polskirolnik25

Biegi szosowe.

Polecane posty

Witam, mam problem z biegami szosowymi. Po przełożeniu z biegów polowych na szosowe, biegi nie trzymają i po przejechaniu góra 5m wywala szosowe. Śrut i sprężyny były zmieniane na jesieni. Dodam że po przekładaniu biegów polowe-szosowe i 2,4,6,II red sprzęgło nie odbija do końca. Jaka jest tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam mam podobny problem w t25 tylko mi sprzęgło na szosowych nie odbija do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamekx    2

Trzeba sprawdzić i ustawić listwę blokującą wodziki, tam jest śruba regulacyjna( listwa, popychana jest cięgłem zamocowanym na sworzniu pedału sprzęgła), zazwyczaj sprzęgło nie odbija do końca jeśli bieg do końca nie wejdzie lub listwa jest źle ustawiona. Co do wyskakujących biegów szosowych, pierwsze co trzeba sprawdzić to tę listwę, a drugie( u mnie tak było) koło za mało się zazębiało i wyrobił się przez to jego  brzeg( a ta zębatka niestety jest dość wąska), co powodowało odpychanie jednego koła od drugiego, dlatego przy remontach warto sprawdzić jak bardzo się zazębia i ew. to skorygować(regulacja na wodziku od szosowych/polowych. Ale... to już trzeba pokrywę zdjąć, a to więcej roboty, należałoby dokładnie sprawdzić aby na darmo nie rozbierać.

 

Pierwsze co trzeba sprawdzić przy wyskakujących biegach, to listwę blokującą wodziki, gdyż to ona je trzyma, kulki mają w tym mniejszy udział. Jeśli sprzęgło do końca nie odbija, to z pewnością z tym jest coś nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj