Gregor56896

Renault 133.14 - problem z nawiewem

Polecane posty

Gregor56896    0

Witam,

 

tak jak w temacie, mam problem z nawiewem w mojej Reni... :(  Gdy kupiłem Ciągnik wszystko było ok, chodził aż miło. Jakiś tydzien temu wsiadam do ciągnika włączam nawiem a tam cisza....sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod kierownicą (te w tych 2 czarnych puszkach) i są ok. Wiecie może gdzie jeszcze znajdują się bezpieczniki? Sprawdziłem to pokrętło od nawiewu co jest na prawym słupku i do niego nie dochodzi prąd, więc bezpiecznik musi być gdzieś wcześniej...tylko nie mam pojęcia gdzie dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

sprawdzałeś tylko bezpieczniki czy czyśćiłeś ?

zwykle zaśniedzieją i to jest przyczyną problemów, wystarczy przekręćić trochę w jedną i drugą stronę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gregor56896    0
izydor6280 czyściłem, kręciłem, wyjmowałem, zamieniałem i nic nie dało.

 

mtracz zerkne jeszcze pod tą popielniczke ale wydaje mi sie ze tam już szła tylko wiązka z kablami a złącze było tylko przy włączniku od nawiewu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

sprawdź przekaźniki co są pod tą tapicerką co jest w niej między innymi popielniczka, tam powinny być 2 przekaźniki jeden jest od przedniego napędu a drugi od nadmuchu właśnie... przynajmniej tak jest u mnie w reni 103.54


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

może jakaś kostka nie łaczy ja miałem tak w ceresie halogeny nagle mi zgineły w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gregor56896    0

Rozebrałem cały słupek i wszystko ok. Ale sprawdziłem przy dmuchawie sa 2 przekaźniki na nich był prąd. po odpięciu jednego i zmostkowaniu 2 przewdów dmuchawa ruszyła bez problemu. Wygląda na to że przekaźnik padł. Teraz moje pytanie czy ktoś się orientuje gdzie mogę kupic taki przekaźnik, zamiennik? Ewentualnie czy dmuchawa może chodzić na takim mostku? Wszystkie biegi są, klimatyzacja też działa...w sumie wszystko wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gregor56896    0

Szczerze mówiąc to nie wiem bo nie mogłem sie dopatrzeć oznakowń na nim. Jest cały zielony a od dołu podłączenie na kostkę. W sumie bardzo podobne śą obok bezpieczników pod deską rozdzielczą.

 

coś w ten deseń https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR1_TJXMkoRTYV8MJ3PxOv1y3PRI6Vb7DrglILLzI6C6qrfg2dN ale to nie jest ten przekaźnik. tamten ma więcej złącz. Ale gabaryty mniej wiecej się zgadzają

Edytowano przez Gregor56896

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

prawdopodobnie powinien być 03.508 12v25A

jeśli taki to szukaj od francuza wycieraczka tył


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj