ActiveFarm_Mateusz

obora na 100 - 150 szt opasów

Polecane posty

Witam. Ma ktoś może oborę wolnostanowiskową na 100 -150 szt opasow ? :) planuje postawić taki budynek tylko nie jestem pewien jak powinien być zaplanowany :) Może ktoś już taka wybudował i mógłby podesłać rzut :) zachęcam do rysowania własnych pomysłów i podsyłania :) myślę też żeby wybudować ja na łące o łącznej powierzchni 5ha i z całego areału zrobić wybieg ;) Może ktoś wie jaki jest koszt takiej obory :) to będzie moja trzecia obora. mam jedna tak zwana " porodówkę" dla krów które maja się ocielić zrobioną z starej obory. i drugą oborę którą właśnie skończyłem cały budynek przeznaczony jest dla opasów, w oborze jest 18 stanowisk i 5 klatek czyli jest na 68 sztk :) jest full. Chciałbym powiększyć jeszcze stado ! :D 

Podziwiam taki zapał i takie gospodarstwa niestety nie znam się na takich oborach i nie potrafię pomóc co do projektu. Znam się jedynie na finansowaniu i kredytowaniu w razie jakbyś miał jakieś pytania z tej dziedziny służę pomocą.

mickas092    388

Konstrukcja stalowa bez podpór, na rusztach, 2 m ściany betonowej dalej plandeka, bez żadnego wybiegu, korytarz paszowy minimum 3,5 metra, poidła niezamarzające. Chyba że bardzo lubisz ścielić to wtedy wybieg tam 4-5 metrów przy oborze po obu stronach żeby miały gdzie być na czas usuwania obornika.

Tam pamiętam kiedyś czytałem o jakimś gościu w Bokince ale nie pamiętam czy Pańska czy królewska co kupil Dfa Agrotrona M ;) Pewnie znasz. 

Wiadomość z agroFakt.pl

raul1985    0

Bolinka Pańska ale to mały bydynek ja też mam w planach coś takiego jak byś znalazł coś ciekawego to daj znać. ja na razie myslałem na oborą gdzie sztuki pow 400 kg były by na uwięźówce a poniżej były by z 2 segmentowych kojcach które były pół w oborze a drugie pół pod dachem na zewnątrz

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!