slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

Tomek7G    1

Ja się nie gniewam. Opisałem całą historię, żeby nie było, że dziecko Neo się na forum wymądrza. Książka książką, ale sam wiesz, że Polak potrafi z kawałka złomu kase trzepać, i drugiego naciągnąć na koszty - polska demokracja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

w sumie to do zakladow naprawczych niedam,mam w okolicy taki zaklad ze odstawiaja lipe i interes kosztowal by mnie 12tys za remont.ja w soim zakresie bede remontowal wal nominal dostane za 2700,panewki glowne i korbowodowe za 300zl,mechanik wezmie 1000zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marciano    7

w tamtym roku zapomniałem spuścić wody na zimę z układu chodzenia i pękł mi blok za pompa wtryskową w dwóch miejscach, poszukuje dobrego fachowca do zaspawania bloku lub zaklejenia z województwa mazowieckiego (dawne siedleckie)jak by ktoś znał to proszę o namiary, z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

np. koparko-ładowarką ja tak robiłem a silnik podwieszony był na pasach transportowych.co do rozmrożenia bloku ja kupiłem bizona z naprawianym blokiem po rozmrożeniu,oczywiście za pompą wtr.a naprawione to jest tak że ktoś wyciął kwadrat z blachy o grubości ok.8mm na środku tej blachy wywiercił otwór i w to miejsce wspawał szpilkę 16mm,następnie został przewiercony blok i w te otwory wsadzona została tza szpilka z blachą ,a od dugiej strony jest taka gruba podkładka,chyba dotaczana i to wszystko skręcone jest do kupy oczywiście na jakiś klej co to wytrzymuje,ja mam juz bizona 5 lat i trzyma się to kupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

koparko ładowarką bardzo dobrze wyjmuje się silnik. Mój tata jeździ JCB 4CX i już chyba 8 silników wyciągał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

koparka, ładowacz, cyklop. Jeśli masz w pobliżu SKR albo coś podobnego to tam zapytaj, u nas w SKR właśnie była specjalna rama do wyciągania silników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

tak koparko ładowarka jest mocna i nie ma problemów zadnych nie licząc odkręcania to silnik dosłownie w 10 min sie wyciąga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

trzeba mieć na górze 1-2 osoby, żeby można było silnik obracać tak, żeby blach nie pogruchotać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Chciałbym odswiezyc temat. :lol:

 

Zniwa sie zblizaja a mi trzeba robic z silnikiem, tylko nie wiem co z nim jest nie tak, bo bierze olej i kopci na niebiesko. Co bedzie trzeba wymienic??


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

to tak wał do szlifu albo nówka tłoki pierścienie tuleje panewki ewentualnie pompę oleju na robociznę tak z 1000zł trzeba liczyć a i najlepiej robić kapitalke w własnej zagrodzie bo w zakładach oszukują jak chcą

 

przy składaniu trzeba uważać na rurki co przychodzą do pompy oleju bo lubią pękać i ciśnienie gubi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Gdzieś 5-6 lat temu robili nam z Andrychowa kapitalke, nowy wał, wszystko nowe. Teraz dać wał do szlifu, wymienic pierscienie, panewki, i powinno byc dobrze?? Ile taki romont moze kosztowac?


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam do was koledzy bardzo ważne pytanie dotyczące oleju. A mianowicie - jaki być powinien olej w silniku Andoria SW 400 Turbo ?

Superol mi odradzili, bo jest turbina i dlatego zwykły suoer będzie chodził...

piszcie bo to jest pilna sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

@Wacek21 nasz bizon miał 2 lata temu robiony taki remont że wszystkie części były nowe wał też, tylko nie pamiętam ile to nas kosztowało zapytam się jutro ojca może on pamięta.

Nasz bizon chodzi na turdusie i jest ok B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Turem też się da wyciągać.

Hms panowie powiedzcie mi ile kosztuje wymiana tłoków i tulei w takim silniku. Mam teraz jeden wyciągnięty do naprawy już rozebrany. W sumie nie wiem ile można wziąć za naprawę. Ojciec jest starej daty i bierze troszkę za mało za takie remonty. Dlatego chciałem orientacyjnie dowiedzieć się po ile taka naprawa chodzi.

Wał jest ok:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Cała robota silnika komplet z wałem to 2500 zł.Robią u klienta na miejscu.Są u nas racy co jeżdżą po rolnikach i robią .Skrzynia w 56 teraz 400 w sezonie 700.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

No za 2500 to się w sumie opłaca robić;)

Hms a nie wiecie ile sobie śpiewają za wymianę tulei + tłoki + pierścienie? Bez wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciomek29    0

U nas to 300 zł za wymianę tłoków i tulei, a 700 zł to jeszcze z wyciągnięciem wału.

A 2,5 tys koledzy to chyba ze szlifem wału i dożywotnią gwarancją.

5 tysięcy biorą firmy, które przywożą swój silnik po kapitalce na miejsce,

montują, wystawiają fakturę i gwarancję bez dawania swojego starego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

300 zł... ekhm... to lekko mówiąc mało. Nie opłaca się kompletnie...chyba, że ktoś nam silnik wyciąga, myje i kładzie powiedzmy na specjalnym stole.

My tylko rozbieramy wszystko i wychodzimy z założenia, że nic się nie urwie, że blok będzie idealny itd.

 

No i jak pójdziemy na ilość to może wtedy to stanie się opłacalne. Na pewno nie na jakość. Bo minimum z 20 godzin trzeba poświęcić na sam silnik. Żeby zrobić to dokładnie i starannie oczywiście. 20godzin x 20zł = 400zł. Mniej niż 20zł za 1h nie opłaca się brać.

 

5 tyś po kapitalce? Już widzę tą kapitalkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

I bez zdania silnika starego ???.Tuleja z tłokiem kosztuje chyba 480albo 580 chrom.Za 5 tyś to chyba części do silnika by się może kupiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

tomek73 ma rację.

Wymiana silnika za taką kwotę to chyba z kradzionym silnikiem:D

 

Co do zestawów naprawczych do sw 400 to jakie polecacie? Bo muszę coś konkretnego teraz założyć znajomemu? On szuka w sumie teraz czegoś trwałego, ale żaden sprzedawca nie umie mu doradzić co ma kupić. Nikt nie wie co jest dobre i co wytrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tylko tuleje chromowane,są dużo wytrzymalsze o zwykłych.Będzie zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj