Skocz do zawartości
marysrybak

problemy z odpaleniem silnika Perkins 4 cylindry

Polecane posty

marysrybak    1

Gdy silnik jest zimny odpala dobrze, gdy sie rozgrzeje rozrusznik mocno kreci silnikiem ale nie mozliwe jest zeby zapalil. Postoi 15 minut troche ostygnie i zapala. Jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek96    1

jeśli jest tam elektro zawór to na 100% jest on miałem tak elektro zawór odcinajacy paliwo zacina się i na ciepłym silniku nie odpali się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

koses    2

Polej pompę (a dokładnie głowicę pompy ,czyli miejsce gdzie wychodzą rurki do wtrysków ) wodą aby ją ostudzić i jeśli odpali to głowica pompy straciła szczelność i nadaje się do wymiany .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    5

Potwierdzam przechodziłęm to w zeszłym roku z silnikiem 6.3544 w kombajnie, okazało sie, że pompa wtryskowa była do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

Do 6 cylindrowego zapłaciłem 2600zł za regenerację pompy z nową głowicą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marysrybak    1

Dodam ze to nie dzieje sie zawsze czasem musi przekrecic 2 razy silnikiem jak jest zimny zeby zapalic ale jak cieply zawsze dluzej. Moze wtryskiwacze, albo jakies powietrze w pompie?

Edytowano przez marysrybak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

Najtańszy sposób już opisałem ,rozgrzej dziada i jak nie będzie chciał zapalić to 5l wody na pompę ,jak pomoże to masz usterkę a jeśli nie to jest dłuuuuga lista co może być nie tak . Oczywiście filtry paliwa wszystkie nowe a reszta wyczyszczona ?  i wiesz gdzie one się znajdują  ? wszystkie oczywiście !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    5

Ja zapłaciłem 880 zł za regeneracje ale głowiczka polska WSK Poznan. Może masz zapchany filterek w pompie???? Tak sobie jeszcze myśle może pompke zasilająca szlak trafia powoli????

Edytowano przez Krystian86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marysrybak    1

Filter paliwa widze jeden wymienny a zaraz obok jest odstojnik. To oczywiscie czyscilem i jak sie odpowietrzyl pare razy gasilem i zapalalem od strzala. A gdzie jest filterek w pompie? Jaki wplyw moze miec pompka zasilajaca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    5

Filterek w pompie jest na zasilaniu ale ostrożnie z wymontowywaniu go. Pompka zasilająca może nie trzymać paliwa i przez to sie zapowietrza. Pytanie tylko czy nie chce zapalić po jakimś czasie od razu po zgaszeniu????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×