dareq1994

Jaki alternator wybrać Zetor 8011

Polecane posty

dareq1994    1

witam. mam pytanie, jesli kupie alternator 70A to nie będzie grzał instalacji i psuł akumulatora? jaki wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70
 

w forrterach  8621-11641 montują nawet 85 amperów przy akumulatorach od 135 do 180 ah także montuj spokojnie . Maksymalny prąd to w przypadku mocno rozładowanych akumulatorów może popłynąć a tak w praktyce większy alternator to większy wydatek prądowy przy małych obrotach ,więc nie sądzę żeby fabryczna instalacja miała problemy ,a  w zasadzie to tylko przewód prądowy alternatorajest narażony na większy prąd

 
 
 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

Czyli 44A będzie za mały do tego Zetora?

Edytowano przez dareq1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nie.Jaki załozysz taki bedzie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

ja bym dodał od siebie tyle że czasem lepszy stary używany ale dobry (miedź w środku zamiast drutu miedziowanego) niż nowy a chiński/pakistański/indyjski bo te to są na okres gwarancji tylko.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

ten co obecnie mam to chyba sie wysłużył juz bo ciągle kontrolka sie świeci a instalacja jest dobrze podłączona ale jeszcze prąd na ten przewód  na śróbke jakis daje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

zawieź do regeneracji i będziesz miał.Albo szczotki wymień.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70
 

za mały  na pewno nie będzie bo standardowo montowali bodajże 55 amperowy Magnetona ,także dużej różnicy nie będzie

 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

ja mam z dużego fiata czy jak kto woli 125p i jest wystarczający możesz też założyć np.z golfa 2 .on ma regulator wbudowany i koło na pasek klinowy także tylko mocowanie dorobić trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



    • Przez karczikpr
      Witam, montował ktoś zamiast reflektorów przednich lampy led? Jeśli tak to jaki model lamp polecacie i gdzie je kupić ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj