marysrybak

problemy z odpaleniem silnika Perkins 4 cylindry

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marysrybak    3

Gdy silnik jest zimny odpala dobrze, gdy sie rozgrzeje rozrusznik mocno kreci silnikiem ale nie mozliwe jest zeby zapalil. Postoi 15 minut troche ostygnie i zapala. Jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek96    1

jeśli jest tam elektro zawór to na 100% jest on miałem tak elektro zawór odcinajacy paliwo zacina się i na ciepłym silniku nie odpali się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Polej pompę (a dokładnie głowicę pompy ,czyli miejsce gdzie wychodzą rurki do wtrysków ) wodą aby ją ostudzić i jeśli odpali to głowica pompy straciła szczelność i nadaje się do wymiany .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Potwierdzam przechodziłęm to w zeszłym roku z silnikiem 6.3544 w kombajnie, okazało sie, że pompa wtryskowa była do regeneracji.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Do 6 cylindrowego zapłaciłem 2600zł za regenerację pompy z nową głowicą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marysrybak    3

Dodam ze to nie dzieje sie zawsze czasem musi przekrecic 2 razy silnikiem jak jest zimny zeby zapalic ale jak cieply zawsze dluzej. Moze wtryskiwacze, albo jakies powietrze w pompie?

Edytowano przez marysrybak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Najtańszy sposób już opisałem ,rozgrzej dziada i jak nie będzie chciał zapalić to 5l wody na pompę ,jak pomoże to masz usterkę a jeśli nie to jest dłuuuuga lista co może być nie tak . Oczywiście filtry paliwa wszystkie nowe a reszta wyczyszczona ?  i wiesz gdzie one się znajdują  ? wszystkie oczywiście !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Ja zapłaciłem 880 zł za regeneracje ale głowiczka polska WSK Poznan. Może masz zapchany filterek w pompie???? Tak sobie jeszcze myśle może pompke zasilająca szlak trafia powoli????

Edytowano przez Krystian86

Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marysrybak    3

Filter paliwa widze jeden wymienny a zaraz obok jest odstojnik. To oczywiscie czyscilem i jak sie odpowietrzyl pare razy gasilem i zapalalem od strzala. A gdzie jest filterek w pompie? Jaki wplyw moze miec pompka zasilajaca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Filterek w pompie jest na zasilaniu ale ostrożnie z wymontowywaniu go. Pompka zasilająca może nie trzymać paliwa i przez to sie zapowietrza. Pytanie tylko czy nie chce zapalić po jakimś czasie od razu po zgaszeniu????


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    72

u mnie jest podobnie jak sie rozgrzeje dobrze to jak zgasze i zaraz che odpalic to akumulator kreci jak by byl zapowietrzony do dym wcale nie idzie z rury niech postoi ze 20min i odpali bez problemu co to moze byc?  ursus 4514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj