slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sebe1033    397

w skrócie strzałka się przusuwa :lol:

 

chodzi mi o to że nie każdy jest uczciwy, każdemu można wierzyć ,ale ktoś tam może oszukać

 

No czyli jak mówiłem kupiłem kombajn z zegarem co zawyżał ciśnienie o 1 , potem kupiłem zegar mechaniczny i wtedy to wyszło , a byłem w sklepie to od razu wymieniłem ten mechaniczny na drugi bo przyniósł z półki a tam wskazówka na "sucho" wskazuje ciśnienie 1 :o

 

Więc tak jak mówiłes post wcześniej najlepiej brać swój "zegar" i mierzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

zegar el a mechaniczny - noc a dzień nie ma co wierzyć elektrycznemu choć by dla tego że posiada za dużo elementów składowych ... ( czujnik, przewody, zegar ) a co do silnika to już ręce opadają lece jeszcze raz cały układ od dołu do góry jutro od rana, odstojnika nie ma a silnik głupieje raczej wina ukladu paliwowego no bo nie możliwe żeby raz chodził godzinę a raz 10 min po zgaszeniu nie ma problemu z odpaleniem, choć po pierwszym samoczynnym zgaszeniu kolejne razy następują tak jakby szybciej ale też nie według reguły nie wiem już sam w czym przyczyny szukać ... jakieś pomysły panowie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    7

Po kolei musisz sprawdzać . Najczęściej jest nieszczelność przed pompą ,albo jakieś pruchy w przewodach.
Spróbuj z bańką na zbiorniku i podłącz się bezpośrednio przed pompką zasilającą. Jak będzie OK to szukaj po kolei do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

u mnie kiedyś była winna pompka zasilająca , stara siadła i w pobliskim sklepie kupiłem jaka była bodajże od c 360 niby taka sama a nie mogła podać na odległość jaka jest w Bizonie , na krótko z butelką przy pompie było ok i szukałem nie wiadomo czego i gdzie.po zakupie oryginalnej pompki do SW 400 wszystko ustąpiło.A dodam ,ze nieraz z odpowietrzaniem na polu schodziło i pół godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    5

do zbiornika wchodzi rurka która u samej góry w zbiorniku lubi przerdzewieć , popuść lub odkręć tę nakrętkę na niej i wyciągnij rurkę i sprawdź jej stan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Dzisiaj pękł mi wał. Odpadlo koło napedzajace pompę i wentylator. silnik chodzi, zjechałem nim do domu tylko chłodzenia nie ma. Teraz pytanie - przy wymianie wału i panewek muszę robić osiowanie bloku???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

jeśli to wina wału to nie musisz tylko musisz mieć pewność a to nie tak szybko , silnik po remoncie czy oryginał , jak grzebany był a ni osiowany to lepiej zrób osiowanie, zasada jest taka że jak wał przykręcisz drugi to ma się swobodnie ręką obracać bez zakręconych korbowodów , druga sprawa taki wał do bizona to wydatek conajmniej 2 tyś zł , azotowany

 

Wiem bo szukałem jak mi się przytarł na panewce głównej i korbowodowej poprzedni właściciel zrobił remont ale osiowania nie i się panewka obręciąła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

wiec tak u mnie była to nieszczelność powrotu wtrysku na podkładce, ja osiowałem raczej radził bym to zrobić a teraz tak w pracy ma ciężko ( mało mocy ) dumy na siwo szaro strzela w tłumik , temp ok 80 stopni woda olej ciśnienie 4,5  jakieś pomysły koszony był owies 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co powrót wtrysku ma wspólnego z zatrzymaniem pracy silnika?      :)   To nie było to, przyczyna była inna.      :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Ja postanowiłem nie remontować, kupiłem inny silnik oryginał bizon z wyglądu nominał. Po pierwszym dniu pracy chodzi jak zegarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

przyczyną ciągłego gaśnięcia na pewno wtrysk bo potem ustało a ten pojedynczy incydent z zatrzymaniem silnika kilka stron wcześniej podejrzewam że sie zapowietrzył a akumulator był już  padnięty ( nie były za mocne ) a ten co przywiozłem był mniejszy i jak włożyłem nowy aku to odpalił bez problemu albo sam już nie wiem co wiecej sie mogło stać ...teraz problem z tym strzelaniem muszę pompą spr poruszać  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Poszukuję panewki oporowe pierścienie na 2 i 3 szlif. Ma ktoś namiar na sklep, który takowe by miał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poosa21    856
Napisano (edytowany)

Witam.

Co może być przyczyną że wywala olej przez odme? Pierścienie czy uszczelka pod głowicą? Silnik zapala bez problemu w pracy nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, nie dymi, w polu nie brakuje mu mocy model silnika 6tc107r3.

I jeszcze ma słabe ciśnienie bo na rozgrzanym pokazuje 1 ale dopiero sygnał się uruchamia po około 30-40 sekundach po zgaszeniu silnika. (Wskaźnik elektryczny)

Edytowano przez poosa21
bład

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

Raczej stawiał bym na pierścienie , tuleje one odpowiadają za przedmuch spalin do komory korbowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

Panowie  jaka jest różnica w pompie od sw 400 a 6ct107 najlepiej oznaczenia bo moj rekord ma strasznego móła i nie rowno pracuje. oleju nie bierze cinienie ok 4 na rozgrzanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinas16    2

bizon na przechyleniu w lewo gubi ciśnienie, czym to może być spowodowane? Na płaski i przechyleniu w prawo wszystko jest ok. Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    18

3 opcje nieszczelność na smoku , brak stanu oleju lub minimalny stan , zalesiony smok z jednej strony syfem na siatce 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

jak masz nieoryginalny silnik np ze stara tam jest jedna pompa i być możliwe ze zasysa nie na środku tylko od przodu silnika . A przechylony to co u Ciebie znaczy że lekko czy już pożądnie przechylony . A jeszcze gdzie masz miarkę do oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

w bizonowym silniku miarka jest pod korkiem do wlewu oleju od tyłu kombajnu - na tej stronie co rozrusznik i alternator .

Jak dobrze pamiętam bo miałem dwie miarki (silnik skombinowany z ciężarówki ) to na tej miarce ciężarowej (przy kolektorze ssącym ) było max a na bizonowej minimum 

Jakoś różnica 2 cm we wskazaniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinas16    2

jeśli chodzi o brak oleju to na pewno nie, bo parę sezonów było ok. Gdy pierwszy raz to się zadziało to wlałem ponad stan ale przy przechyle też ginie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

tylko Ci mówię jaka różnica jest pomiędzy stanami oleju , jak miałeś zawsze max to nie problem . Prawdopodobnie odpadł ci smok albo się odkręcił to by tłumaczyło dlaczego olej nie zasysa na krzywym bo olej nie sięga . Szczególnie jak masz silnik od stara . W każdym razie nie masz co kombinować tylko miskę ściągaj ... jak juz wyjmiesz silnik 😫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj