Skocz do zawartości
robi57362

mf 255 tur podnosi drgajaco

Polecane posty

robi57362    111

witam od niedawna tur przy mf 255 zaczął dziwnie podnosić zamiast podnosić ciągle to drga podnosnik podnosi normalnie . Co może być tego przyczyną dodam ze po dodaniu gazu podnosi szybciej ale też drga .


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Drgania powodować może jedynie pompa. Dziwne że TUZ nie drga, albo nie zauważasz tego.

Jest różnica pusty, pełny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    243

Raczej na pewno zbyt mało oleju. Sprawdź poziom.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    111

oleju jest pod kreske max wiec nie jest za mało olej zly nie jest bo w zimie przy okazji uszczelniania wom zostal zmieniony na nowy agrol . Sadze ze to raczej pompa bo jeszcze oryginalna a to juz 30 lat . Roznicy nie ma czy nz pusto czy obciazony .Czy mie ma tam moze jakiegos zaworu ktory mogl sie zaciac ?

 


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

A ciśnienie w układzie sprawdzałeś?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Jak nie masz czym sprawdzić to zaprowadź do mechanika, myślałeś że ty napiszesz a koledzy z internetu ci przyjadą i sprawdzą ciśnienie i jeszcze może piwo przywiozą

Edytowano przez ASOGCURSUS

Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    111

chodziło mi o calkiem co innego niz pisze kolega wyzej a mianowicie czy to nie jest jakas błachostka ,a po drugie u mnie w okolicy jest kilku mechaników ale takich co im powiesz to zrobia lepiej albo gorzej ,Niby jest jeden warsztat niby profesionalny ale tam strach ciagnik oddawac bo kompletny juz nie wruci .Narazie chyba nie bede nic ruszał bo ciagnik bardzo potrzedny jest codziennie . dzieki za wszystkie sugestie i rady

 


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    451

Sam tego nie zrobisz... to pewne jak nawet pomiaru ciśnienia nie jesteś w stanie ogarnąć. Dzwonisz pod 513982414 i masz problem z głowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez darek18055
      witam mam taki problem chce kupić takiego mfa i on ma tylko jedną wajche do zmiany biegów i przycisk w gałce podobno do pólbiegów . jaka to jest skrzynia ,ile ma biegów , czy to jest skrzynia podobna jak w seri 30xx . nie posiada rewersu.
    • Przez arkady12
      Panowie mam problem cieknie mi z osłony gumowej cięgła hamulca ręcznego w mf 255 olej wyjąłem tą starą i chce założyć nową ale nie chce wejść za żadne skarby tamta ładnie wyszła pod płaskim śrubokrętem 
      czy wiecie może jak to zrobić, czemu się nie chce wsunąć może ktoś już kupował i po prostu to jest wina produktu dodam że, na kołnierzu metalowym osłony zdziera się ta guma.
      osłona wygląda tak :
      https://www.farmexpert.pl/pl/p/Mieszek-oslona-hamulca-MF3MF4-1860959M1/57313
      jest to pozycja nr 9 w katalogu 
      https://e-ursus.pl/pl/i/Hamulce-tylne-MF-255-katalog-czesci/215
    • Przez przemar
      Witam serdecznie użytkowników zacnego forum, czy ktoś z Was może przybliżyć mi temat tego ciągnika?. O 135 można znelezć sporo informacji a o 145 nic. Wiem że ma silnik AD3 152 jak sporo MF, ale nie znalazłem żadnych informacji czy to następca 135, czy inna linia?, jak z jego użytkowaniem, częściami itp. Będę wdzięczny za informację, gdyż rozważam jego zakup.
      Pozdrawiam.
    • Przez ibanezrg1
      Witam Serdecznie Ludzi z Forum
       
      Mam pytanie odnosnie Massey Ferguson 165 z lat 1967 w zwyz
      1. Traktor mialby mi sluzyc sporadycznie bardzie w teren lesny ,przywiezsc jakies drewno na opal lub w klocu , a takze koszenie 3 hektarow trawy rotacyjna, i do takich robot przydomowych ,czesem cos przewiesc- co myslicie o tym ciagniku czy warto inwestowac w takiego staruszka dodoam ze jestem tez przygotowany na wklad finansowy tylko czy nie ma problemu z czesciamy do nich i czy sa duzo drozesz jak do C330 czy 360
      2.Zastanwiam sie czy zamisat takgiego MF-165 nie kupic C330 czy 360 .Sam nie wiem bo ma okzaje kupic MF165 za jakies 7500zl na chodzie zaresjtrowany zniszczony wizulanie do wymiany opony wszytskie 4 sztuki skrzynia dziala 3.Czytalem tez natomiast ze w tym modelu 165 tez sa hamulce tak jak w C330 i 360 i ze to nie rewelacja ale jedzilem troszku C330 i tak tragicznie nie bylo
       
      Prosze o wyczerpujace odpowiedzi i wszelkie informacje o tym modelu MF165 mile widziane .Chyba ze ma ktos jakies inne porpozycje co do C330 czy C360 ale z tego co patrzylem po internecie to za C330 do remontu trzeba dac od 9tys zl w zwyz a to dalej taki pachpajek tyle ze zgrabny bo mniejszy chyba od 165
    • Przez miniek2
      Witam posiadam massey ferguson 590 i mam problem z z podnosnikiem szarpie i wolno podnosi i jak się rozgrzeje to na wolnych obrotach podnosi a jak się doda gazu to slabo. był wymieniony olej oraz filtr hydrauliki.  Na filtrze byly złote opilki czy to może być pompa i ktora to jest. Pomóżcie. 

×