Skocz do zawartości
News
marysrybak

problemy z odpaleniem silnika Perkins 4 cylindry

Polecane posty

marysrybak    3

Gdy silnik jest zimny odpala dobrze, gdy sie rozgrzeje rozrusznik mocno kreci silnikiem ale nie mozliwe jest zeby zapalil. Postoi 15 minut troche ostygnie i zapala. Jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek96    1

jeśli jest tam elektro zawór to na 100% jest on miałem tak elektro zawór odcinajacy paliwo zacina się i na ciepłym silniku nie odpali się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

koses    2

Polej pompę (a dokładnie głowicę pompy ,czyli miejsce gdzie wychodzą rurki do wtrysków ) wodą aby ją ostudzić i jeśli odpali to głowica pompy straciła szczelność i nadaje się do wymiany .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    7

Potwierdzam przechodziłęm to w zeszłym roku z silnikiem 6.3544 w kombajnie, okazało sie, że pompa wtryskowa była do regeneracji.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

Do 6 cylindrowego zapłaciłem 2600zł za regenerację pompy z nową głowicą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marysrybak    3

Dodam ze to nie dzieje sie zawsze czasem musi przekrecic 2 razy silnikiem jak jest zimny zeby zapalic ale jak cieply zawsze dluzej. Moze wtryskiwacze, albo jakies powietrze w pompie?

Edytowano przez marysrybak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

Najtańszy sposób już opisałem ,rozgrzej dziada i jak nie będzie chciał zapalić to 5l wody na pompę ,jak pomoże to masz usterkę a jeśli nie to jest dłuuuuga lista co może być nie tak . Oczywiście filtry paliwa wszystkie nowe a reszta wyczyszczona ?  i wiesz gdzie one się znajdują  ? wszystkie oczywiście !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    7

Ja zapłaciłem 880 zł za regeneracje ale głowiczka polska WSK Poznan. Może masz zapchany filterek w pompie???? Tak sobie jeszcze myśle może pompke zasilająca szlak trafia powoli????

Edytowano przez Krystian86

Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marysrybak    3

Filter paliwa widze jeden wymienny a zaraz obok jest odstojnik. To oczywiscie czyscilem i jak sie odpowietrzyl pare razy gasilem i zapalalem od strzala. A gdzie jest filterek w pompie? Jaki wplyw moze miec pompka zasilajaca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    7

Filterek w pompie jest na zasilaniu ale ostrożnie z wymontowywaniu go. Pompka zasilająca może nie trzymać paliwa i przez to sie zapowietrza. Pytanie tylko czy nie chce zapalić po jakimś czasie od razu po zgaszeniu????


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez spuzon
      Witam kupiłem forda 8210 92rok mam z nim następujący problem na wyświetlaczu wyświetla się komunikat (OPEN) rpm. Wiec najprawodobniej jest coś nie tak z czujnikiem obrotów. Czy ten ciagnik ma obroty z alternatora czy gdzieś jest jakiś czujnik zamontowany.
    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
    • Przez Pawliq
      Witam
      Dzisiaj pojechalem swoim M100 w pole z pługiem i jezdzilem z godzine i nagle ciagnik stracil moc i  delikatnie dymic na bialo. Zgasilem go i nieszlo go zapalic tak jak by sie zapowietrzyl. Sasiad mnie scholowal z pola i jak bylem pod domem zapalil mi bez problemow. Zaczelem nim gazowac i bo dwoch minutach znowu spadek mocy. I tak po kazdym odpaleniu. Dwa tygodnie temu wymienilem wszystkie filtry. Sprawdzilem rowniez pompke wspomagajaca ale podaje ona paliwo a zreszta w zeszlym roku wymienilem ja na nowa.
      Mam nadzieje ze ktos mi pomoze z tym problemem.
    • Przez sylwek1100
      Witam koledzy. posiadam od nie dawna fiata 70-90dt i potrzebne mi kilka wiadomości na jego temat.
      po pierwsze szukam instrukcji obsługi i katalogu części
      po drugie na jakiej zasadzie działa w tym ciągniku sprzęgło wałka bo ja mam z nim problem bo nie działa wogóle
      po trzecie to słabo działa mi w nim wspomaganie
      Koledzy pomóżcie bo mało informacji w necie moge znaleźć na temat tego ciągnika
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.