MichaKalinowski

Uchwyt wtrząsacza, jak sie nazywa (foto)

Polecane posty

witam prosił bym kogoś kto określi mi nazwę tej części na zdjęciu, wiem że jest to wchwyt wytrząsacza ale nie jestem w stanie przez brak znajomosci nazy znaleść jej i dokupić :), i ewentualnie gdzie moge ja dokupic wysyłkowo

 

 pochodzi ona z  kombajnu M750 Fahr

post-156260-0-61548600-1437597323_thumb.jpg

post-156260-0-26429100-1437597345_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BaRtEk7710
      Witam.Mam pytanie odnośnie noży do sieczkarni przy kombaijnie .Czy lepsze są noże ząbkowane czy płaskie .I jakiej firmy są godne polecenia.
    • Przez Pszkot
      Mam kilka uwag związanych z wymianą cepów w kombajnie. Co prawda sam wymianę robiłem w Claas Dominator 58S, ale wiele z tych uwag dotyczyć będzie także innych modeli i marek kombajnów.
      Musiałem wymienić cepy w kombajnie. Kupiłem nowe (sprzedawane są parami) i miały naklejoną etykietkę z informacją, że nie są wyważone i należy je wyważyć wraz z bębnem. Wyjęcie bębna to poważna robota i dodatkowy koszt wyważenia. Postanowiłem więc zrobić to po swojemu. Wymontowałem stare cepy (oprócz śrub były również spawane) oznaczyłem każdy cep i miejsce jego mocowania na bębnie. Każdy stary cep zważyłem (z dokładnością do 0,001 kg). Okazało się, że waga dwóch par cepów zamontowanych po przeciwnych stronach wału jest rożna, można więc założyć, że przy pierwszym montażu cepy też miały taką samą, różną wagę. Zakładam, że każdy cep zużył się tak samo choć był zużyty (lżejszy) od nowego o około 1 kg. Sprawdziłem więc czy na blachach bębna (tych, do których mocuje się cepy) nie ma jakichś ciężarków, czegoś dospawanego itp, które kompensowałyby różnice w masie cepów. Okazało się, że przykręcone są do nich (tuż pod cepem) śruby wraz z podkładkami. Odkręciłem je i zważyłem. Ich masa odpowiadała różnicy w masie przeciwległych cepów.
      Jakie z tego wnioski? Konstrukcja wału jest taka, że elementy do których mocuje się cepy (wytłoczki z blachy) mają najprawdopodobniej bardzo zbliżoną masę (wytłaczane są z krążków blachy tej samej grubości) więc ich ewentualne różnice w masie, zapewne nie większe niż kilkanaście gramów, w procesie "amatorskiego" wyważania można pominąć. Decydujące jest wyważenie cepów. Ich masa w moim przypadku wynosiła około 5 kg (cep 1040 mm). Z kupionych 3 par zważyłem każdy cep i dobrałem w nowe pary (prawy i lewy) tak, by różniły się masą jak najmniej. Potem cięższe cepy z pary pozbawiłem nadwyżki masy poprzez nawiercenie spodniej strony cepa. Nawiercenia rozłożyłem równomiernie na całej długości cepa. Doprowadziłem do tego, że każda para cepów miała identyczną (z dokładnością do dwóch gramów) masę. Tak przygotowane cepy zamontowałem na wał śrubami i przyspawałem jak to było w oryginale.
      Zwracam uwagę na kilka elementów. Jedna z par cepów oryginalnych miała masę różną o 33 gramy i nie miały one żadnej kompensacji założonej na blachach (żadnych śrubek), ale cepy o różnicy 54 gramy już miały. Przy różnicy masy o 107 gramów cepy miały kompensację śrubkami o masie 125 gramów montowanymi około 5 cm bliżej osi wału. Jeśli będziecie zakładać śrubki kompensujące zamiast nawiercania, ich masa musi być więc trochę większa niż różnica w masie pary cepów bo te śrubki będą wirować bliżej osi obrotu wału niż cep. Im bliżej tym proporcjonalnie większa. Przy montażu cepów używajcie identycznych śrub i podkładek.
      Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
    • Przez MrMar
      Witam wszystkich!
      Być może ktoś z Was ma wiedzę gdzie można nabyć wieniec piasty zwolnicy do kombajnu Dronningborg d3000 bo po długich poszukiwaniach odnoszę wrażenie, że nie da się tego kupić w naszym kraju...
      A może jest ktoś kto posiada katalog części do dronningborga d3000???
       

      Z tego co mi wiadomo to ta część jest bardzo awaryjna, bo skoro konstruktor wymyślił, żeby otwór na szpilkę był praktycznie w zębie trybu to nie ma siły, prędzej czy później musi się złamać.
      Tak więc od dwóch lat koszę kombajnem bez jednego zęba na wieńcu zwolnicy. Oczywiście musiałem zrezygnować z zarobkowania, bo trochę stuka i obawiam się, że w każdej chwili może się posypać...
      Na allegro co drugi d3000 piastę zwolnicy ma w innym kolorze ale to już raczej było wymieniane w Danii.
      Jeśli ktoś miał podobne doświadczenia z d3000 albo coś więcej wie na ten temat to proszę o info.
      Pozdrawiam i życzę bezawaryjnych żniw!






    • Przez barczjano1988
      Witam 
      Mam pytanie czy ktoś z was dorabial w jakimś zakładzie koło pasowe. 
      Mam uszkodzone jedno z głównych kół w moim massey 27 i nigdzie nie mogę dostać 
    • Przez Przemek121
      Witam, mam pytanie gdzie mogę znaleźć, dostać sprawny silnik nawiewu do Volvo 1150?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj