podkładka 80126072 w wzmacniaczu momentu- zakładać?
-
Podobna zawartość
-
Przez PanJoker
Witam, mam problem. Otóż nie mogę wyjąć podkładki spod wtryskiwacza. Czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób?? Prawdopodobnie jest zapieczona i nie idzie jej ruszyć.
-
Przez ssman860
Witam. Mam następujące pytanie: jakiej grubości powinny być stosowane podkładki uszczelniające pod wtryskiwacze w ursusie c-385? Mam dylemat czy założyć 0,5mm czy te najcieńsze od MF (chyba 0,3mm) Są jeszcze 0,8 ale te są ponoć do Bizona. W ursusie c-360 zawsze stosuje te od MF, one mają mniejszą średnicę zewnętrzną i ładnie się układają (wiem, że w c-360 nie powinno być podkładek, ale gniazda wtrysków dają troche do życzenia). tylko, że w c-360 są stożkowe gnniazda wtrysków a w c-385 płaskie i tu mam dylemat.
Z góry dziękuję za udzielone wskazówki.
-
Przez Musi
Witam
Jestem od 9 lat użytkownikiem Zetora 10540 rok produkcji 1995 wersja na Niemcy.
Wyposażony w EHR,hydraulikę BOSCHA, 7 gniazdową hydraulike,hamulec na tarczy na przednią oś
Skrzynia 4 z podwójnym wzmacniaczem momentu. Liczba wszystkich biegów 18/6
Do tej pory nie było z nim problemów.Dobry traktor
Od dwóch miesięcy borykam się ze skrzynia biegów,a dokładnie z wzmacniaczem momentu.
Palą się tarczki na sprzęgle wlotowym w bębnie wzmacniacza momentu.
Palące się tarczki to skutek,ale nie przyczyna.Nie dopływa do bębna wzmacniacza odpowiednia ilość oleju,ale co jest dziwne i dla mnie niezrozumiałe to pod lekkie wzniesienia przodem pusty bez obciążenia nie podjedzie,ale tyłem wyjeżdża bez problemu .
Przy orce na równym na dwóch wolniejszych ciągnie pług,trzeciego szybkiego półbiegu nie ma bo spaliły się traczki,a pod małe wzniesienia bez żadnego obciążenia zatrzymuje się
Oleju jest wystarczająca ilość w skrzyni ,mikropompka jest nowa,rozdzielacz przeczyszczony i sprawny,kanaliki w skrzyni i rurki przedmuchiwane.
WOM pod górkę też się sam wyłącza
Może ktoś zna przyczyny,proszę o jakieś wskazówki
-
Przez Musi
Witam Jestem od 9 lat użytkownikiem Zetora 10540 rok produkcji 1995 wersja na Niemcy. Wyposażony w EHR,hydraulikę BOSCHA, 7 gniazdową hydraulike,hamulec na tarczy na przednią oś Skrzynia 4 z podwójnym wzmacniaczem momentu. Liczba wszystkich biegów 18/6 Do tej pory nie było z nim problemów.Dobry traktor Od dwóch miesięcy borykam się ze skrzynia biegów,a dokładnie z wzmacniaczem momentu. Palą się tarczki na sprzęgle wielotarczowym w bębnie wzmacniacza momentu. Palące się tarczki to skutek,ale nie przyczyna.Nie dopływa do bębna wzmacniacza odpowiednia ilość oleju,ale co jest dziwne i dla mnie niezrozumiałe to pod lekkie wzniesienia przodem pusty bez obciążenia nie podjedzie,ale tyłem wyjeżdża bez problemu . Przy orce na równym na dwóch wolniejszych ciągnie pług,trzeciego szybkiego półbiegu nie ma bo spaliły się traczki,a pod małe wzniesienia bez żadnego obciążenia zatrzymuje się Oleju jest wystarczająca ilość w skrzyni ,mikropompka jest nowa,rozdzielacz przeczyszczony i sprawny,kanaliki w skrzyni i rurki przedmuchiwane. WOM pod górkę też się sam wyłącza Ciśnienie po równym to ma 13 atm,a jak jest lekko pod górkę to się zaczyna ślizgać,ciągnik staje i ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na rurce wynosi 0 atm
Może ktoś zna przyczyny,proszę o jakieś wskazówki -
Przez GOL87
witam spotkał się ktoś z zetorem 75xx-105xx z biegami sterowanymi guzikami na dźwigni zmiany biegów jak ma miejsce w forterrach chodzi mi po głowie takie rozwiązanie w moim 9540 co myślicie na ten temat
-

Rekomendowane odpowiedzi
Dojarka przewodowa
Kia Sportage
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się