Polecane posty

adamgaleon    7

na drugim przeglądzie serwisant mówił mi że już te przeloty spadły na cenie że nawet już za 300 zakładają, tylko ciekawy jestem jak się zachowuje ciągnik po wyrzuceniu tego filtra

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

a ty jak masz nos zatkany to jak się czujesz? nasz ma jeszcze kable od egr odcięte. Inny traktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Też kiedyś jeszcze to egr odłączę. Dobre porównanie. Bo najgorzej jest z tym DPF jak nie pracuje ciężko ale sami wiecie że ciągnik nie będzie cały rok chodził na 100% możliwości..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

To po gwarancji trzeba to dziadostwo wywalić i nie będę się martwił że musi się go dobrze przepalać bo tak to filtr zaraz się zatyka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

a ty jak masz nos zatkany to jak się czujesz? nasz ma jeszcze kable od egr odcięte. Inny traktor

 

Kable można odłączyć tylko w jakiej pozycji zostanie zawór od EGR? Może być otwarty lub uchylony i wciąż będą spaliny leciały do silnika. Najlepiej zaślepić i wiadomo ze spaliny nie cofają się do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawór egr zaślepia się przy chłodnicy spalin na samym zaworze,blaszkę podkładasz i sie nie interesujesz czy on sie otwiera czy nie bo spaliny w kolektor dolotowy nie lecą.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Kable można odłączyć tylko w jakiej pozycji zostanie zawór od EGR? Może być otwarty lub uchylony i wciąż będą spaliny leciały do silnika. Najlepiej zaślepić i wiadomo ze spaliny nie cofają się do silnika.

Tak, ale to nie ja byłem na serwisie, i zrobiono w ten sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    8

A powiedzcie czy oracie na żółwiu czy staracie się zawsze robić takie cięższe roboty na pełnych biegach? Gdy odbierałem traktor i spytałem serwisanta to powiedział, żeby lepiej cięższe roboty które wykonuję przez dłuższy czas robić na pełnych biegach. Nie zawsze pasuję mi pierwszy bieg, a na 2 bez żółwia znów jest za szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Robię na takim biegu jaki mi akurat pasuje. Pierwsze słyszę żeby nie robić na żółwiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darecki99    2

Kolegę po to msz ,,polbiegi,, żeby je używać. To jest troszkę inne rozwiązanie jak wzmacniacz w starym ursusie .Aczkolwiek trzeba wziąć pod uwagę to ze częstsze używanie żółwia -zająca na pewno przyczyni sie to szybszego zużycia tarczek - jak ze sprzęgłem mniej używasz na dłużej starczy :)
Trzeba tylko pamiętać żeby nie jezdzic cały czas na jednym półbiegu przez dłuższy czas ( mam namyśli caly dzień ) bez zmieniania go .Byly przypadki sklejenia tarczek wzmacniacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Ale kolega ma na myśli pewnie zwykłą bez półbiegów bo wiadomo 24 biegi to jednak lepiej dobierzesz odpowiedni. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

mam pytanie co do tego modelu-dostalem informacje, ze jeszcze w tej proximie nie bedzie pdf i adblue tylko od proximy 100 i wyzej? zprawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mamdres    3

czy proxima 90 jest większa od proximy 80? czy różnią się tylko dawką paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

dziś przy -18 nie chciała proxima zapalić tzn zapalila chwile pochodzi i zgasnie czyzby paliwo zamarzlo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasekmoto    0

u mnie minus 21 i proxima nawet chęci odpalenia nie miała, ziu, ziu ziu ziu itd i nic- słabo. Specjalnie stała na dworze żeby sprawdzić i powiem wam totalne rozczarowanie, a jeszcze więcej wstydu że C360 po kręcila 5sekund i zapaliła. Naprawdę jestem rozczarowany ale teraz to już tylko pod kocyk ja brać nic więcej nie zostalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

a masz nowa proxe? u mnie tez sasiad starego zetora odpalil a ja nie, tzn moja zapala tylko po kilku sekundach gasnie a w tym filterku u mnie to chyba jest lod

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

@piasekmoto a grzałka/podgrzewacz kupiona? 

@farmer u nas jak fortepian tak robił to trzeba było ten filterek rozgrzać i było. Już myślę czy go nie wyrzucić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

jak fortepian? u mnie patrze na te przewody paliwowe to juz troche pekaja nie wiem czy przez ten mroz bo proxa ma dopiero 3 miesiace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasekmoto    0

nie mam grzałki, może to był błąd że nie wziąłem ale nowy ciągnik i świece ma, a przecież 20 mrozu to nie kataklizm. ktoś powie że paliwo zamarzlo i ok ale jak ojciec siadł do Ursusa i zapalił na tym samym orlenowskim paliwie to co miałem powiedzieć. podkulilem ogon i poszedłem po opalarke. Odpalić to się każdy sprzęt odpalić tylko głupio tak z nowym kombinować. A co do grzałki to widzę że będę musiał doposarzyc, tyle że nie zawsze jest możliwość podłączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj