Polecane posty

Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja opowiem o moich wrażeń z forterry bo taka posiadam, na liczniku blisko 2000 mth ciągnik zakupiony w 2013 , następujące awarie jakie miałem: wymiana turbo, wymiana przed nich drążków, zapowietrzany układ kierowniczy, usunięcie filtra dpf (po wyjechaniu nowym ciągnikiem odrazu zapalił się czujnik), od samego początku nie działał spryskiwacz, w lutym wysiadły żółwie- tj zawory się popsuły oraz docisk sprzęgła, biegi jak wchodziły łatwo na początku to coraz toporniej to działa...

Zetor jest dobrym ciągnikiem do małych gospodarstw ale do większych to nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zetor Proxima 90 a dokładniej chodzi mi o filtr czasteczek stałych czy można go usunąć?? Ciągnik pracuje w lesie i nie ma przy czym pracować na wysokich obrotach dlatego ciągle pali się kontrolka od spalania. Także czekam na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ten wkład serwisowy gdzie można nabyć? Nie będzie miało to wpływu na pracę ciągnika?
A ten wkład serwisowy gdzie można nabyć? Nie będzie miało to wpływu na pracę ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Zadzwoń do Kalisza, kosztuję około 1000zł podobno. Byłem u klienta który miał ten wkład serwisowy i był bardzo zadowolony z niego.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Max1987    20

MI znowu serwisant z  Inter Vax mówiłze ok 700 zł i sami go wymienia przy standardowym serwisie u mnie pracuje z turem i tez zadko sie wypala wiec mysle nad wymiana tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Co do obciążników to bierz komplet na full

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

tak, bez dobrego obciążenia to albo silnik wyje a koła się kręcą albo przód w górze, bierz komplet żebyś miał spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej333    12

zastanów się jeszcze nad Proximą plus półbieg zawsze się przydaje a też nie jest dużo droższa,

a i jak możesz to powiedz ile za nią dajesz 

Edytowano przez andrzej333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mazurq    1

weź plusa ten półbieg to baja nie trzeba wachlować biegami i skrzynie 40km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

12/12 to jak tam jest? 6 biegów 2 zakresy ?

Też kiedyś myślałem że po co półbieg ale odkąd jest forterra nie zamieniłbym nigdy na traktor bez połówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej333    12

na każdym biegu ma ma jeden wolniejszy półbieg  ale 157 to sporo poszukaj ciągnika z 2015 r jest fabrycznie nowy a tańszy o 10 tys ja tak zrobiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mazurq    1

Ja też z 7211 na proxe 90 plus przeszedłem i powiem że naprawde półbiegi to super sprawa i skrzynia 40km/h rodzice maja forterre z dwoma półbiegami i to jest cos naprawde lepiej dołożyć i mieć niż poźniej żałować że się nie dobrało tak samo klima i szersze kapcie i automatyczny zaczep takie niby pierdoły a robota idzie szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej333    12

I wołaj od nich od razy filtr zapasowy na wymiane bo ten ich fabryczny za długo nie pochodzi na nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

u jednych chodzi bez problemu, u innych od razu coś jest nie tak, może to kwestia ,,umiejętności" obchodzenia się z DPF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

oczywiście że lepiej, ja niestety nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj