slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

waldac    13

nie napisałem ze przestawił się w czasie stania w garażu

Grabos1981

luz zaworu i śrubka też zmieniły położenie w czasie postoju w garażu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    694

nie w czasie przestoju. to się wykręca powoli. jak jest robota to nik może na delikatne cykanie nie zwrócić uwagi. potem jak uruchomił po dwóch miesiacach już na spokojnie bo to nie sezon to dopiero mógł zwrócić na to uwagę. po drugie było też napewno zimniej nie mówię wcale o mrozie. na zimnym silniku suki sie nasilają


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest taki odgłos strzelania jakby może sprężyna w głowicy ?? ale by tez na wysokich strzelała a tu nic co myślicie o tym ??


akmaly własnie dobrze zapala ale na zimnym trochę kopci chyba jak każdy sw 400

Edytowano przez bizonsuperzo56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

zrzuć pokrywę zaworów, może się zawór odbezpieczył, może urwał, może sprężyna zaworu pękła, jak wtryskiwacz mocno leje to też stuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 włanie bardzo dawno temu sie wymieniałem końcówek wtryskiwaczy a te paliwa wiemy jakie mamy 

Edytowano przez bizonsuperzo56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

U mnie zaczęło stukac też coś by w głowicy ale po chwili ustalo i zignorowałem to chodził do końca dobrze w przyszłym sezonie kosilem parę dni i znów zaczęło stukac no i to dość mocno.
Rozebralismy górę i okazało się że jeden tłok był opalony i wyskoczył górny pierścień i stukal o głowicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

jak nie stwierdzisz uszkodzenie w klawiaturze i okolicach to wtryski do sprawdzenia, można go odpalić ben pokrywy i osłuchać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Chopy jaka odmiana SW400 siedziały w starych sieczkarniach? Ojciec kupił pod koniec lat 80 sieczkarnie i do Stara włożył silnik.  Jak ustawiane były silniki w sieczkarniach bez turbo? Kąt wtrysku oraz wtryski, ktoś wie?? Gaszenie i gaz mial w 1 wajsze.

 

Interesuje mnie to, bo mówi, że mój Leyland chodzi w ogole niepodobnie do jego, mimo że z wyglądu to samo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Odświeżam

Jakiem momentem powinny powinny być wtryski przykręcone? Przy odkręcaniu szpilki poszły praktycznie bez oporu. 

A najlepiej jakby ktoś posiadał instrukcje napraw do SW 400 w pdf i mógł podesłać 

Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes8807    0

Witam koledzy czy orientuje się ktoś jakiej grubości powinny być zabezpieczenia(zawleczki) śrub korbowych w silniku sw 400 w bizonie,  bo podczas zmiany oleju wypadło mi kilka postanowiłem to sprawdzić okazało się ze tylko 4 śruby mają zabezpieczenia  reszty brakuje.Co może być tego przyczyna, że reszta popękała i wypadła? Może ktoś włożył za cienkie? Mierząc resztki wychodzi że maja 3 mm może powinny mieć 3,2 tak jak w c 360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

mam silnik andoria 6cyl. i dymi na białoniebiesko a jak się rozgrzeje to białobrązowo a pokrywa zaworów nie była rozkręcana od czasów komuny, regulowac zawory?
ten dym innaczej się mówi jako siwy.
Dymi też z odmy i ciśnienie wynosi 0bar ,ile wytrzyma bez cisnienia oleju i czy smaruje tłoki? Czy zmiana oleju pomoże bo on 9 lat nie zmieniany i wlane cb40 to dziadostwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

lolek2000 - chwalisz się czy o poradę pytasz? Masz skończony silnik i trzeba naprawiać lub pomalować na zielono i w pokrzywy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Na zimnym więcej niż 2bary nie da się wyciągnąć . czy oleju trzeba dolać? Mój stan jest oznaczony białą kreską. Ten silnik jest odpalany za każdym razem samo startem. No są spaliny w oleju no to trudno przecież go kupowałem na złomie wyciągnięty z autosanu ,wymiana oleju by pomogła ,ale silnika nierozgrzewam ,bo napędza maszynę krótko.10 lat nie wymieniany olej na pewno jest powodem niskiego ciśnienia.

post-166825-0-12421000-1472664975_thumb.jpg

Edytowano przez lolek2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jawa3398    0

Wymień ten olej i filtr i nalej mu oleju z 3mm ponad górną kreske(wycięcie). Może nie chwyta oleju. Sprawdź luzy zaworowe i odpalaj.

Jeszcze możesz sprawdzić w jakim stanie jest zawór ciśnieniowy i sprężyna.

Edytowano przez jawa3398

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Olej w połowie stanu, co mu da polanie ponad stan? Od kiedy to poziom oleju ma wpływ na ciśnienie? Nawet jakby było na tej miarce 1 mm to i tak w stacjonarnym silniku powinno być normalne ciśnienie.

Możesz wymienić olej z filtrem, jeśli nie używasz zimą to zalej 20W50 choć nie wiem czy mu to cokolwiek pomoże. Na zimnym ciśnienie będzie wyższe ale góry silnika nie uszczelni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1933

Załóż mu chociaż nowe pierścienie ale wszystkie. Zdejmiesz przy tym głowicę to sam zdecydujesz co dalej. Najpierw oczywiście rozbierz potwm kupuj..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj