Zyrandol

Zębatki na pompie hydraulicznej w Ursusie 360/4011

Polecane posty

Zyrandol    0

Witam,

Mam takie pytanie odnośnie zębatek na pompie hydraulicznej w Ursusie 4011/360, w jakim celu na wałku od pompy hydraulicznej nabita jest druga zębatka, skoro tylko ta pierwsza jest zazębiana i napędza pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    24

Dlatego, że  w C-360 pompa jest napędzana w dwóch pozycjach dźwigni sterującej. W pierwszej pozycji czyli dźwignia maksymalnie wciśnięta do dołu napędzana jest pompa i WOM niezależny i w czwartej pozycji czyli dźwignia odciągnięta maksymalnie do góry, wtedy napęd pompy jest zależny od prędkości wałka reduktora. Po to są dwie zębatki na wałku napędu pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JumperTomek
      Witam, jak rozpoznać czy posiadam lewą, bądź prawą? Mtz 82 z 94r.

    • Przez ReverS07
      Witam! Znalazłem pompę od opryskiwacza Pilmet 300l. Posiada ona taki oto wałek i jest inny niż wszystkie . Na wałku znajdowały się oprócz łożysk stożkowych jeszcze na środku 2 łożyska kulkowe (nie wiem może ktoś to wstawił). Jak to jest z tą pompą, i jaki te łożysko korbowe kupić? Dziękuję 

    • Przez Runder
      Pompa w FM3095 była regenerowana i paliwo nie dostaje się do niej, nawet przy pompowani ręcznym. Pompa była sprawdzana na maszynie i działa w 100% dobrze. Ciagnik wczesniej jezdził na dobrej jakości opale. 
    • Przez wasil10
      Witam! Potrzebuję pomocy co do pompy p 120 biardzkiego. Mianowicie podczas pracy mocno stuka i faluje ciśnienie równo z tym stukaniem. Membrana i przepony wymienione na nowe. Zaworki całe. Co może być tego przyczyną? Z góry dzięki 
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.