Polecane posty

Ile kosztuje 6170r i 6170m bo mam dylemat który wybrać. Nie wiem jak będzię się sprawdzał .Chcemy wziąść na testy 6170r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekNHts    15

wujek kupił wiosną teraz 6170m dał chyba 350 tyś różnica między R może być spora tylko wiersz jest już naszpikowana elektroniką i ma większą kabinę ja bym wybrał raczej R 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1337    2

Teraz juz nie kupisz 6170r,tylko 6175r z AdBlue,przez co roznica jest jeszcze wieksza,okolo 40-50tysiecy netto w podobnym (dopowiem czemu nie takim samym) wyposazeniu. Trzeba jednak liczyc ze niektorych opcji ktore sa w R,nie ma w M. Duzo wygodniejsza kabina w R. Niektore rzeczy bedace standartem w R sa opcja dodatkowa w M (lub sa niedostepne)

 

 

PS: O ile sie nie pospieszysz to i "eMke" bedziesz mial z Adblue,pewnie drozsza niz teraz.

Edytowano przez Maciek1337

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

bierz R.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1337    2

zalezy.. mozesz kupic za 350,mozesz za 400,mozesz i za 450 i wiecej. Z oska miekka,tuzem,dobrymi kapciami, skrzynia AQP eco (bo Dd albo AP to +30tysi),4 pary wyjsc,oswietlenie 360 itd itp z 380-400 netto trzeba dac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powiem Ci tak, jeśli masz troszeczkę kasy na wydanie to bierz R, w końcu to  Premium segment wyżej, co za tym idzie komfort pracy lepszy. Jeśli chcesz pogadać o wyposażeniu to pisz na PW. Moge Ci coś podpowiedziec. a co do cen to nie ma co strzelać, najlepiej usiąść z dilerem i przeprowadzić konkretną rozmowe i  naprawdę można utargować spore kwoty. Zapytaj ile wynosi koszt brutto i spróbuj utargować 20% ceny brutto. jak utargujesz to powinieneś być zadowolony z oferty ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

*koszt katalogowej ceny brutto.
to co wchodzi w full wersje tej 150r ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helus89    9

W JD jest Program do wyceniania Ciągników. Każdy dealer ma swój rabat i swoją marże ale nie spotkałem się żeby kiedykolwiek było to 20 % Ciągnik wyceniony 200000 kupić za 160000 jak dla mnie bardzo dziwne. Marża 20% jet kilkukrotnie większa od marży którą pozwala nakładać JD. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Amortyzacja kabiny, TLS+, lusterka elektryczne, TUZ, skrzynia DD, hydraulika już ta najlepsza chyba 4 wyjścia, mocniejsza pompa hydrauliczna, full xenon, koła 650tył na 600 przód, nie wiem co tam jeszcze, sporo tego było

A jak sądzicie która skrzynia będzie lepsza AP czy DD ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W JD jest Program do wyceniania Ciągników. Każdy dealer ma swój rabat i swoją marże ale nie spotkałem się żeby kiedykolwiek było to 20 % Ciągnik wyceniony 200000 kupić za 160000 jak dla mnie bardzo dziwne. Marża 20% jet kilkukrotnie większa od marży którą pozwala nakładać JD. 

 

 

Hehe ;d nie bedę wchodzi z Tobą w gadkę ;)

zaczerpnij trochę informacji i przeczytaj moją wypowiedź ze zrozumieniem a potem komentuj kolego ;)

bez odbioru. 

Amortyzacja kabiny, TLS+, lusterka elektryczne, TUZ, skrzynia DD, hydraulika już ta najlepsza chyba 4 wyjścia, mocniejsza pompa hydrauliczna, full xenon, koła 650tył na 600 przód, nie wiem co tam jeszcze, sporo tego było

A jak sądzicie która skrzynia będzie lepsza AP czy DD ??

 

JD 6140R. Wyposażenie: 
- Elektrozawory
- Elektryczne lusterka 
- Klimatronik 
- 2x kogut 
- AutoQuad Plus Eco Shift 
- Full ksenon 
- Mocniejszy alternator 
- Mocniejszy akumulator
- Hebel 
- Błotniki skrętne 
- Hydrauliczne cięgło 
- Opony przód 540
- Opony tył 650 
- Dotykowy wyświetlacz 
- Radio 
- Siedzenie pasażera 
- Tuz przód
- Balast 1100kg 
- System  podgrzewania paliwa 
- Sygnał cofania 
- TLS
- Pakiet zimnego startu - ogrzewanie silnika 
- Zaczep transportowy automatyczny 
- Kabina amortyzowana 
- Gniazdo 230 V
- iTEC - zarządzanie na uwrociach
- sterowanie hydrauliką z błotników
- Immobilizer 
 
Jak myślisz jaka cena tego
Edytowano przez Niewielkilecznieduzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

hehe sorry pomyłka, juź poprawione ;) 

Edytowano przez Niewielkilecznieduzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

moim zdaniem nowe ciągniki czy kombajny to max na 5 lat i zmiana bo po tym czasie juz elektronika zaczyna szalec a nawet juz wcześniej, w mojej okolicy przynajmniej tak jest , znajomy kombajny co 2 sezony bo później na nich stratny , moze cos w tym jest :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Bajki opowiadasz. Przez pierwsze 2  - 3 lata na nowych maszynach, samochodach największa strata. Jak ktoś prowadzi księgowość to się nawet nie zamortyzuje. Minimum 4 lata musi być. Co 5 lat to szybciej uwierzę. Bo raz, że amortyzuje się w księgowości. A dwa można nowy kopic na jakiś program unijny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

bajek nie opowiadam co 2 sezony oddaje stare case i bierze nastepne , sezonowo tna ponad 3500 ha ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na takim obszarze to wziąłbym np. Claas lexion ale pamiętajmy że temat nie jest o bajkach, kombajnach i hektarach a o różnicy między M a R... sam jestem ciekaw która skrzynia jest lepsza Direct Drive czy AutoPowr w 6150r. Ostatnio jeździłem 6140M i chcieli za niego 270 tysi (chyba netto). za 6150M trzeba było dopłacić chyba 10 tyś... 

Gdyby ktoś chciał wmówić mi że opowiadam bajki czy coś podobnego to powiem szczerze że lepiej wiem co słyszałem  :) 

Pozdrawiam :) !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj