Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Czy w wzmacniaczu momentu zakładać podkładkę 80126072. Jest to podkładka dystansowa i cierna zarazem. Wchodzi ona na pokrywę wzmacniacza, pod pierścienie i bęben. W jednym katalogu wystepuje, w innym nie (w tym sprzedawanym aktualnie w sklepie żółto-niebieskim nie ma jej.). Podkładka ma końcówkę numeru 072, bo jest na końcu zestawienia w tej tablicy. Zaznaczam że nie chodzi mi o tą cierną (poz.14) pod kolem centralnym - tą założyłem.

W załaczeniu strona katalogu z podkładką o nr 72.

 

W sklepach występuje:

http://www.sklepdlarolnika.pl/89677/podkladka-pokrywy-wzmacniacza-momentu-c-385-i-pochodne/2097/produkt.htm

http://www.okazje.info.pl/bf/biuro-i-firma/podkladka-pokrywy-wzmacniacza-momentu-pasuje-do-c-385-80126072-.html

post-5249-0-51326800-1435522951_thumb.jpg

Edytowane przez tata1
Opublikowano (edytowane)

Nie miałem tej podkładki jak rozebrałem wzmacniacz. Na Flanszy były tylko 2 pierścienie, tak jak w tym (załączonym poniżej) katalogu.

 

Dlatego mnie ta podkładka zaintersowała, gdyż złożyłem bez niej i jest trochę luzu. Choć nie wiem czy tyle że ona wejdzie.

Pewnie weszła do wzmacniacza w późniejszych latach produkcji tych ciągników. Wydaje mi sie  że ona zapobiega wycieraniu flanszy (obudowy), bo jak rozebrałem wzmacniacz to obudowa była podtarta.

post-5249-0-15532900-1435583654_thumb.jpg

Edytowane przez tata1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PanJoker
      Witam, mam problem. Otóż nie mogę wyjąć podkładki spod wtryskiwacza. Czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób?? Prawdopodobnie jest zapieczona i nie idzie jej ruszyć.
    • Przez ssman860
      Witam. Mam następujące pytanie: jakiej grubości powinny być stosowane podkładki uszczelniające pod wtryskiwacze w ursusie c-385? Mam dylemat czy założyć 0,5mm czy te najcieńsze od MF (chyba 0,3mm) Są jeszcze 0,8 ale te są ponoć do Bizona. W ursusie c-360 zawsze stosuje te od MF, one mają mniejszą średnicę zewnętrzną i ładnie się układają (wiem, że w c-360 nie powinno być podkładek, ale gniazda wtrysków dają troche do życzenia). tylko, że w c-360 są stożkowe gnniazda wtrysków a w c-385 płaskie i tu mam dylemat.
       
      Z góry dziękuję za udzielone wskazówki.
    • Przez Musi
      Witam
      Jestem od 9 lat użytkownikiem Zetora 10540 rok produkcji 1995 wersja na Niemcy. 
      Wyposażony w EHR,hydraulikę BOSCHA,  7 gniazdową hydraulike,hamulec na tarczy na przednią oś
      Skrzynia 4 z podwójnym wzmacniaczem momentu. Liczba wszystkich biegów 18/6
      Do tej pory nie było z nim problemów.Dobry traktor 
      Od dwóch miesięcy borykam się ze skrzynia biegów,a dokładnie z wzmacniaczem momentu.
      Palą się tarczki na sprzęgle wlotowym w bębnie wzmacniacza momentu.
      Palące się tarczki to skutek,ale nie przyczyna.Nie dopływa do bębna wzmacniacza odpowiednia ilość oleju,ale co jest dziwne i dla  mnie niezrozumiałe to pod lekkie wzniesienia przodem pusty bez obciążenia nie podjedzie,ale tyłem wyjeżdża bez problemu .
      Przy orce na równym na dwóch wolniejszych ciągnie pług,trzeciego szybkiego półbiegu nie ma bo spaliły się traczki,a pod małe wzniesienia bez żadnego obciążenia zatrzymuje się 
      Oleju jest wystarczająca ilość w skrzyni ,mikropompka jest nowa,rozdzielacz przeczyszczony i sprawny,kanaliki w skrzyni i rurki przedmuchiwane. 
      WOM pod górkę też się sam wyłącza 
      Może ktoś zna przyczyny,proszę o jakieś wskazówki   
    • Przez Musi
      Witam Jestem od 9 lat użytkownikiem Zetora 10540 rok produkcji 1995 wersja na Niemcy.  Wyposażony w EHR,hydraulikę BOSCHA,  7 gniazdową hydraulike,hamulec na tarczy na przednią oś Skrzynia 4 z podwójnym wzmacniaczem momentu. Liczba wszystkich biegów 18/6 Do tej pory nie było z nim problemów.Dobry traktor  Od dwóch miesięcy borykam się ze skrzynia biegów,a dokładnie z wzmacniaczem momentu. Palą się tarczki na sprzęgle wielotarczowym w bębnie wzmacniacza momentu. Palące się tarczki to skutek,ale nie przyczyna.Nie dopływa do bębna wzmacniacza odpowiednia ilość oleju,ale co jest dziwne i dla  mnie niezrozumiałe to pod lekkie wzniesienia przodem pusty bez obciążenia nie podjedzie,ale tyłem wyjeżdża bez problemu . Przy orce na równym na dwóch wolniejszych ciągnie pług,trzeciego szybkiego półbiegu nie ma bo spaliły się traczki,a pod małe wzniesienia bez żadnego obciążenia zatrzymuje się  Oleju jest wystarczająca ilość w skrzyni ,mikropompka jest nowa,rozdzielacz przeczyszczony i sprawny,kanaliki w skrzyni i rurki przedmuchiwane.  WOM pod górkę też się sam wyłącza  Ciśnienie po równym to ma 13 atm,a jak jest lekko pod górkę to się zaczyna ślizgać,ciągnik staje i ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na rurce wynosi 0 atm
      Może ktoś zna przyczyny,proszę o jakieś wskazówki     
    • Przez GOL87
      witam spotkał się ktoś z zetorem 75xx-105xx z biegami sterowanymi guzikami na dźwigni zmiany biegów  jak ma miejsce w forterrach  chodzi mi po głowie takie rozwiązanie w moim 9540 co myślicie na ten temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v