Skocz do zawartości
arion320

Mazda 3 - gnijace blachy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Blachy
arion320    59

witam. mam okazje nabyc ladna mazde 3 w sedanie, rok 2005 1.6 z gazem. podobno te mazdy to straszne zgniluchy? ogladalem ja troche i cos tam sie od spodu zaczyna jakby pojawiac. moze sie uzytkownicy wypowiedza? z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

W niemieckiej ksiazke kiedys widziałem zapis ze masz 3 lata na lakier i 12 na blache :) Mozesz byc spokojny przez 2 lata nie powinno byc dziur na wylot; ) Nie masz co sie sugerowac tym ze takie opinie kazdy samochod z czasem zrobi sie rudy.  Kazdy mama jakies slabe punkty ford, opel czy nawet na a4 gdzie masz ocynk lapiej spada i robi sie rudo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Kolega ma Mazda6 z 2000r w oryginale i już ma dziury na wylot przy łączeniu przednich błotników z progiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    883

Właśnie 6 pierwszej generacji miały duży problem z gnijącymi nadkolami trzeba je dobrze konserwować by nie gniły.Kolega z klasy też sprzedał mazde 6 z 2003 bo też była kupa rdzy z 3 może jest to samo.Podobno nowsze nie mają już takich problemów a w a4 rdza może się pojawiać przez filc który był chyba w nadkolu by wyciszyć dźwięk z kół i drogi a jak wiadomo filc dobrze chłonie wodę i zostanie ona tam dłuższy czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katter    2

Zabezpieczaj, dopóki jest jeszcze co zabezpieczać. Najlepiej udaj się na konserwacje całego podwozia. Są specjalne substancje konserwujące. Trochę jest przy tym zabawy, ale na 3-4 lata będzie spokój.

Auta szybciej korodują, bo do odśnieżania dróg powszechnie używa się soli. Dlatego warto położyć na karoserię warstwę ochronną w postaci wosku. Położyć najlepiej przed zimą.

Jak coś to tutaj: http://nocar.pl/blog/jak-przygotowac-samochod-na-jesien/ łap linka z dobrym tekstem o tym jak przygotować auto do jesieni i zimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xawer111    0

Ja bym nie kupił takiej Mazdy. W sumie żadnej bym nie kupił. Tylko niemieckie auta kupuje, to mam pewnosc ze wszystko bedzie ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    883

Ja bym się chętnie skusił na nową 3 bo normalne silniki 2,0 i 120 km tylko ciekawe właśnie jak blacharka.@up Myslisz że niemeickie auta się nie psują ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

mazda to śmietnik nie dość że gnije jak polonez to jeszcze tandeta jak uj.po za tym jedynie silniki benzynowe jako tako są ok. bo diesel to tylko ten stary był trwały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    861

Też bym nie kupił,po kilku latach ogniska rdzy z każdej strony,wydasz sporo a sprzedasz za grosze,albo na złom.Tylko ocynk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    65

 Z tym ocynkiem w mazdach to akurat nic nie wiem,mogę trochę się wypowiedzieć o fiacie palio 2003 rok .była opcja ubezpieczyć go od blacharki nowego na bodaj 8 lat,samochód w ocynku.Do 8 lat oczywiście żadnych ubytków,pod spodem jak lalka,a 9 roku lewarek wlazł w próg,ale dostałem oczy :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    3

W 2006r okazjonalnie kupiłem mazdę 323f 2.0 w dieslu. Fakt strasznie gniła ale cena była dobra (później okazało się że był to topielec) Kolega blacharz zrobił blachy, 100% konserwacji. Kolega mechanik przejrzał mechanikę i od 10 lat zmieniam tylko płyny i powietrze w kołach. Cena części zamiennych jest wyższa ale jakość super a jeżeli ktoś potrzebuje zamienników to też znajdzie. Ogólnie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cortezz    1

Powiecie mi czy ja zabłądziłem na tym forum to jest forum rolnicze raczej a nie motoryzacyjne a mazdy zawsze gniły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chyba już na te roczniki nic nie poradzisz... konserwuj ile dasz radę ale cudów się nie spodziewaj..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
    • Przez Adrianos
      szukam samochodu, najlepiej jakiś suv i wtedy 7osób ewentualnie jakiś duży sedan, nie chce kombi,
      kryteria to:
      -silnik między 2a3 litra pojemności
      -diesel
      -skrzynia manual 6biegowa
      -cena max 100tyś im taniej ty lepiej:D
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
    • Przez GroszekCukrowy
      Cześć.
      Podczas spokojnej jazdy na pole nagle silnik w moim Ursusie zaczął głośno stukać. Ciągnik zaczął mocno dymić. Wystraszyłem się i zgasiłem go. Nie chciał już odpalić. Rozrusznik nie mógł okręcić. Zapalił dopiero na zapych. Stukot zelżał trochę ale nadal był słyszalny.
      Zagrałem się za remont. Stopniowo zacząłem odkręcać silnik. W misce olejowej znalazłem takie części? Co to może być? Pokazywał w sklepie z częściami i zaprzyjaźnionemu mechanikowi od Ursusów ale nie mieli pojęcia co to.
      Nie chciałbym rozkręcać całego silnika aby znaleźć miejsce ubytku? Może kojarzycie skąd te fragmenty pochodzą. Są aluminiowe lub z jakiegoś podobnego stopu, bo zdecydowanie lżejsze od żelaza.
×