marcin80wlkp

Siłownik na dwa węże a hydraulika w T-25

Polecane posty

marcin80wlkp    38

Witam. 

Chciałbym swoim władkiem zwozić baloty.Mam specjalne widły na dwie sztuki i hydrauliczny łącznik górny na dwa węże. Mam jednak tylko jedno wyjście hydrauliczne i nie wiem czy można to jakoś przerobić. mogę kiprować przyczepę, ale jak zrobię gałkę w drugą stronę, to mam wolny spływ. A może jeden koniec siłownika zaślepić i zrobić tak, aby podnosił baloty, a z drugiej strony wolno opadał? Prosze o podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

W T-25 jest wyprowadzona druga rurka do wywrotu, u mnie jest przy lewej zwolnicy. Możesz też popatrzeć, gdzie idzie ta jedna rurka i w którym miejscu wchodzi do rozdzielacza i nad nią lub pod nią będzie druga rurka właśnie na wywrot.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Tak, dokładnie tak.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

U mnie w galerii masz zdjęcie jak to mniej więcej wygląda gotowe. Jak byś miał problem albo chciał się o coś spytać to pisz. Pomogę jak tylko będę potrafił. U mnie działa wszystko zarówno przy owijarce jak i przy maszcie który też ma siłownik dwustronny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody1126    3

Bardzo ciekawe rozwiązanie:-) Jak dla mnie coś pięknego. Mam rurkę z lewej strony koło zwolnić jest zaslepiona bo to lata temu już zauważyłem tylko nigdy nie testowałem tego. A ta druga złączke gdzie podpiąć? do wywrotu? Bo pasuje mi założyć tylny ładowacz z słownikiem dwustronnego działania i podpiąć przyczepę z wywrotem jest to możliwe.
Chyba ze siłownik jednostronnego działania założyć i by było jedni wyjście na przyczepę i drugie na ładowacz. Lub jeden trujnik z dwoma szybkozlaczkami tak by rozdzielał na wywrotke i siłownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Tak, druga złączka do wywrotu.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek111    0
Dnia 23.07.2015 o 12:01, marcin80wlkp napisał:

Wszystko podłączone. Działa bez zarzutów. Dziękuję za pomoc

Jakie szybkozłączki założyłeś 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj