toobek

Fahr M900

Polecane posty

akmaly    707

Jeśli dorobi nową to tym bardziej z tulejką. Wystarcza Ci obrotów wentylatora? Jeśli tak to nie zmieniaj. Zresztą ten pas łatwo zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

O widzę feler, masz zgiętą łopatkę, trzeba szukać kogoś z palnikiem i grzać - samo wróci. Co do obudowy to zrób jakieś wzmocnienie np z płaskownik i przykręć gdzieś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Witam Panowie ,zmierzył by mi ktoś jaka odległość jest od łopaty młynka do tarki, rozebralem to, wyjąłem caly ślimak  i ten wiatrak ale ciekawa robota nie powiem, musze zrobić  chyba nowy ten wiatrak a nie wiem jakiej długości  powinny być te łopatki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Po co nowy? Jak krzywy to do kogoś co posiada palnik, nagrzać i sam wróci, ewentualnie lekko pomóc. Jak wytarty to napawać i wyrównać. Jak dobrze pamiętam to na początku tarki odległość ok 3-4 mm ale mogę się mylić.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Dzięki za pomoc ,ten wiatrak i podgięty  i zużyty a najgotsze że za krótki,palnik  mam alw żeby az grzać  to nie trzeba podprostowałem go i teraz cza dziury połatać ale dorobie sobie nowy na zapas 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Witam podłącze sie tutaj ,mam problem z nie zatrzymujących się hederem ,pas jest oryginał fahr ,dzis rozebrałem napinacz i się tak zastanawiam czy powinna być  tam jakaś sprężyna  co by pociągała  napinacz do dołu, pokombinowałem dzis z tą blachą co jest nad kołem  napinającym i niby pas chamuje ale kręciłem  tylko ręką, miałem  już kupić  inny pas deko dłuższy  ale moze da sie to inaczej zrobić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Kolego trzeba wszystko prześladować i rozruszać i będzie rozłączać heder u mnie mam to sam co sezon smaruje ruszam i jest ok.


Mam jeszcze takie pytanie jak wymienić pas od młocarni które koło zdjąć i jak żeby nie narobić sobie problemów pomoże ktoś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Możliwe, że żadne i będzie prościej. Popatrz czy w jednym z kół nie masz nagwintowanych otworów. Dorabiasz szpilki, wkręcasz  i tym sposobem odpychasz talerze od siebie. Zrobi Ci się tyle luzu, że pas zejdzie spokojnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

U mnie to co ma się ruszać się rusza nasmarowane itp,  ale tak było od początku jak go mam ,czyli od 2011roku,a że robię modernizację(rura hydrauliczna,wysuw motowideł)w tym sezonie.chciałem i to ogarnąć najwyżej kupie dłuższy pas 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Dokładnie chodzi mi o to zielone koło i to wyżej przy tym wyżej pas nie przejdzie bo zaraz nad nim jest zbiornik na ziarno i nie wiem jak się zabrać czy jak ściągnę to koło to się coś poprzestawia czy nie będzie żadnych komplikacji .

293856540_3177797595808111_8784083944710883286_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Dolne koło powinno mieć dwa otwory w tej miseczce sprężyny i tam w kole powinny być gwinty pod śruby do ściśnięcia sprężyny a górne koło musisz zdjąć tą połówkę z regulacją obrotów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Widocznie w nowszych, jak i u mnie, zrobili tam nad górnym kołem wyjmowaną klapkę w zbiorniku i wtedy pas schodzi. Kół pasowych nie zdejmowałem, tu nie pomogę nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    242

Gdzie znajduje się filtr oleju  hydraulicznego? Dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    242

To nie mój kombajn tylko kolegi i ten twierdzi,  że zaglądał tam i filtra nie ma. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj