News
BatonKN

John Deere 1075 ustawienie młócenia

Polecane posty

BatonKN    0

Witam. Mam pierwszy sezon tego kombajna (John deere 1075) i mam pytanie mianowicie jak ustawić kombajn by czysto młócił? Jetem po pierwszych dniach koszenia i zboże w zbiorniku nie jest zbyt czyste, to kłóska się pojawiają to kawałki słomy. Jak ustawić sita odpowiednio, jak ustawić wiatry? i gdzie się wiatry ustawia? Czy to sa te 2 pręty zaraz przy młynku? Do czego służy pokrętło nad tylnik lewym kołem co jest narysowany złów i zając? Niech ktoś mi napisze jak ten kombajn ustawić aby było czyściutkie zboże:) Chodzi o pszenice, owies, żyto i pszenżyto. Proszę o szybkie odpowiedzi:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Pokrętło nad tylnym lewym kołem służy właśnie do ustawienia wiatru a te pręty służą do ustawiania nadmuchu czy ma wiać bardziej na dolne sito czy na górne. Żeby czystko było w zbiorniku to chyba najlepiej byłoby jak byś sam ustawiał i doszedł do tego no chyba że ktoś inny z użytkowników posiada takową rozpiskę i Ci podeśle. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
    • Przez peszun
      Witam. Posiadam jd 6910 z automatyczną skrzynią.  Ciągnik nie chce ruszyć z miejsca od razu wyrzuca błędy
      BCU 88
      UIC 138
      TCU 79
      Co oznaczają te błędy?
    • Przez MixhaL
      Witam
      Posiadamy w gospodarstwie 2 kombajny, Dronningborg D7500 i Class Mercator 75. Oba łącznie obrabiają 200ha własnego i 50-70ha na zarobku( D7500).
      O ile w tamtym roku żniwa przebiegły bezawaryjnie to w tym roku spadło jakieś fatum i kombajny awaryjnością nadrabiają za kilka lat wstecz :\
      Chcemy wymienić starego Mercatora na coś większego i wydajniejszego żeby awaria jednego kombajnu nie była taka odczuwalna.
      Co polecacie? JD  1075 czy NH 8060? 
      Kwota to około 60tys, kombajny do koszenia mają głównie owies i żyto, dronningborg również rzepak.
       
      Trochę zgłębiłem temat i:
      John Deere:
      + prosta budowa
      - duże spalanie 
      - nie docina wieczorem ( wilgoć )
      - drogie części
      - awaryjne silniki
      - może łamać wytrząsacze
       
       
      New Holland:
      + małe spalanie
      + prosta budowa
      + tanie części ( część pasuje bezpośrednio od bizona)
      + bardzo dobrze kosi wieczorem
      - awaryjna skrzynia 3 biegowa, polecana 4 biegowa
      - awaryjne silniki Ford, polecane Fiat
      - ryzyko pęknięcia tylnej półośki 
       
      Co byście wybrali?
      Od razu mówię że class odpada. Z plusów i minusów wychodzi że NH co nie znaczy że tak jest. \Który jest mniej awaryjny i bardziej wydajny?
      Kawałki mamy u nas o malej powierzchni, głównie 1-2ha.
       
      Polecam
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.