News
Damiano604

Same Silver 110 ciągłe zacinanie pompowtryskiwaczy

Polecane posty

Damiano604    0

Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonkszi    66

Z sam siebie nie ale po 30 czy 20 latach szlam zrobi się sprubuj wypłukać zbiornik a jak to za mało to wlej dimeru(koncentrat) kup 2 butelki wlej jedną poczekaj trochę żeby się przeżarło i dolej wody trochę max 2 litr i poczekaj żeby aż zacznie się reakcja powtórz akcje 2 raz. Jesli bedzie szedł syf z czyszczonego zbiornika to zaraz za nim kup filterek paliwa  http://allegro.pl/filtr-filterek-paliwa-diesel-na-przewod-i5125278924.html coś takiego i go dogladaj by się znowu nie zabrudził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrc1005    52

Witam,

w najgorszym wypadku masz bakterie w zbiorniku i szybko ci się robi maź w filtrach ... 

 

"Bakteria zanieczyszczająca olej napędowy” nie jest jednym gatunkiem mikroorganizmu. Różne rodzaje zarodników występujących nawet w najczystszych paliwach mogą pozostać niewykryte do chwili, gdy będzie już za późno. W miarę jak zarodniki rosną i umierają, w odpowiednich warunkach powodują one nagromadzenie szlamu i unoszących się szczątek, które mogą zablokować filtry i wtryskiwacze."
 
Jak ktoś by mi nie wierzył:
 
 
Edytowano przez mrc1005

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damiano604    0

A niby co? rozbierałem to chyba wiem... Możecie powiedzieć jak najlepiej wytępić te bakterie, jakimi środkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    192

No właśnie nie masz pompowtryskiwaczy tylko zwykłe wtryskiwacze i pompy jednosekcyjne do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

No właśnie nie masz pompowtryskiwaczy tylko zwykłe wtryskiwacze i pompy jednosekcyjne do tego.

brawo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrys1992    0

I jak rozwiazales problem z ciagnikiem?? Udalo sie naprawic? Zastanawiam sie nad kupnem tego modelu z zagranic z tym smamy problemem. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak chcesz dobrze to wtryski do pełnej regeneracji i pompy wymiana na NOWE!

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez edi2000
      Dzień dobry
      Mógłby mnie ktoś poinstruować jak odpowietrzyć układ hamulcowy w Same Iron 150?
      Zabrakło płynu w zbiorniczku i nie został uzupełniony na czas.
    • Przez semos
      Tak jak w temacie kupię ciągnik Lamborghini Lampo lub jego odpowiednik Same Roller powyżej 2007r. Interesują mnie tylko oferty krajowe najlepiej od pierwszego właściciela. Kontakt: 508-228-452; lub adres e-mail: semos@wp.pl
    • Przez NorbertKolk
      Witam . Poszukuję informacji technicznych do skrzyni w która wyposażone są ciągniki same titan lamborghini  deutz fahr itd . Wiem że montowane były tam te same skrzynie a jedynie różniły się wyposażeniem i sterowaniem . Taką samą skrzynię mam w Renault 180.94 i niestety brak ludzi do pomocy aby ją reaktywować . Zbieram wszystkie informacje aby wiedzieć jak ta skrzynia działa jakie musi mieć wartości itd . Większość użytkowników  Ciągników renault ze skrzynią multishift 3 zakresy 9 przełożeń ,sprzedają te ciagniki ze względu na fakt iż nie mogą nigdzie uzyskać pomocy i rzetelnych informacji aby te skrzynie naprawić . Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc gdyż nie chodzi tu tylko o mój problem lecz  o to aby te ciągniki również u innych wróciły do żywych .Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Lewy91
      Witam wyskoczył mi komunikat "bardzo niskie ciśnienie modulu zasilającego adblue" może ktos mial coś podobnego? 
    • Przez damiex90
      Witam, ostatnio ułamała mi się taka dźwigienka przy rewersie w ciągniku same explorer. Pytanie brzmi jak to coś na zdjęciu może się nazywać albo jakiś numer katalogowy..
      1.xps
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj