Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzys123456    0

witam stałem sie sczesliwym lub nieszczesliwym posiadaczem tegoz modelu i zaczynaja sie schody szarpie cała hydraulika cokolwiek sie nie dzieje krece kierownica podnosze tur wszystko drży i szarpie moze ktos podpowie od czego zaczac choc juz poczyniłem pewne kroki wymiana oleju i filtrów hydrauliki moze ktos zna jakie powinny byc cisnienia w tymze układzie bardzo prosze o porady i sugestie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

mam ten model juz kilka ładnych lat i nie mialem jeszcze takiego problemu ale tak jak mowisz sprawdz cisnienie na pompie
jesli chodzi o wymianę filtrow to wymianiales ten przy prawym tylnym kole patrzac od tylu ?
bo ten tylko odpowiada za wywrot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930    45

U nas też wszystko drżało, okazało się że przewód prowadzący olej do chłodzenia był zapowietrzony
chodzi mi o JD 2850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys123456    0

tylko niewiem jakie ma byc to cisnienie teraz uzyskuje koło 10bar na mikro pompie tej małej która znajduje sie w skrzyni. tak filtr ten czysciłem botakowy posiadam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys123456    0

obroty nic niedaja ciagle szarpie do tego zblokowany jest naped przedni poprostu wszystko co zwiazane jest wjakis sposób z hydraulika szarpie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DobryxD    1

John Deere 2650  ktos ma go ??  zna opinie  ? ile on pali jakie są awarie, na co  patrzec jak sie kupuje ? jak odpala w zime przy minus 20 stopni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

Mam i polecam jak każda maszyna mniewA awarie jeśli ją użytkujesz ją przy swoim w przeciągu 6 lat wymienilem uszczelniacz koła prawego przód końcówki drążków uszczelniacze na tylnych łapach pompke paliwa uszczelki pod głowica i tarczki w skrzyni to była najdroższą impreza , jak jechalem na zajacu to blokował kierownicę to było przyczyną a teraz czeka mnie zajrzenie do sprzęgła i pompki hamulców , dodam że ciągnik pracuje z turem i w porównaniu do Ursusa 914 to awarie drobne które wymienilem , orka na głęboko 5 zagonowy 12l na ha , w zimę bez problemu podgrzewacz jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

Pytanie do użytkowników JD 2650 i pochodnych, w waszych też wałek wom po włączeniu od razu chodzi na maks obrotach a przy wyłączeniu od razu staje?? Mnie się wydaje że powinien powoli się rozpędzać i powoli zatrzymywać się . doradzi ktoś coś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicek    9

Jest tak jak pszesz , jedynie można powoli włączać wajchę  nie bedzie w tedy ostrych szarpnięć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

troche to uciążliwe jak na uwrociach wylaczam wom z rozrzutnikiem i wtedy ciężko ma ruszyć az przydusza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicek    9

jaki masz olej w szkszyni?

Edytowano przez wicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

moim zdaniem olej nie ma na to wpływu bo jak lalem oryginalny olej jd do skrzyni robił to samo teraz leje jakiś zamiennik i robi tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Witam posiadam john deera 2650 sg2 i mam zamiar wymienic olej hydrauliczno przekladniowy z filltrami, prosze mi napisac ile jest filtrów? wiem ze jest wkład skrzyni oraz fitr gydrauliki przy prawym kole tylko jest go trzy modele, i nie wiem jaki jest własciwy, dzwonilem do serwisu sami nie wiedza ktory powienien byc a ponoc rozmiar tego filtru ma znaczenie do cisnienia pozniej, i jeszcze jedno jest jeszcze w skrzyni jakis filtr siateczkowy co sie go powino wyczyscic przy wymianie  filtra oraz czy ma ktos moze wymiary bagnetu hydrauliki? super by bylo gdyby mi je ktos podal bo moj bagnet jest dosc krotki i nie widze na nim podzialki zadnej. z gory dzieki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

kolego za wczasu kup sobie katalog części do niego tam są wszystkie dane także odnośnie filtrów lub odczytaj symbol ze starych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

A jeszcze mam pytanie, co roi da za czujniki, jak widać przy jednym mam urwane kable, jest to od spodu na tyle ciągnika

post-57855-0-06319200-1455704320_thumb.jpg

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

ta kostka wygląda mi na cewke załączania przedniego napędu a ten czujnik to od ciśnienia oleju w skrzyni ale na 100 % to bym musiał zobaczyć w książki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

ta kostka po prawej ma oberwany kabel a mi kontrolki działają, swieca sie gdy włączam zapłon i gasna po zapaleniu, a nie jest to może czasem jakis czujnik od predkosci? bo mam licznik elektroniczny i nie pokazuje mi predkosci w nim, a co do katalogu to kupilem ale jakis lipny mam ten katalog :/ a co do tego bagnetu i miarki na nim napisze ktos? bo nie mam na bagnecie hydrauliki miarki zaznaczonej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

najlepiej odszukać kable i to połączyć  możliwe że to od prędkościomierza .   bagnet 

post-150558-0-39580200-1455718954_thumb.jpg

Edytowano przez tomrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Dzięki wielkie a liczyłeś odkąd długość? Bo mój ma jakies 10.7 cm a liczyłem całość ci wchodzi w rurkę ta co wystaje, i ja mam taki metalowy ten Bagnet i on mi wchodzi z góry w otwór a nie z czoła zaraz pod gniazda hydrauliki

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

odkąd liczyłem jest zaznaczone , od kołnierza  , całość wchodzi w skrzynie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

Faktycznie nie kliknąłem na zdjęcie a ze na telefonie patrzylem wiec nie widziałem, a ten bagnet masz normalnie wykładany z góry? Dzięki za fatygę

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
    • Przez RafaHordyj
      Witam czy jest możliwość  zrobienia szybkiej skrzyni biegów w John deere 3040, 
    • Przez Paweł20
      Witam jak odpowietrzyć wysprzeglik 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj