GOL87

Zetor 9540 sterowanie wzmacniaczem momenty elektropneumatyczne

Polecane posty

GOL87    0

witam spotkał się ktoś z zetorem 75xx-105xx z biegami sterowanymi guzikami na dźwigni zmiany biegów  jak ma miejsce w forterrach  chodzi mi po głowie takie rozwiązanie w moim 9540 co myślicie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie wychodzily takie modele ale nie jestem pewien, z foryerry zakladac to dosyc dyzy koszt. Najlepiej stworzyc swoja konstrukcje :P


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GOL87    0

witam ponownie mam już pomysł na to jak miało by wyglądać sterowanie układem wzmacniacza momentu poprzez guziki umieszczone na dźwigni zmiany biegów które będą podłączone do sterownika który będzie sterował elektro zaworami pneumatycznymi . elektro zawory będą  obsługiwać siłowniki pneumatyczne umieszczone przy skrzyni zastępujące ruch dźwigni przełączającej zakresy wzmacniacza momentu .Sam sterownik będzie miał wyswietlacz pokazujący na którym biegu jest aktualnie wzmacniacz . przy sprzęgle  będzie czujnik który będzie resetował  wzmacniacz do najniższego przełożenia tak jak w forterrach preselektor 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Musi
      Witam
      Jestem od 9 lat użytkownikiem Zetora 10540 rok produkcji 1995 wersja na Niemcy. 
      Wyposażony w EHR,hydraulikę BOSCHA,  7 gniazdową hydraulike,hamulec na tarczy na przednią oś
      Skrzynia 4 z podwójnym wzmacniaczem momentu. Liczba wszystkich biegów 18/6
      Do tej pory nie było z nim problemów.Dobry traktor 
      Od dwóch miesięcy borykam się ze skrzynia biegów,a dokładnie z wzmacniaczem momentu.
      Palą się tarczki na sprzęgle wlotowym w bębnie wzmacniacza momentu.
      Palące się tarczki to skutek,ale nie przyczyna.Nie dopływa do bębna wzmacniacza odpowiednia ilość oleju,ale co jest dziwne i dla  mnie niezrozumiałe to pod lekkie wzniesienia przodem pusty bez obciążenia nie podjedzie,ale tyłem wyjeżdża bez problemu .
      Przy orce na równym na dwóch wolniejszych ciągnie pług,trzeciego szybkiego półbiegu nie ma bo spaliły się traczki,a pod małe wzniesienia bez żadnego obciążenia zatrzymuje się 
      Oleju jest wystarczająca ilość w skrzyni ,mikropompka jest nowa,rozdzielacz przeczyszczony i sprawny,kanaliki w skrzyni i rurki przedmuchiwane. 
      WOM pod górkę też się sam wyłącza 
      Może ktoś zna przyczyny,proszę o jakieś wskazówki   
    • Przez Musi
      Witam Jestem od 9 lat użytkownikiem Zetora 10540 rok produkcji 1995 wersja na Niemcy.  Wyposażony w EHR,hydraulikę BOSCHA,  7 gniazdową hydraulike,hamulec na tarczy na przednią oś Skrzynia 4 z podwójnym wzmacniaczem momentu. Liczba wszystkich biegów 18/6 Do tej pory nie było z nim problemów.Dobry traktor  Od dwóch miesięcy borykam się ze skrzynia biegów,a dokładnie z wzmacniaczem momentu. Palą się tarczki na sprzęgle wielotarczowym w bębnie wzmacniacza momentu. Palące się tarczki to skutek,ale nie przyczyna.Nie dopływa do bębna wzmacniacza odpowiednia ilość oleju,ale co jest dziwne i dla  mnie niezrozumiałe to pod lekkie wzniesienia przodem pusty bez obciążenia nie podjedzie,ale tyłem wyjeżdża bez problemu . Przy orce na równym na dwóch wolniejszych ciągnie pług,trzeciego szybkiego półbiegu nie ma bo spaliły się traczki,a pod małe wzniesienia bez żadnego obciążenia zatrzymuje się  Oleju jest wystarczająca ilość w skrzyni ,mikropompka jest nowa,rozdzielacz przeczyszczony i sprawny,kanaliki w skrzyni i rurki przedmuchiwane.  WOM pod górkę też się sam wyłącza  Ciśnienie po równym to ma 13 atm,a jak jest lekko pod górkę to się zaczyna ślizgać,ciągnik staje i ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na rurce wynosi 0 atm
      Może ktoś zna przyczyny,proszę o jakieś wskazówki     
    • Przez OsiolKUMURUN
      Witam! Mam problem z zetorem 9540 a mianowicie podczas jazdy pod górę wyłącza mi się WOM, półbieg wskakuję na najwyższy oraz podnośnik przestaje reagować, problem występuję tylko podczas jazdy pod górę, na równym i z góry wszystko gra. Skrzynia jest zalana olejem o parametrach zalecanym przez producenta GL-4 80W  filtry zostały zmienione. Ilość oleju w skrzyni jest lekko ponad górną kreskę kontrolki. Co może być przyczyną? Od czego zacząć?
    • Przez tata1
      Witam
      Czy w wzmacniaczu momentu zakładać podkładkę 80126072. Jest to podkładka dystansowa i cierna zarazem. Wchodzi ona na pokrywę wzmacniacza, pod pierścienie i bęben. W jednym katalogu wystepuje, w innym nie (w tym sprzedawanym aktualnie w sklepie żółto-niebieskim nie ma jej.). Podkładka ma końcówkę numeru 072, bo jest na końcu zestawienia w tej tablicy. Zaznaczam że nie chodzi mi o tą cierną (poz.14) pod kolem centralnym - tą założyłem.
      W załaczeniu strona katalogu z podkładką o nr 72.
       
      W sklepach występuje:
      http://www.sklepdlarolnika.pl/89677/podkladka-pokrywy-wzmacniacza-momentu-c-385-i-pochodne/2097/produkt.htm
      http://www.okazje.info.pl/bf/biuro-i-firma/podkladka-pokrywy-wzmacniacza-momentu-pasuje-do-c-385-80126072-.html

    • Przez jasho
      Witam Panowie mam taki problem Zetorek 12145 po przełączeniu na żółwia i takiej jeździe jakiś czas coś nawaliło mianowicie po przełączeniu z powrotem na Zająca traktor przyśpiesza ale tak jako by tylko o połowę co się mogło stać myślałem że jak padnie mikro pompka albo wzmacniacz momentu to nie będzie żadnej reakcji. a tu jest tylko dalej jedzie wolno da się to jakoś wyregulować albo co sprawdzić 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj