ODPOWIEDZI zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy2777    0

No właśnie nie wiem w którym miejscu to jest potrzebuje zdjęcia real jeżeli to możliwe z góry dzięki


Nie widzę żadnej dźwigienki w tym rzecz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pod filtrem powietrza z prawej strony ciągnika w dole zbiornika z olejem, okolice prawej, przedniej poduszki kabiny.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam Belarusa 920,4 i ostatnio miałem małe problemy z hydrałliką a mianowicie pękł mi wąż który napędza Wom. Musiałem te węże zdemontować i dać dorobić nowe ciśnieniowe zakute (Oni dają badziew) traktor ma nie cały 6 miesięcy.Uzupełniłem olej (wlew jest w schowku na masce,ta mała przegroda uchylna do góry, śruba właściwie czworokąt na 22 klucz a miarka po lewej stronie kabiny mała szybka napełniłem do połowy olejem Agrol ok. 16 litrów.)I teraz śmigam aż miło. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

to się chwalisz czy żalisz ? ps żaden wąż nie napędza wom w belarusie co najwyżej załącza sprzęgło planetarne 


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Popisujesz się podwórkową  wiedzą czy robisz z siebie pośmiewisko?

Bo widzisz żaden wąż nie załącza sprzęgła planetarnego bo takiego nie ma. 

Jest przekładnia planetarna a wom załącza hamulec taśmowy czyli sprzęgło cierne. 

Wężem płynie olej który steruje siłownikiem który z kolei luzuje lub zaciąga taśmy. 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0018    3

Witam ponownie Panowie.

Za wiele osób się na ten temat osób nie wypowiedziało, więc ponownie pytanie z Pierwszego posta, czy podczas podnoszenia maszyny musicie trzymać dźwignie podnośnika? Niestety ale u mnie podczas przejazdu, lub poruszaniA się pod drodze muszę blokować również dźwignie od regulacji głębokości aby maszyna nie opadała, lub trzymać ręką dźwignie od podnoszenia, czy to normalne? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj