tomek9456

Mtz 82 problem z elektryką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek9456    0

Witam mam problem tak jak w temacie a mianowicie po właczeniu czy to kierunkowskazow bądz też świateł zaczyna tak brakować prądu iż nawet wskazówka na zegarze od poziomu paliwa spada jakby miał pusto po wyłączeniu świateł lub kierunków wskazówki są normalnie i również po odpaleniu silnika jest to samo że wskazówki wariują. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakiej pomocy oczekujesz? Mam przyjechać i Ci to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to Ci powiem, że miałem setki razy taki problem i za każdym razem rozwiązanie było inne... A Ty nie masz zielonego pojęcia o instalacjach elektrycznych, bo przed napisaniem tematu nie sprawdziłeś nic, więc sam i tak tego nie naprawisz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

No nie napisałem ale sprawdzałem bezpieczniki i przewody pod kierownicą ale nic nie znalazłem i nie wiem co jest tego przyczyną i dlatego napisałem na forum.
Dodam jeszcze iż gdy właczę tylne halogeny lub lampe oświetlającą od środka kabine problemu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic nie sprawdziłeś, bo jakbyś to zrobił tak jak należy, to znalazłbyś przyczynę. Twoje "sprawdzanie" polegało pewnie na obejrzeniu przewodów, a to nic nie wnosi do tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Połączenia należy przedzwonić prądem co najmniej 10A i wszystko będzie wiadomo. Ale tak jak napisałem Ci wcześniej sam tego nie zrobisz, bo nie masz wiedzy i sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

No to się zgadza ze nie mam sprzętu ale bede szukał dalej na tyle na ile potrafię a jeśli możesz powiedzieć na które miejsca szczególnie zwrócić mam uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boo45    29

u mnie podobne objawy byly spowodowane wadliwym przerywaczem kierunkow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

poczysc wszystkie zaciski bo moze masy dobrej nie ma i to nsjprostrza przyczyna


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to się zgadza ze nie mam sprzętu ale bede szukał dalej na tyle na ile potrafię a jeśli możesz powiedzieć na które miejsca szczególnie zwrócić mam uwagę.

Na wszystkie, gdzie płyną duże prądy. I nie słuchaj tych wszystkich porad, które już tu się pojawiają, bo zaraz się zacznie: u mnie było to, a u mnie tamto. To nie jest metoda szukania problemu. I nie piszę tego złośliwie jak niektórzy uważają, tylko w takim przypadku nie da się napisać gdzie masz zajrzeć żeby naprawić, bo przyczyn może być dużo. Będąc przy ciągniku można to naprawić w pół godziny, ale przez internet się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

I właśnie idąc tropem masy okazało się że masa od przerywacza kierunkowskazów znika nie wiadomo czemu tak sie stało bo kabelek nie był ruszany nigdy no ale problem udało sie rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No widzisz i po co było się upierać, że sprawdzałeś wszystko pod deską skoro tak nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

Ale ja się nie upierałem tylko mówiłem że raczej wszsystko sparawdziłem no i się myliłem ale najważniejsze że udało się rozwiązać problem w własnym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj