Skocz do zawartości
Givera

Lamborghini R6 130 problem z nawiewem 1,2,3 bieg nie działa 4 chodzi?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Givera    0

Witam

 

Ostatnio czyściłem upierdliwie umieszczoną chłodnicę od nawiewów

Jeden problem że wyleciał freon a później ni z tego ni z owego przestały działać 3 biegi nawiewu 1,2,3.

 

szukałem w instrukcji ale nie mogłem znaleźć żadnego bezpiecznika odpowiedzialnego za te biegi od 4 jest oddzielny.

Rozebrałem całe pokrętło od zmiany biegów i w planie miałem przeczyścić potencjometr, niestety jest zalany i nie ma dostępu.

 

Jeżeli jest ktoś w stanie mi w tym pomóc byłbym wdzięczny. W razie pytań chętnie pomogę w miarę możliwości.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    183

Miałem w samochodzie taki przypadek. Za brak biegów odpowiada bezpiecznik termiczny rezystor dmuchawy. Jest to taka kostka zamontowana w obudowie wentylatora. Tylko wymienia się sam termistor a nie cały rezystor. Do kupienia w sklepie elektronicznym za pojedyncze złotówki. Nie można go lutowac, najlepiej zacisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Givera    0

Teraz znaleźć ten rezystor. Z tego co się orientuje dostęp do dmuchaw dopiero sie ma po wymontowaniu 2 chłodnic i pudełka w których one są :/ co a tym izie w kij rozbierania, nie wiem czy w serwisie nie zrobią tego szybciej i taniej ( mniej uszkodzeń) Dzięki za info jutro pewnie coś tam pogrzebię.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    115

Bezpieczniki termiczne są w miare na wierzchu, wystarczy zdjąć fotel i pokrywe "klimatyzatora".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Givera    0

Po zdjęciu fotela znalazłem w przekaźniki 1 od 4 biegu 2 chyba od 1do3 i 3 chyba od klimy.

Właśnie nie wiem czego szukać muszę chyba skontaktować się z serwisem i zapytać o ten bezpiecznik termiczny, gdyż nie mam niestety katalogu części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Givera    0

A powiedz mi tomek0889 przy jakim sprzęcie i w którym miejscu to miałeś.

 

Dostałem się do wentylatora z lewej strony ale nic takiego tam nie widać. Niedaleko wentylatora jest jakiś "czujnik" bo idzie kabelek do chłodniczki ale to chyba jakaś część podgrzewacza lub klimatyzacji.

 

Jak pomyślę o zdejmowaniu prawej części nadkola gdzie są wszystkie te wajchy od hydrauliki to mi się niedobrze robi.

 

W miejscu gdzie są bezpieczniki też nic takiego nie widziałem.

 

Brata bujnę to cyknie zdjęcie tego bajzlu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek0889    1

u mnie jest to pod siedzeniem zaraz pod tylna szybą ale można się dostać po zdjęciu obudowy filtra kabinowego, ciągnik to deutz agrotron. zazwyczaj rezystor i bezpieczniki są gdzieś w okolicy dmuchawy to tam musisz gdzieś szukać

Edytowano przez tomek0889

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

@tomek0889

Masz nawiewy starego typu spal, od 2000r sa montowane magnetimarelli zupełnie inaczej wyglądające.

 

@Givera

Serwis to ci może wymienić całą opornice za ładne pare stówek a nie sam "niewymienialny" bezpiecznik termiczny.

 

Opornik tak wygląda: http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmuchawy-fiat-seicento-punto-nowy-i5524602089.html

Bezpiecznik termiczny ma na samej górze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Givera    0

Arek wszystko ładnie pięknie ale muszę znaleźć ten bezpiecznik termiczny a niestety nie mam katalogu części. Rozebrałem swój burdel na ile mogłem, niżej macie zdjęcia:

 

http://zapodaj.net/4c596b303e4aa.jpg.html

tutaj widać jakiś komputer który jest pod panelem z potencjometrami od wentylacji i klimy ale przy nich nie ma żadnej kostki z bezpiecznikiem

 

http://zapodaj.net/d114e5021efa7.jpg.html

tutaj za chłodnicami są 4 kostki(przekaźniki)  czarny załącza klimatyzaję, pomarańczowy 4 bieg, brązowy przekaźnik zamyka obwód przy biegu 3 a przy 4 biegu się rozłącza

na środku zdjecia na dole przy końcu rączki od hamulca widać kostkę w niej jest mała płytka na której są jakieś oporniki ale nie widać po nich przepalenia, od niego odchodzi kabel z czujnikiem temperatury który jest przymocowany do chłodnicy także podejrzewam, że to od klimy jest

 

Do silnika od spodu dochodzą tylko 2 kabelki także przy widocznym wentylatorze raczej nic nie mam jest jeszcze jeden po prawej stornie kabiny ale trochę boję się że ta rozbiórka będzie zbyt czasochłonna ale jak mus to mus.

 

Acha pod tą blachą są tylko chłodnice nie ma tam żadnych kabelków nic z tych rzeczy.

 

A do serwisu dzwonie i się dopytuje, tam facet całkiem pomocny jak wie co i jak to pomaga. Wiesz niekiedy lepiej zapalcic apre stówek i nie tracić czas który w tych czasach jest nieoceniony niekiedy :D

 

Pozdrawiam i dzięki wszystkim za pomocne rady

 

Edytowano przez Givera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Te opornik jest mniej więcej pod dźwignią hamulca ręcznego, w miejscu gdzie wentylator dmucha na te chłodnice.

Problem w tym, że jest wkręcony od dołu.

W katalogu części nie ma samego bezpiecznika tylko cały opornik i wygląda tak samo jak ten w punto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    183

Ten opornik jest wkręcony w obudowę wentylatora. Inaczej jego funkcja nie miałaby sensu. Przejrzyj cały wentylator dokładnie z każdej strony. Gdzieś na nim znajdziesz to, czego szukasz. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen158    10

miałem z tym do czynienia dosłownie parę dni temu ten regulator oporu znajduje się w wentylaroerze ponieważ mocno się grzeje i wentylator go chłodzi jak zdemiesz tą piankę z wentylatora to go zobaczysz ale wyciągnąć wentylator to grubsza sprawa są dwie śrubki za parownikiem od klimy i jedna pomiędzy nagrzewnicą a tym parownikiem tylko dojście do niej jest tak kosmiczne że byś musiał wymontować calość razem z wentylatorem jednak jeżeli pokombinujesz to zrobisz to bez wyciągania całości co do regulatora oporu nie wymieniaj bezpiecznika ponieważ on tam jest do picu bo wentylator nawiew ma swój bezpiecznik osobno w tablicy rozdzielczej a tam przy tym regulatorze na krótko obejdz ten bezpieczniek drutem i go przylutuj i po sprawie wszystko bedzie dobrze i dożywotnio gwarantuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dopalacz
      Proszę o pomoc poradę. Coś stało mi się z tylnym WOM. Przy wyciąganiu beczkowozem zauważyłem falujące obroty wałka przekaźnika raz szybciej raz wolniej. Przy opróżnianiu beczkowozu wałek przestał działać całkowicie kręci się bo się kreci . przy dodaniu gazu wałek nie reaguje na każdej  prędkości wałka. Wałek jest włączany przez elektro magnes za pomocą guzika. Włącznik sprawdzałem oczyściłem styki itp ale nadal nie działa co to może być ??????  Jak ktoś poradzi to będę wdzięczny .   
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Potrzebuje opinii na temat ciągnika DE  AGROPLUS 75. 
      Zależy mi na; spalaniu i awaryjności 
      dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem i jest z 2001r 
       
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Przymierzam się do kupna ciągnika i trafiłem na ofertę DF Agroplusa 95 z turem z 2002r i teraz mam  takie  o  opinie tego ciągnika. Bedzie on pracował w małym gospodarstwie głównie z turem i belownico .   
    • Przez cyborg15
      Wszyscy maja to my tez Jakie macie DF-y??? Ja mam Agrotrona 150
       
      W związku w tym, że mało osób czyta temat od początku i nie stosuje się do moich "zaleceń" to pozwalam sobie dopisać w pierwszym poście:
       
      Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.
      -model
      -jak się sprawuje
      -cena jaką za niego daliście
      -czy były jakieś awarie
      -czy to ciągnik główny czy pomocniczy
      -z czym pracuje
      -ilość mtg
      -czy kupiliście go nowego czy używanego
      -rok produkcji
      -opcja.
      Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali -Olik
×