toobek

Fahr M900

Polecane posty

akmaly    729

Jeśli dorobi nową to tym bardziej z tulejką. Wystarcza Ci obrotów wentylatora? Jeśli tak to nie zmieniaj. Zresztą ten pas łatwo zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    729

O widzę feler, masz zgiętą łopatkę, trzeba szukać kogoś z palnikiem i grzać - samo wróci. Co do obudowy to zrób jakieś wzmocnienie np z płaskownik i przykręć gdzieś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Witam Panowie ,zmierzył by mi ktoś jaka odległość jest od łopaty młynka do tarki, rozebralem to, wyjąłem caly ślimak  i ten wiatrak ale ciekawa robota nie powiem, musze zrobić  chyba nowy ten wiatrak a nie wiem jakiej długości  powinny być te łopatki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    729

Po co nowy? Jak krzywy to do kogoś co posiada palnik, nagrzać i sam wróci, ewentualnie lekko pomóc. Jak wytarty to napawać i wyrównać. Jak dobrze pamiętam to na początku tarki odległość ok 3-4 mm ale mogę się mylić.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Dzięki za pomoc ,ten wiatrak i podgięty  i zużyty a najgotsze że za krótki,palnik  mam alw żeby az grzać  to nie trzeba podprostowałem go i teraz cza dziury połatać ale dorobie sobie nowy na zapas 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Witam podłącze sie tutaj ,mam problem z nie zatrzymujących się hederem ,pas jest oryginał fahr ,dzis rozebrałem napinacz i się tak zastanawiam czy powinna być  tam jakaś sprężyna  co by pociągała  napinacz do dołu, pokombinowałem dzis z tą blachą co jest nad kołem  napinającym i niby pas chamuje ale kręciłem  tylko ręką, miałem  już kupić  inny pas deko dłuższy  ale moze da sie to inaczej zrobić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Kolego trzeba wszystko prześladować i rozruszać i będzie rozłączać heder u mnie mam to sam co sezon smaruje ruszam i jest ok.


Mam jeszcze takie pytanie jak wymienić pas od młocarni które koło zdjąć i jak żeby nie narobić sobie problemów pomoże ktoś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Możliwe, że żadne i będzie prościej. Popatrz czy w jednym z kół nie masz nagwintowanych otworów. Dorabiasz szpilki, wkręcasz  i tym sposobem odpychasz talerze od siebie. Zrobi Ci się tyle luzu, że pas zejdzie spokojnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

U mnie to co ma się ruszać się rusza nasmarowane itp,  ale tak było od początku jak go mam ,czyli od 2011roku,a że robię modernizację(rura hydrauliczna,wysuw motowideł)w tym sezonie.chciałem i to ogarnąć najwyżej kupie dłuższy pas 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Dokładnie chodzi mi o to zielone koło i to wyżej przy tym wyżej pas nie przejdzie bo zaraz nad nim jest zbiornik na ziarno i nie wiem jak się zabrać czy jak ściągnę to koło to się coś poprzestawia czy nie będzie żadnych komplikacji .

293856540_3177797595808111_8784083944710883286_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    729

Dolne koło powinno mieć dwa otwory w tej miseczce sprężyny i tam w kole powinny być gwinty pod śruby do ściśnięcia sprężyny a górne koło musisz zdjąć tą połówkę z regulacją obrotów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Widocznie w nowszych, jak i u mnie, zrobili tam nad górnym kołem wyjmowaną klapkę w zbiorniku i wtedy pas schodzi. Kół pasowych nie zdejmowałem, tu nie pomogę nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    243

Gdzie znajduje się filtr oleju  hydraulicznego? Dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    243

To nie mój kombajn tylko kolegi i ten twierdzi,  że zaglądał tam i filtra nie ma. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarekW86
      Cześć wszystkim,
      Mam problem z ciągnikiem podczas zmiany półbiegów. Wyskakuje błąd 22 wraz z alarmem. W momencie wystąpienia błędu ciągnik staje i żadne biegi nie działają. Alarm ustaje po wyłączeniu rewersu. Po restarcie ciągnika wszystko wraca do normy, problem pojawia się sporadycznie.
      Czy ktoś miał podobny problem i wie, jak go rozwiązać? Czy da się to naprawić samodzielnie, czy lepiej wezwać serwis?
    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez Fryderyk65
      Mam krótkie pytanie o Deutz-Fahr Agrofarm 410 ile potrzebujemy do wymiany oleju w silniku Deutz-Fahr?

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj