Polecane posty

farmer_89    20

zrobil mi się wyciek w proximie 90 kapie z rurki od filtra pdf w którym był wymieniony filtr na wkład serwisowy jak to usunąć bo leci coraz więcej, zamieszczam zdiecia:

zdjęcie0231.jpg

zdjęcie0233_LI.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Z tego co widzę to turbina puszcza olej... Od kiedy w ogóle w dpf olej jest ? Jakość fetora..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450
Napisano (edytowany)

Turbina padła. Chociaż... Po zimnej stronie turbiny też olejem zafajdane?

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

nie, tylko w tym miejscu, a po czym poznac ze turbina padla? ciągnik chodzi normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

kolego farmer 89 miałem podobną sytuację przy mojej Proximie 100, poszła turbina był luz tylko że było to na gwarancji przy 250 mtg, ciągnik pracował normalnie ale przy gazowaniu dymił mocno na siwo, serwis przyjechał i wymienił na nową teraz nie ma problemów

twój Zetor jest na gwarancji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

dodam jeszcze ze ciągnik chodzi normalnie i przy jeździe slychac prace turbiny dobrze, nic w niej nie rzezi tylko zetor bierze troche oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Dobrze czyli jak? Gwiżdże? Coś mi się zdaje że zimną stronę to sprawdziłeś bez odkręcania gumowej rury z dolotu. A tam pewnie basen już jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

dobrze czyli chodzi tak od nowości, zimna strone sprawdze pozniej

i na zimnym lekko kopci na siwo a jak się rozgrzeje to nie kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze jezdze na zbyt małych obrotach a ciągnik pracuje z ladowaczem  i dlatego paliwo nsie nie spala do końca i kapie taka gesta maz, kazli umyc i zobaczyć czy nie kapie, zapewniali ze to wlasnie w tym rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

masz w Zetorze filtr PDF? bo jeśli tak to cały czas by ci kontrolka świeciła i sygnał dźwiękowy był by słyszalny bo filtr by się zapychał na wolnych obrotach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5320

Jaki olej fabrycznie jest zalany w Proximie w skrzyni i ile litrów tam wchodzi ??? 


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31
1 godzinę temu, marulekk napisał:

Jaki olej fabrycznie jest zalany w Proximie w skrzyni i ile litrów tam wchodzi ??? 

Olej ten sam co do silnika a litrów 60.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5320

W silniku jest aral megturbo a w skrzyni nie ma przypadkiem aral traktoral ?


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Ja tez mam oddzielne oleje, ale w proxach starszych chyba był arat traktoral 10w 40  w skrzyni jak i silniku

Edytowano przez adamek1942

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody9    2

Witam wszystkich  jak tam sprawują się Proximy 90 jestem w fazie poszukiwań nowej  , i tak zastanawiam się nad awaryjnością Proximy jaka jest największa bolączka tego modelu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5320

bolączką jest apetyt tych zetorków  na paliwo ale za to ma moc, prawdziwe konie a nie na papierze napisane 


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Ciekawe jakie ma mój spalanie hehe kiedyś zmieze i sie pochwale, mam nadzieje ze bedzie fajne i sie nie zawiodę totalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody9    2

Każdy ciągnik swoje spali mam lamborghini r4 110 jak delikatnie operujesz gazem to i 6 litrów spali a jak depniesz to i 12L wszytko zależy od kierowcy i to samo pewnie Zetor

Edytowano przez mlody9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj